| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
הסבר יפה שקראתי על הפקיעה הנוכחיתיראה, 30/1/14 למה אהבתי אותו ?כי גם אני הערכתי שהפקיעה תהיה באיזור 1300 ול 1290 "אני לא רוצה להשמע כחוזר על עצמי, אבל המדד החל להסחר ב-1,305 נק' אחרי ירידות חזקות אתמול, שנבעו מחוסר נזילות ומכירת חוזים בפברואר ע"י גופים גדולים. מכירות חוזים אלה הגיעו דרך שחקני ארביטראז' במכירות הבוקר ומשהשוק לא הצליח לאזן את ההיצעים, חזרו אותם שחקנים והזינו קניות כדי לנסות לאזן את השוק מול המכירות של עצמם, אבל גם הם לא הצליחו לאזן את השוק שפקע ב-1,290.18 נקודות והוריד בבת-אחת את החוזה ל-1,292 נק. לאחר מכן לאט לאט החוזה חזר ל-1,299 נקודות וזה המקום שבו הוא היה אמור להיות אם הפקיעה הייתה מתבצעת בתקופות אחרות". גורמים בשוק ההון מדברים כבר תקופה ארוכה על ידיהם הכבולות של הגופים המוסדיים נוכח הרגולציה שמקשה עליהם לפעול בשל רף ההחזקות הנוקשה, כשכוונת המחוקק היא למנוע ריכוזיות. פניני התייחס לעיוות שנוצר בשוק כתוצאה מהמחסור בנזילות ואמר "כשמספר השחקנים הגדולים שמסוגלים לפעול און-ליין הולך ומצטמצם יורדת הנזילות, עולה התנודתיות ואנו מקבלים פקיעות בשערים לא כלכליים. קרי, שער שאינו מייצג את ההיצע והביקוש האמיתיים - תופעה זו מורידה את אמון השחקנים בשוק ויכולה להוות בעיה כשיגיעו קונים או מוכרים משמעותיים יותר לשווקים". |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |