TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/2/14
בוקר יום רביעי 12.2.2014

המדדים בוול סטריט עלו חזק יחסית בלילה על רקע דבריה של ילין
האם זה מפתיע ? ממש לא
גם בשיא הירידות טענתי שהם יחזרו לשיאם ואף אתמול ציינתי שזה הולך למעלה ברוב הסיכויים
מה אמרה בעצם ילין ? לכאורה כלום...אבל מרתק לקרא את דבריה
בניגוד לברננקי מדובר בעדות מפורטת ביותר עם שאלות נוקבות שהיא נישאלה
מעניין ביותר לקרא את תשובותיה לכל מיני דילמות ובעיות
אני לא אפרט כאן את דבריה אבל כדאי לרשום אותם ואני מידי פעם אצטט אותה
הדבר החשוב ביותר שהיא אולי אמרה זה לגבי המדיניות המוניטרית
תהיתי מה יקרה באם הכלכלה לא תתאושש בפועל כמו שמצפים ועל רקע הצימצום
אז באה ילין אתמול וענתה בפשטות : אנחנו נשנה מדיניות ונפסיק את הצימצום
מצב כזה לדעתי לא יעבור בשקט אבל עוד חזון למועד כניראה

בכל אופן ה S&P מתקרב לשיאו וחסר לו עוד בערך 2% לשם והוא יעשה את זה אין לי ספק ...השאלה זה רק ההמשכיות הישירה כן או לא

יחד עם זאת אני חוזר ואומר
ה VIX לדעתי יעשה גל עולה נוסף בנסביות כלשיהן לכן אין כאן אופוריה מוחלטת אלא חוסר בהירות מספקת לטווח בינוני קצר

מדד המעו"ף חום חמישי ברציפות שהוא מתנדנד ומתסכל וגם לא מיישר קו עם מדד 75
גם אתמול המדד לא הצליח לפרוץ קדימה וראה בכבוה את 1313 בלבד
הסגירה היתה אופטימית על רמת 1309/10
סה"כ הוסיף המדד כ 0.35%
סקטור התקשורת סיפק את עיקר התמיכה עם תרומה של כ 0.2%
מניות הבנקים בקושי נתנו תמיכה של 0.1%
סקטור הגז לא הורגש וכמוהו גם המניות הדואליות

לסיכום:
קצת מטריד שהמדד לא מצליח להתרומם חמישיה ימים
למרות זאת אני אמשיך לומר שהוא אמור לעלות למעלה עד שיוכח אחרת ...כלומר אני עדיין יותר אופטימי מפסימי
אפשר לומר שרק אתמול נתנו הדאקס וה S&P אמירה ברורה יותר
מה שמציק לי זה שהמעו"ף נוהג בדרך כלל לחזות מהלכים קדימה והפעם הוא לא עשה את זה
לכן ניראה מה יקרה היום וזה אולי מבחן טוב לעניין
1316 עד 1320 נותר איזור מבחן מהותי לטווח הצקר וליכולת של המדד להתרומם עוד קדימה

הבוקר הארבירטאז חיובי בשיעור של 0.22%
חוזה S&P אף הוא חיובי כרגע בשיעור של 0.15%
הדאקס חצה אתמול את 9450 בתנועה חדה של 2% ובעלת המשכיות
כלומר אני מעריך שגם הדאקס נימצא בשאיפה לשיאו לרמת 9800
היום במרכז בעיקר נאומים
דארגי ינאם + נאום של אחד מחברי הפד
יותר מאוחר יפורסם מאזן התקציב הפדראלי
כיל פירסמה דוחות הבוקר וקשה לדעת איך היא תגיב הדוחות כצפוי לא מבריקים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1316 עד 1310
בלי שהמדד יסגור היום מעל 1317 ורצוי באיזור 1320 זה יהיה מאכזב מאוד
זה שהמדד חמישה ימים לא מצליח להתרומם זה מטריד אבל אולי היום הוא יעשה את זה כי תירוצים מהעולם כבר אין לו
במידה וגם היום הוא לא יעשה את זה ועוד יפתח אופטימי ויסיים פסימי זה יהיה מאכזב
וידליק גם נורית אדומה
בינתיים אני נישאר אופטימי עד שיוכח לי אחרת
ירידה מ 1310 זה נורית אדומה

הפתיחה היא על 1316
זה ניקרא למתוח הכי הרבה את המוגבלות שיש
המדד פתח בול על רמת האיזון בין חוסר וודאות לטוב וזה קצת מעצבן
צד לונג או מי שיצא לונג אפשר לממש עד שתתבהר התמונה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il