TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/2/14
בוקר יום שלישי 11.2.2014

ללא נתוני מקרו וללא אירועים מיוחדים עלו המדדים בוול סטריט עליות מינוריות
ה S&P הוסיף רק 0.16%
מדד הנסדאק הוסיף 0.54%
ציינתי לאורך הגל היורד שהמדדים בוול סטריט יחזרו לשיאם
כרגע - אם לא תחול הפתעה אני רואה אותם צועדים ישירות לשם...כלומר לשיאם האחרון
הערב שוב לא יהיו נתוני מקרו משמעותיים
אבל בשעה 17:00 תנאם גנט ילין נאום ראשון ...צריך להתרגל לשם הזה אחרי ברננקי

שורה תחתונה:
צריך לצעוד עקב בצד אגודל אל מול העליות הנוכחיות בוול סטריט ובעולם...כן תיקון לא תיקון לגל היורד האחרון ...כל עוד אני חושב שהמדדים יחזרו לשיאם אני אופטימי

נקודה שלילית:
ברור לי שיבא גל נוסף שלילי ...על איזה רקע ? קשה לומר אבל סביר שעל רקע כלכלי שקשור בתוכנית הצימצומים של ההקלה הכמותית
יש לי סימנים לזה מוול סטריט ומה שנותר זה לראות מה הנסיבות שלו ולאתר את הסימן ליציאתו...זה חלק מהשוק ולא משהו חריג


מדד המעו"ף ניסחר אתמול ללא כיוון חד משמעי וברור כאשר הוא יורד 0.38% וסוגר קצת מעל 1305 שזו סגירה פרווה שמשאירה תמונה פתוחה
המניות הדואליות השפיעו לשלילה בשיעור של קצת מעל 0.2%
כיל + ח"ל + בזק הוסיפו להכבדה עוד כ 0.18%
מניות הבנקים היו לחלוטין נייטרליות עם השפעה שלילית קלה ביותר
סקטור הגז נתן תמיכה קלה לקראת סיום

לסיכום:
הסגירה במדד אתמול לא הצביעה על כלום
יחד עם זאת בשלב זה אני יותר אופטימי מפסימי לטווח הקצר
כלומר עד שיוכח לי אחרת אני חושב חיובי ומספיק לי לראות יום אחד של התרוממות ל 1320
אני עדיין חושב שהמעו"ף צריך לראות 1350 שוב
וזה עדיין אפשרי במסגרת הסייקל הנוכחי העולה
ירידה מתחת 1304 וסגירה מתחת לרמה הזו תדליק נורית אדומה
מתחת 1300 נעריך מחדש שוב
בינתיים אני עדיין אופטימי

מדד הבנקים עומד היום באיזור 1256 ואני בשלב זה יותר אופטימי בנוגע לחציית 1260 ולסגירה מעל שיש לזה משמעות כמובן לטווח הקצר
בגדול אני עדיין חושב שיעדו 1400 לטווח הבינוני

מדד 75 ביצע אתמול נסיגה לכיוון 920...זו נסיגה סבירה ביותר
אני עדיין בדיעה שהוא ילך ל 960

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי קל 0.19%
חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע בשיעור של 0.3%
אני מצפה שהמסחר בוול סטריט יהיה חיובי היום עד מעורב
הדאקס לא סגור על עצמו אבל צריך לתת פוש ל 9400 ואני חושב שגם שיא חדש הוא דבר ריאלי בו ...כלומר רמת ה 10000 היא רמה שכבר נקבתי בו כרמת יעד
הניקיי חזר לרמת ה 14700 ...הוא עדיין מדד רגיש בעל תנועות חדות אבל חזרה שלו ל 16500 היא על הפרק כל עוד הוא מעל רמות 14000 ו 13000

היום כפי שציינתי לעיל תדבר הנגידה החדשה גנט ילין וזה האירוע המרכזי היחיד להיום
אני מקווה שהיא תדבר את מה שאוהבים לשמוע בוול סטריט
ולא תעשה טעויות של טירונים....מן הסתם לוחשים לה באוזן מה וול סטריט אוהבת לשמוע

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1300 עד 1316/7
אני בספק אם ניראה את 1300 היום אבל 1304 יש מצב שניראה
אני כן חושב אופטימי ומקווה לראות סיבוב פרסה וראשית לקבל את רמת 1316
לאחריה אני מקווה לראות את 1318 וסגירה מעל 1318 תספק אותי
לא רואה התפתחות שלילית משמעותית היום וכל התפתחות כזו תפתיע אותי

עידכוני מניות אוציא בהמשך כולל לדואליות

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il