TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/1/14
בוקר יום רביעי 29.1.2014 יום לפקיעה

כפי שהערכתי במייל ששלחתי בתוך היום וול סטריט סיימה בירוק סמוך לגבוה יומי
ה S&P הוסיף 0.61% וסיים כמעט בגבוה יומי
הנסדאק למרות אפל הצליח לסיים ירוק בגבוה יומי
כל זה למרות נתוני מקרו לא מזהירים ואולי דוקא בגלל זה...כי בפתח עומדת ועידת השוק הפתוח היום עם הכרזה על הריבית והמדיניות המוניטרית והכי חשוב כן צימצום נוסף או לא צימצום נוסף
עד עכשיו עונת הדוחות הנוכחית לא מבריקה אבל היא עומדת בצל של החלטות הפד כאשר אובאמה בנאום לאומה נישמע אופטימי
בינתיים אני מצפב מכל המדדים לחזור לפחות לשיאם האחרון
החלטת הפד היום יכולה לשפוך שמן לתנועה קדימה או ליצור טריגר להיפוך חוזר כלפי מטה
סביר שהמדדים בוול סטריט יתנהלו בירוק עד לשעה 21:00 בערב אבל ירוק עצבני

מדד המעו"ף סיים יום הפכפך בירוק על רמת 1314 לערך כשהוא מוסיף 0.37%
במחזור מסחר סביר ביחס לממוצע
מי שתמך את המדד אלה בעיקר המניות הדואליות עם תרומה כללית של כ 0.55%
מנגד מניות הבנקים לא המשיכו במומנטום החיובי והכבידו בשיעור של כ 0.17%
כיל + ח"ל תמכו במדד בשיעור של כ 0.12%
סקטור התקשורת הכביד מינורית
סקטור הגז לא היה משמעותי

לסיכום:
סגירה טובה סביב 1314 וכפי שרמשתי במייל אתמול רק סגירה מתחת 1310 תיחשב סמן שלילי...למרות זאת עדיין המגמה לא חד משמעית ויש מהמורות בדרך
סביר שהמדד ישאף היום ל 1320
אבל המבחן המהותי נימצא ב 1328
יעד כללי הוא חזרה לשיא האחרון 1350
סגירה היום מעל 1328 היא איתות חיובי חזק אבל הסיכוי לזה היום לא גבוה

יהיה קשה למדד להתקדם ללא עזרת הבנקים וכרגע הם לא בדיוק עוזרים
אתמול הם נסוגו והכבידו על המדד ולולי הדואליות המדד היה סוגר אדום
מדד הבנקים יכול לחזור היום ולתמך במדד

מדד 75 אמור לחזור לשיאו וסביר שהוא יתנהל היום ירוק

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי זניח כ 0.06%
חוזה S&P חיובי מעל חצי אחוז וזה סמן אופטימי על רקע החלטת הפד היום
ועל רקע מלחמתה של טורקיה בבעיות שלה שהיא וארגנטינה גרמו לכאורה בתחילת השבוע
הדאקס סגר גם הוא ירוק אתמול כ 0.6% לא עוצמתי אבל אופטימי לקראת היום
הניקיי שומר בינתיים על רמת ה 15000
היום כאמור ימתינו להחלטות הפד בשעה 21:00
אגב - ה VIX נותר מטריד ולמרות שהוא נסוג אתמול הוא משאיר סיהות לדאגה
חשוב לציין - גל יורד ואגרסיבי עוד יגיע אבל לא ניתן להמתין לו כי המדדים יכולים עוד לטפס ולתזמן אותו מנקודה אחרת שאני מניח שיהיו לה סימנים מוקדמים
אני סימנתי שתי רמות במעו"ף - 1254 ו 1160 (אני מדבר עליהן כבר מספר חודשים)
שתי רמות שיושגו השנה או בשנה הבאה לדעתי גם אם המעו"ף יטפס בינתיים לרמת 1500/600 שגם אותן הזכרתי כרמות יעד למדד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1322 עד 1314
כרגע אני לא רואה את המדד יוצא מהטווח הזה כלפי מעלה לקראת הפקיעה מחר ולקראת החלטת הפד
אבל אני שורמ על ראש פתוח לגבי רמת 1314 כי הכל ייתכן לאחר הפתיחה שצפויה להיות חיובית
בכל מקרה המבחן נימצא ברמת 1328 לגבי המגמה
וברמת 1322 ברמה התוך יומית שחצייה שלה היא סמן ל 1328
נסיגה מתחת 1314 תיחשב סמן שלילי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il