| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/2/14 בוקר יום שלישי 11.2.2014ללא נתוני מקרו וללא אירועים מיוחדים עלו המדדים בוול סטריט עליות מינוריות ה S&P הוסיף רק 0.16% מדד הנסדאק הוסיף 0.54% ציינתי לאורך הגל היורד שהמדדים בוול סטריט יחזרו לשיאם כרגע - אם לא תחול הפתעה אני רואה אותם צועדים ישירות לשם...כלומר לשיאם האחרון הערב שוב לא יהיו נתוני מקרו משמעותיים אבל בשעה 17:00 תנאם גנט ילין נאום ראשון ...צריך להתרגל לשם הזה אחרי ברננקי שורה תחתונה: צריך לצעוד עקב בצד אגודל אל מול העליות הנוכחיות בוול סטריט ובעולם...כן תיקון לא תיקון לגל היורד האחרון ...כל עוד אני חושב שהמדדים יחזרו לשיאם אני אופטימי נקודה שלילית: ברור לי שיבא גל נוסף שלילי ...על איזה רקע ? קשה לומר אבל סביר שעל רקע כלכלי שקשור בתוכנית הצימצומים של ההקלה הכמותית יש לי סימנים לזה מוול סטריט ומה שנותר זה לראות מה הנסיבות שלו ולאתר את הסימן ליציאתו...זה חלק מהשוק ולא משהו חריג מדד המעו"ף ניסחר אתמול ללא כיוון חד משמעי וברור כאשר הוא יורד 0.38% וסוגר קצת מעל 1305 שזו סגירה פרווה שמשאירה תמונה פתוחה המניות הדואליות השפיעו לשלילה בשיעור של קצת מעל 0.2% כיל + ח"ל + בזק הוסיפו להכבדה עוד כ 0.18% מניות הבנקים היו לחלוטין נייטרליות עם השפעה שלילית קלה ביותר סקטור הגז נתן תמיכה קלה לקראת סיום לסיכום: הסגירה במדד אתמול לא הצביעה על כלום יחד עם זאת בשלב זה אני יותר אופטימי מפסימי לטווח הקצר כלומר עד שיוכח לי אחרת אני חושב חיובי ומספיק לי לראות יום אחד של התרוממות ל 1320 אני עדיין חושב שהמעו"ף צריך לראות 1350 שוב וזה עדיין אפשרי במסגרת הסייקל הנוכחי העולה ירידה מתחת 1304 וסגירה מתחת לרמה הזו תדליק נורית אדומה מתחת 1300 נעריך מחדש שוב בינתיים אני עדיין אופטימי מדד הבנקים עומד היום באיזור 1256 ואני בשלב זה יותר אופטימי בנוגע לחציית 1260 ולסגירה מעל שיש לזה משמעות כמובן לטווח הקצר בגדול אני עדיין חושב שיעדו 1400 לטווח הבינוני מדד 75 ביצע אתמול נסיגה לכיוון 920...זו נסיגה סבירה ביותר אני עדיין בדיעה שהוא ילך ל 960 הבוקר הארבירטאז הוא חיובי קל 0.19% חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע בשיעור של 0.3% אני מצפה שהמסחר בוול סטריט יהיה חיובי היום עד מעורב הדאקס לא סגור על עצמו אבל צריך לתת פוש ל 9400 ואני חושב שגם שיא חדש הוא דבר ריאלי בו ...כלומר רמת ה 10000 היא רמה שכבר נקבתי בו כרמת יעד הניקיי חזר לרמת ה 14700 ...הוא עדיין מדד רגיש בעל תנועות חדות אבל חזרה שלו ל 16500 היא על הפרק כל עוד הוא מעל רמות 14000 ו 13000 היום כפי שציינתי לעיל תדבר הנגידה החדשה גנט ילין וזה האירוע המרכזי היחיד להיום אני מקווה שהיא תדבר את מה שאוהבים לשמוע בוול סטריט ולא תעשה טעויות של טירונים....מן הסתם לוחשים לה באוזן מה וול סטריט אוהבת לשמוע טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1300 עד 1316/7 אני בספק אם ניראה את 1300 היום אבל 1304 יש מצב שניראה אני כן חושב אופטימי ומקווה לראות סיבוב פרסה וראשית לקבל את רמת 1316 לאחריה אני מקווה לראות את 1318 וסגירה מעל 1318 תספק אותי לא רואה התפתחות שלילית משמעותית היום וכל התפתחות כזו תפתיע אותי עידכוני מניות אוציא בהמשך כולל לדואליות יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |