| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 12/2/14 בוקר יום רביעי 12.2.2014המדדים בוול סטריט עלו חזק יחסית בלילה על רקע דבריה של ילין האם זה מפתיע ? ממש לא גם בשיא הירידות טענתי שהם יחזרו לשיאם ואף אתמול ציינתי שזה הולך למעלה ברוב הסיכויים מה אמרה בעצם ילין ? לכאורה כלום...אבל מרתק לקרא את דבריה בניגוד לברננקי מדובר בעדות מפורטת ביותר עם שאלות נוקבות שהיא נישאלה מעניין ביותר לקרא את תשובותיה לכל מיני דילמות ובעיות אני לא אפרט כאן את דבריה אבל כדאי לרשום אותם ואני מידי פעם אצטט אותה הדבר החשוב ביותר שהיא אולי אמרה זה לגבי המדיניות המוניטרית תהיתי מה יקרה באם הכלכלה לא תתאושש בפועל כמו שמצפים ועל רקע הצימצום אז באה ילין אתמול וענתה בפשטות : אנחנו נשנה מדיניות ונפסיק את הצימצום מצב כזה לדעתי לא יעבור בשקט אבל עוד חזון למועד כניראה בכל אופן ה S&P מתקרב לשיאו וחסר לו עוד בערך 2% לשם והוא יעשה את זה אין לי ספק ...השאלה זה רק ההמשכיות הישירה כן או לא יחד עם זאת אני חוזר ואומר ה VIX לדעתי יעשה גל עולה נוסף בנסביות כלשיהן לכן אין כאן אופוריה מוחלטת אלא חוסר בהירות מספקת לטווח בינוני קצר מדד המעו"ף חום חמישי ברציפות שהוא מתנדנד ומתסכל וגם לא מיישר קו עם מדד 75 גם אתמול המדד לא הצליח לפרוץ קדימה וראה בכבוה את 1313 בלבד הסגירה היתה אופטימית על רמת 1309/10 סה"כ הוסיף המדד כ 0.35% סקטור התקשורת סיפק את עיקר התמיכה עם תרומה של כ 0.2% מניות הבנקים בקושי נתנו תמיכה של 0.1% סקטור הגז לא הורגש וכמוהו גם המניות הדואליות לסיכום: קצת מטריד שהמדד לא מצליח להתרומם חמישיה ימים למרות זאת אני אמשיך לומר שהוא אמור לעלות למעלה עד שיוכח אחרת ...כלומר אני עדיין יותר אופטימי מפסימי אפשר לומר שרק אתמול נתנו הדאקס וה S&P אמירה ברורה יותר מה שמציק לי זה שהמעו"ף נוהג בדרך כלל לחזות מהלכים קדימה והפעם הוא לא עשה את זה לכן ניראה מה יקרה היום וזה אולי מבחן טוב לעניין 1316 עד 1320 נותר איזור מבחן מהותי לטווח הצקר וליכולת של המדד להתרומם עוד קדימה הבוקר הארבירטאז חיובי בשיעור של 0.22% חוזה S&P אף הוא חיובי כרגע בשיעור של 0.15% הדאקס חצה אתמול את 9450 בתנועה חדה של 2% ובעלת המשכיות כלומר אני מעריך שגם הדאקס נימצא בשאיפה לשיאו לרמת 9800 היום במרכז בעיקר נאומים דארגי ינאם + נאום של אחד מחברי הפד יותר מאוחר יפורסם מאזן התקציב הפדראלי כיל פירסמה דוחות הבוקר וקשה לדעת איך היא תגיב הדוחות כצפוי לא מבריקים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1316 עד 1310 בלי שהמדד יסגור היום מעל 1317 ורצוי באיזור 1320 זה יהיה מאכזב מאוד זה שהמדד חמישה ימים לא מצליח להתרומם זה מטריד אבל אולי היום הוא יעשה את זה כי תירוצים מהעולם כבר אין לו במידה וגם היום הוא לא יעשה את זה ועוד יפתח אופטימי ויסיים פסימי זה יהיה מאכזב וידליק גם נורית אדומה בינתיים אני נישאר אופטימי עד שיוכח לי אחרת ירידה מ 1310 זה נורית אדומה הפתיחה היא על 1316 זה ניקרא למתוח הכי הרבה את המוגבלות שיש המדד פתח בול על רמת האיזון בין חוסר וודאות לטוב וזה קצת מעצבן צד לונג או מי שיצא לונג אפשר לממש עד שתתבהר התמונה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |