TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/1/14
בוקר יום שלישי 28.1.2014 יומיים לפקיעה

וול סטריט עדיין ניסחרת תחת מומנטום שלילי כאשר בלילה ירד ה S&P עוד כחצי אחוז
וסגר על 1780 לערך
מדובר בסך הכל בתנועה סבירה שאיננה בגדר הפתעה לאורמסחר סופ"ש
ה VIX עדיין לא כל כך רגוע
ברקע עמדו נתוני מכירות הבתים שאיכזבו והעבירו את המדדים מירוק לאדום
מדד הנסדאק איבד כאחוז
דוחות אפל איכזבו ביחס לציפיות והציגו תחזית פושרת לריבעון הבא
עדיין הציפיות שלי שהמדדים יחזרו לשיאם בוול סטריט
אבל מוטב לא להיות נחרצים עדיין לגבי תחתית למרות שהראשונה שבהן כבר קרובה

מדד המעו"ף רשם יום עליות אתמול של 0.56% וסגר קרוב ל 1310
מחזור המסחר היה סביר סביב הממוצע שלו
מרבית העליה במדד שייכת למדד הבנקים
סה"כ מניות הבנקים תרמו אתמול כ 0.44% למדד
המניות הדואליות הכבידו כ 0.15% בהשפעה שלילית של אופקו
סקטור הגז רשם תרומה מינורית של כ 0.1%

לסיכום:
התנועה במדד היתה אתמול סבירה ולא מפתיעה לחיוב
מה שעשה המדד אתמול היה בגדר הציפיות שלי אבל ברור שמדובר בתנועה חלשה עדיין ומועדת לנסיגה בחזרה
כלומר ייתכן שהמדד עוד ינסה לחתור כמה נקודות למעלה אבל הוא מסוכן לטווח הקצר
רק התייצבות מעל 1328 היא שינוי מהותי במומנטום ואני כרגע לא כל כך רואה את זה קורה

הבוקר הארבירטאז חיובי כ 0.15%
חוזה S&P חיובי כ 0.3%...
אבל חוזה נסדאק שלילי כחצי אחוז אני מעריך בהשפעת דוחות אפל
הדאקס סגר שלילי אתמול בסופו של דבר ולא עבר לירוק
קשה לומר שהוא הולך לעשות את זה היום ובעצם המדדים המרכזיים ניצאים בצומת החלטה
כלומר האם תירשם החרפה נוספת או שהם ישענו על אזורי בלימה שממילא קרובים

ההמתנה היא ליום רביעי לועידת השוק הפתוח וזה מה שעומד כרגע במרכז
ההחלטות שם יכולות לשפוך שמן על המדורה או ליצור תנועה עולה בחזרה
הכף נוטה לכיוון תנועה עולה אבל הכל הכל פתוח כולל החרפה משמעותית
הריבית בארץ נותרה ללא שינוי אתמול
היום יפורסמו שני נתונים משמעותיים בארה"ב:
הזמנות מוצרים ברי קיימא + מדד אימון הצרכנים
אני מעריך שיום המסחר הקרוב בוול סטריט יהיה פושר עד מעורב בהמתנה ליום רביעי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1314 עד 1304
קיימת אפשרות שהמדד ינסה להשיג את 1320 עד 1322 אבל אני מאוד מאוד בספק אם הוא יעשה תנועה עולה כזו
מצד שני ירידה ל 1304 היא אפשרות סבירה
כאשר זליגה לכיוון 1302 ומטה היא כבר מסוכנת
נכון להיום למרות שהמדד אמור מבחינתי לחתור לשיאו כולל מדד 75
אני מעט נוטה לסקפטיות לטווח הקצר וחושש מזליגה חוזרת ל 1294 ומטה מיזה
פירטתי בסקירת הבוקר אתמול את התרחישים התיאורטיים

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il