TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/2/14
בוקר יום חמישי 6.2.2014 יום פקיעה שבועית

יום מסחר תנודתי ומעורב כאשר הסגירה עצמה היא מעורב סולידית לאחר שהמדדים הצביעו כבר על ירידות של כאחוז בפתיחת המסחר
נתון ה ADP היה שלילי אבל לא משמעותי והוא לא מהווה אינדיקציה לדו"ח התעסוקה וככה גם התייחסו אליו בפועל
לאחר מכן באו נתונים סבירים בשעה 17:00 ההמתנה היא לדו"ח התעסוקה מחר
ה VIX עדיין בעמדה מאיימת אבל הוא יכול להירגע עם פרסום נתון התעסוקה
ברקע לסיומת המעורבת אתמול עמדו נאומים של חברי פד שטענו שהכלכלה צריכה לתת ביצועים טובים השנה

לסיכום:
אני מניח שגם היום יהיה יום מסחר תזזיתי עצבני בוול סטריט בהמתנה למחר
יהיו היום מספר נתוני מקרו + אירופה שיכולים להשפיע נקודתית

מדד המעו"ף התעקש אתמול לשמור על חוסן וסגר חיובי 0.17% על 1303
והוא סה"כ התנהל סביר בהתאם לעולם אבל עוצמה לא היתה בו
סה"כ יום מסחר מאוזן ללא סקטור בולט או מניה בולטת
כיל מנסה לייצר מומנטום שוב עם כל ההשפעות שיש עליה פנים וחוץ
מניות הבנקים מדשדשות ולא מובילות תנועה
סקטור הגז גם הוא עדיין מדשדש
בזק קצת נסוגה לאחור לא משמעותי

לסיכום:
הסגירה אתמול חיובית אופטימית אבל חסרת עוצמה
ההתנהלות של אתמול משאירה את הכל פתוח כולל נסיגה לקראת דו"ח התעסוקה
לא ניתן לדעת מה יראה הדו"ח הזה
מה שכן אפשר אולי לקבל חיזו מהסגירה במדד אצלנו ועל זה אעדכן
היום סביר שיתנהל יום מעורב כלומר בחלקו או ברובו ירוק

מדד 75 עדיין לא צובר עוצמה כאשר הוסיף 0.34% בסגירה פסימית קלה
אשמח לראות אותו סוגר היום חיובי אופטימי קרוב ל 915

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי 0.2% בהובלת טבע ועוד לפני פרסום דוחותיה
חוזה S&P ניסחר חיובי כ 0.25%
הדאקס סגר אתמול אופטימי בדומה למעו"ף על 9116 ואני מצפה שיחזור ל 9400
היום יתפרסמו שורה של נתוני מקרו משניים בארה"ב + ריבית באירופה
בשעה 15:30
המאזן המסחרי + מדד הפריון התעשייתי + עלות תפוקה + תביעות האבטלה השבועיות
מחר כבר יהיה במוקד דו"ח התעסוקה + האבטלה שאמורה להישאר על 6.7%
כלומר התנועה של היום בלילה תהיה פחות משמעותית
מחר הכל יהיה נזיל

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1294 עד 1314
ראשית זה יום פקיעה שבועית וצריך לראות היכן פוקעים
כל פקיעה שלילית מתחת 1300 תהיה בסימן חזרה לחיובי
מצד שני פקיעה חיובית מעל 1304 לא בהכרח מעידה על המשכיות ישירה בירוק אלא מצריכה מעקב
בעיקרון הפוטנציאל של המדד והמבחן שלו הוא רמת 1320
סגירה מעליה יש בה אמירה עוצמתית להמשך
לא סביר שהמדד יצליח להגיע לשם היום אבל זו אפשרות פתוחה
אפשרות נוספת היא שהמדד ישיג רמות 1310 עד 1314 ואז יסוג עד לסגירה לרמה שאותה אציין בהמשך ומהלך כזה יש בו כדי להצביע על יום ראשון כלא אופטימי

שורה תחתונה:
זה יום שמצריך זהירות לקראת פרסום דו"ח התעסוקה בארה"ב בסופ"ש

מי שיצא עם השוקת
אז שיציב סטופ לפוט במחיר 410 לחצי כמות ...יש להישאר עם חצי נוסף בגלל חוסר הוודאות ומספר אינדיקטורים בעייתיים

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il