TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/2/14
בוקר יום ראשון 9.2.2014

דו"ח התעסוקה פורסם ואיתו הסתיים שבוע מלא מתחים
אבל חייב לומר - כשמצפים לנתון מסויים ומרכזים סביבו לחץ הוא בד"כ מסתיים בטוב
המכות מגיעות כשלא מצפים להן

בכל אופן דו"ח התעסוקה הציג נתונים מעורבים בדיוק כמו בחודש שעבר
תוספת המשרות רחוקה מהצפי
אבל שוב באופן צפתיע ירידה באבטהל מרמה של 6.7% לרמה של 6.6%
בהתסכלות דו חודשית המשק האמריקאי ייצר כ 200 אלף משרות פחות ממה שציפו
אבל באבטלה יורדת זה חודש שני ברציפות
מכאן נישארו התפתלויות של מסבירנים למיניהם של הירידה באבטלה אל מול תוספת המשרות הנמוכה

שורה תחתונה - ה S&P עלה בשני ימי מסחר כ 2.57% במצטבר וסגר על 1797
ה ECB השאיר את הריבית ללא שינוי וגם לא הפעיל שום תוכנית מגירה

לסיכום:
1. אנחנו אמורים לחזור לשיא אחרון הן ב S&P והן בנסדאק וזו עובדה/הערכה שציינתי אותה לאורך הגל היורד

2. למרות העליות אנחונו נחזור לחוות משברון נוסף וזה ניכר ממצב ה VIX


מדד המעו"ף הוסיף ביום חמישי 0.36% בלבד כשהוא סוגר עלך 1308
ורואה בגבוה היומי את 1313.5
עם פרסום הריבית באירופה בוצעה ירידה תוך יומית בשילוב עם הדאקס עקב האכזבה שנוצרה מהציפיות שהיו להצהרה על הקלה כמותית באירופה
בסיכום שבועי ביקר המדד ב 1278 וסגר אותו על 1308 בשבוע קשה ומסובך

לסיכום:
המדד עומד היום על 1308
רמת המבחן המשמעותית לו היא 1320 לטווח הקצר
בגדול המדד אמור לחזור לפחות ל 1350
אני מקווה לראות את זה קורא ישירות מכאן
ראשית ניראה היכן המדד פותח היום והאם הוא סוגר מעל 1320

מדד 75 אמור לחזור לשיאו האחרון קרי 960 ורמת היעד הכללית שלו היא 980 עד 1000
היום טווח התנועה שלו הוא דישדוש רחב 900 עד 960

הבוקר הארביטראז שלילי משמעותי 0.4% שבא בעיקבות טבע ופריגו
זה קצת אבסורדי על רקע העליות בוול סטריט אבל זה יכול לקרות כשטבע ופריגו משמעותיות מאוד בדואליות
טבע רושמת ירידה באופן מסורתי אחרי פרסום דוחות
המצב שלה הוא עדיין בסדר גמור וסביר שהיא גם תעלה ביום שני הקרוב

השבוע המכירות הקימעונאיות בארה"ב יעמדו במרכז
אבל אולי יותר מיזה נתוני מקרו מסין כמו המאזן המסחרי ומדד המחירים לצרכן הסיני
המדדים בוול סטריט אמורים להמשיך בתנועה חיובית לכיוון השיא האחרון שהושג

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1322 עד 1310
מאוד קשה לחזות היום את הפתיחה במדד בעיקר בגלל המורכבות של היום הזה
הארבירטאז מושך למטה
סקטור הגז אמור למשוך למעלה
השאלה באיזו עוצמה ימשוך סקטור הגז
ועוד יותר מיזה המפתחות אצל הבנקים וקצת כיל ובזק
אני מעריך שיהיה מאבק גם היום על רמות 1320 עד 1322 וכבר היה לנו מאבק כזה
ב 29.1 והוא כשל אבל יתכן מאוד שהפעם הוא יצליח

שבוע טוב
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il