TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/1/14
בוקר יום חמישי 30.1.2014 יום הפקיעה

יום שניפתח באופטימיות בהסתמך על מצב החוזים והפעולות שביצעו הטורקים לבלימת ההידרדרות של הלירה שלהם הסתיים באקורד צורם
ככל שהתקדם הזמן הלכו החוזים ונחלשו לקראת החלטת הפד
יום המסחר בפועל ניפתח שלילי מתון וגם הסתיים יחסית שלילי מתון
אבל העצבנות היתה מרובה
מה אמר הפד ? שום דבר מיוחד
הפד החליט על צימצום נוסף של 10 מיליארד גם החודש והוא גיבה את דבריו בהתאוששות פה ושם של הכלכלה וכו וכו
אוי ואבוי לברננרי אם הוא לא היה מצמצם החודש - זה בא עכשיו בהפוך על הפוך
אחרי שהפד החליט על התחלת הצימצום בדצמבר - הוא ניכנס לנסיעה במטוס
כלומר אין תחנות עצירה או ירידה
כל תחנה או חודש בו הפד עכשיו יודיע על אי צימצום יגרור פאניקה
למה ? כי זה יצביע על אי שליטה ...על בילבול וחסר הבנה של המצב
לכן מה שנותר כרגע - זה רק לצמצם - אבל ההיקף החודשי הופך לחשוב וזה מה שייבחן

סה"כ איבד ה S&P אתמול כ אחוז ועומד כרגע על 1774 שזה איזור צומת
אבל לדעתי בכל מקרה בסייקל היורד הזה הוא לא ירד מ 1700
אני עדיין מצפה שהמדדים בוול סטריט יחזרו לשיאם
ה VIX הראה אתמול סימן בלימה

מדד המעו"ף ניסחר אתמול יום לפקיעה אבל הושפע לחלוטין מהעולם
הפתיחה היתה וורודה באיזור 1321/2
משם המדד ניסה להשיג 1324 אבל אז החל לזלוג באיטיות על רקע היחלשות גם מהעולם
סה"כ לאחר פתיחה חיובית נאה סגר המדד שלילי כ 0.5% על 1307/8
יש לציין שהבנקים אתמול לא השתתפו בירידות לכן המעו"ף גם לא ירד מ 1307
כיל + ח"ל עמדו בראש המכבידות עם השפעה שלילית של כ 0.23%
סקטור הגז הכביד בעוד 0.17%
סקטור התקשורת הכביד בעוד כ 0.11%
מניות הבנקים אומנם לא ירדו אבל גם לא סיפקו תמיכה כדי לשלומר על המדד חיובי

לסיכום:
סגירה לא טובה במעו"ף אתמול של נסיגה מרמת 1322 שזה היה הגבוהה שציינתי לאמול בסקירת הבוקר
החשש שלי היה שהבנקים יצטרפו להשפעה השלילית ואז ניגרר עוד בתוך יומי מתחת 1300
ובמקרה כזה הפקיעה הופכת להיות חדה למטה
כבר הייתי בכמה וכמה סרטים כאלה בשנים האחרונות
בפועל המדד ירד רע אבל לא היסטרי ובזכות הסולידיות בבנקים
סגירה על 1307 היא ככה ככה...משאירה תמונה עדיין במסגרת
בסוף השבוע או בשבוע הבא אני כבר מצפה שבעולם המדדים יתחילו להסתובב מעלה חזרה...בגדול מבחנתי כל הגל היורד הזה הוא ירידה לצורך עלייה
למרות שרשמתי בסקירת הבוקר אתמול את רמות 1260 ו 1160 כרמות יעד למימוש
אני מעריך שרמת 1160 תגיע רק לאחר גל עליות משמעותי נוסף

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור מתון של כ 0.15%
חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע בשיעור של כ 0.3%
הדאקס סגר שלילי כמו שהתנהגה וול סטריט 9336
אני מצפה שאיזור 9150 עד 9170 ישמשו לו כתמיכה ואם לא אז 9000
באסיה נירשמות ירידות על רקע נתונים חלשים

היום בארה"ב יפורסם התמ"ג + האינפלציה + תביעות האבטלה
מחר אין נתונים משמעותיים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
ראשית זה יום פקיעה ולא ניתן לדעת היכן היא תהיה
אבל בניטרול פקיעה היתי אומר טווח מסחר 1294 עד 1314
לא ניראה לי שהפקיעה תחרוג מהטווח הזה
אחר כך זה כבר סיפור אחר וצריך לראות מה הולכת להיות ההתנהלות עד סוף יום
כרגע החוזים ירקרקים יפה וגם לזה תהיה השפעה אבל הם גם לא כל כך אמינים
בהמשך אני אשלח מייל הערכה היכן צריך להסתיים היום בשביל אופטימיות ליום ראשון
רמות מלמטה זה ככה:
1300 --> 1297 --> 1294 --> 1288

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il