| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 4/2/14 בוקר יום שלישי 4.2.2014וול סטריט רשמה ירידות חדות בלילה על רקע פרסום מדד ה ISM היצרני ה S&P איבד 2.28% לרמת 1742 בדרכו לרמת 1700 רמת הבלימה הבאה שלו עד ללילה האחרון היתה בוול סטריט צומת דרכים או שהמדדים היו עולים בלילה או שומרים על יציבות בהמתנה לדו"ח התעסוקה בשישי בפועל בגלל הצימצום בתוכנית הרכישות בו החל ברננקי כל נתון הפך לרגיש דיברתי על זה בסוף השנה האחרונה שכל נתון ייה בעל רגישות מוגברת ה ISM הציג ירידה חדה...הנתון הזה מודד את רמת הצמיחה או לפחות מנסה לתת לה אינדיקציה דרך העסקים במדינה ...אבל מצד שני יש לקחת בחשבון שזה נתון שבא על רקע הסערה האחרונה במזג האויר שהשפיעה עליו וייתכן שהוא מראה קריאה כזו על הרקע הזה סה"כ מבחינת התנועה בוול סטריט לא מדובר בהפתעה גדולה המדדים שם ממשיכים במימוש נורמלי כרגע ה VIX רשם זינוק של 16% במקביל לירידה גנט ילין הושבעה כמחליפתו של ברננקי אתמול גם אור יש - וכמו שאמרתי אתמול בטווח הקצר כל עלייה לצורך ירידה בטווח הבינוני - כל ירידה לצורך עליה להשגת רמות השיא האחרונות לפחות יש לזה על מה לסמוך אבל הפתעות תמיד יש...כל עוד הענינים הם גורמי השפעה פנימיים בתוך ארה"ב על רקע נתון כזה או אחר אז זה סביר כי זה גל מימוש סביר לחודש פברואר צריך לפקוח עיין על סין והמדינות המתפתחות שמשם לא תגיע הפתעה מדד המעו"ף ניסחר אתמול סולידי אבל בסיום איבד 0.36% וסגר על 1295 לערך סקטור הגז היה המכביד הראשי בשיעור של כ 0.28% המניות הדואליות הכבידו בשיעור של עוד כ 0.13% מניות הבנקים הכבידו אבל לא משמעותי כיל ובזק תמכו במדד כמעט בשיעור של כ 0.2% לסיכום: יום אתמול התנהל מעורב לחלוטין כאשר רק לקראת סיום החל אקורד צורם במדד המדדים הן כאן והן בוול סטריט יכלו לשמור על יציבות ואף לטפס כלורמ מדד המעו"ף יכול היה לבצע תנועה עולה חוזרת לכיוון 1314 אבל מדד ה ISM כאמור נתן טריגר לירידה סה"כ כרגע ההערכה שציינתי לרמת 1260 היא בתוקף כלורמ 1260 עד 1220 לסייקל הנוכחי אבל כמו בוול סטריט גם כאן יש להניח בסבירות לא נמוכה שיבא גל עולה בחזרה לשיאים לולי ההערכה הזו היה מקום לחשש יותר כבד צריך להתמקד בדו"ח התעסוקה של סוף השבוע הקרוב מדד 75 ניסה להתרומם אתמול אבל כשל ונסוג עד לסיום כ 0.46% טווח התנועה הרחב שלו כרגע הוא 900 עד 960 כאשר יש מצב שיזלוג ל 880 קו אדום לכל המגמה העולה שלו נימצא ב 800 אני מאמין שהוא יחזור לשיאו הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בינוני כ 0.51% חוזה S&P דוקא חיובי כ 0.4% וזה לא מפתיע ושיגרתי אצל האמריקאים אחרי יום ירידה אבל גם לא אומר כלום סה"כ ההנחה שלי כרגע היא שצריכה להגיע נקודת בלימה וסיבוב שתקח את וול סטריט בחזרה לשיא האחרון הדאקס איבד אתמול 1.28% והוא עומד כרגע על איזור בלימה 9180 במידה והוא יחריף מטה הוא עלול להגיע במסגרת הסייקל הזה ל 8600 יש לקחת בחשבון שהשבוע שוב תיקבע הריבית באירופה ודארגי יכול לשלוף תוכנית משלו לבנקים באירופה היום אין נתוני מקרו מהותיים מחר הם יחזרו באירופה ועם סקר ה ADP בארה"ב לקראת דו"ח התעסוקה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1280 עד 1288 הפתיחה תהיה שלילית בשיעור של כאחוז אני מניח עד רמת 1280 משם ברמה התוך יומית המדד מן הסתם יבצע תיקון תוך יומי וינוע בין 1280 ל 1288 כבר חוינו כמה וכמה גלים דומים לזה בעבר בכל אופן זה לא סוף פסוק וההערכה שלי נותרה שהמדד יפגוש בסייקל הזה את 1260 מינימום עם כל העכירות בגל הזה יש גם נקודות אור ברקע סה"כ המגמה הכללית היא עדיין חיובית יש לי אינדיקטורים שהמעו"ף יחזור לשיאו דוקא בהובלת הבנקים כולל מדד 75 אני מניח שיגיעו גם בשורות מאירופה וגם ריגולציות לשוק שלנו בהמשך הדרך יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |