| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 5/2/14 בוקר יום רביעי 5.2.2014אני יכול לומר דבר אחד על מה שקרה בלילה בוול סטריט - כבדהו וחשדהו מאוד אני אסכם את זה כך: 1. התנועה של אתמול לא מספיק אמינה וזה ניכר הן מעצם התנועה עצמה והן מצד ה VIX 2. המדדים בוול סטריט וגם הדאקס יחזרו לשיאם אבל אני בספק אם כבר מהמיקום הנוכחי כלומר יש סימנים שהסייקל היורד הזה לא תם ...ואם הוא כן תם וזה יתברר רק בסוף השבוע אז יגיע בהמשך סייקל יורד נוסף שיוביל אותנו לתחתית חדשה אתמול הוסיף ה S&P כ 0.78% לאחר נפילה של 2.2% ביום קודם על רקע נתון ה ISM באין נתוני מקרו וכאשר ממתינים לנתון ה ADP היום ולדו"ח התעסוקה אז עלו כאשר אחד מחברי הפד גם ציין שהריבית תישאר אפסית גם ב 2015 מדד המעו"ף ביצע אתמול תנועה מפתיעה בחלקה הפתיחה היתה שלילית עד 1278 כמעט והסגירה היתה כבר על 1302 כמעט כלומר סה"כ עלה המדד בסיכום יום 0.43% בזק וסקטור התקשורת תרמו בסיכום יום כמעט 0.3% למדד כיל וח"ל תרמו עוד כמעט 0.18% סקטור הגז + מניות הבנקים + הדואליות לא השפיעו או לא הכבידו משמעותית לסיכום: יום מדהים בחלקו אבל היו לו תקדימים בעבר על זה נאמר שבימי קיצון צפה לבלתי צפוי בהפוך על הפוך בשוק עד 1288 הערכתי שזה אפשרי בהחלט להגיע וזה ניכתב בטווח סקירת הבוקר את 1300 כבר לא צפיתי לראות שורה תחתונה 1302 כמעט זה מצב נתון וזה לא יום היפוך קלאסי אבל עדיין היפוך מכאן 1320 הופכת לנקודת המפתח אני לא אומר שהיא תושג ולא יכול להיות בטוח בזה אבל ניתן להגיע אליה והיא יכולה להכריז על סיום הסייקל היורד הזה במידה ותהיה התבססות מעליה כרגע יש מקום לחשוד שזה יקרה וזה לחלוטין תלוי בדו"ח התעסוקה בסופ"ש אם לנתון ה ISM הגיבו כמו שהגיבו אז על דו"ח התעסוקה על אחת כמה וכמה לכן אני אומר כרגע כבדהו וחשדהו אבל אפשר לשמור גם על אופטימיות מדד 75 מצליח בינתיים לשמור על רמת ה 900 אני עדיין בדיעה שהוא יחזור לשיאו האחרון מדד הבנקים - שומר בינתיים על רמת ה 1200 אני מאמין ומקווה שניזכה לראות אותו ב 1400 התנועות שלו קשות לחיזוי לטווחים קצרים הבוקר הארביטראז הוא אפסי לא משמעותי חוזה S&P שלילי קל כרגע כ 0.15% הדאקס סגר יום שלילי אבל אופטימי על 9127 ולדעתי הוא יחזור ל 9400 וזה מבלי בכלל לדבר על שיא ויעד כללי היום יפורסם נתון ה ADP ב 15:15 שיקבל כמובן מקום של כבוד לקראת דו"ח התעסוקה ואפשר לראות שגם הציפיות הונמכו שם מראש לכן ייתכן שדוקא נתון ה ISM הלא יצרני שיפורסם ב 17:00 הוא זה שיתן את הטון טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1294 עד 1306/7 זה טווח יחסית סולידי כי אני לא מצפה לתנועה דרמטית ומה שחשוב זה הסגירה כרגע ההנחה שלי היא שהסגירה תהיה ירוקה 1320 אפשרת אומנם אבל צריך להיות עירניים למצב של נסיגה ירידה מ 1293 ובטח שמ 1290 כבר תיחשב חשודה ובפרט אם זה מגיע לאחר השגת 1306/7 מצד שני מעל 1308 אפשר לחשוד ב 1320 ושם המבחן נימצא אם אני מסתכל נטו על המדד שלנו אז אני אמור להיות אופטימי אם אני מסתכל גם על וול סטריט אני יותר חשדן לכן צריך לראות מה ההתפתחויות הן היום והן בסופ"ש יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |