| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 27/1/14 בוקר יום שני 27.1.2014 שלושה ימים לפקיעהראשית לקרא את ההערכה הכללית שנתתי לוול סטריט אתמול מספר דברים נוספים: ההנחה שלי היא וול סטריט + המעו"ף + מדד 75 אמורים לחזור לשיאם בהתייחס להנחה הזו - יש להעיר הערה בנוגע למה שקרה ביום שישי בעולם יום שישי הגיבה וול סטריט לבעיה שצצה מהשווקים המתפתחים בעיה שצצה במפתיע לחלוטין ממש משום מקום דווקא זה קצת מטריד - כלומר עצם עניין הבעיה הבלתי צפויה במהלך השנים האחרונות צצו לא מעט בעיות שגרמו לגלים בתוך מגמה כללית עולה כל הגלים כמעט למעט אולי מגדלי התאומים היו דברים צפויים שדשו בהם כשצצה בעיה לא צפויה ובעיה כלכלית ולא ביטחונית זה קצת יותר מטריד עניין השווקים המפתחים הוא דבר שצריך לפקוח עליו עיין שלא יתפתח ויצא מהבקבוק שלו לכן בהנחה שהעניין הזה יגווע אז כל ירידה היא לצורך עלייה במידה והעניין יחריף אז קיימים מספר תרחישים שאפרט בהמשך בינתיים רוב הסיכויים שהשד הזה יגווע ואני מקווה שכך יקרה כתבתי במהלך השבועיים החולפים שהמדד לא בשל לעליות והוא צפוי לזלוג אבל מצד שני לא היה ניתן לדעת שזה יקרה בדרך שבה זה קרה אתמול אלא שהוא יטפס מעט לפני כן וזה כבר היסטוריה כרגע הפוקוס עובר להחלטת הפד ביו רביעי הקרוב בנוגע להודעה חדשה על צימצום או אי צימצום נוסף בתוכנית רכישות האג"ח...צימצום שכבר החל בדצמבר במינון נמוך מדד המעו"ף הגיב אתמול לירידות שנירשמו בסופ"ש בעולם סה"כ איבד המדד אתמול 1.48% וסגר קצת מעל 1302 במחזור לא גבוה למעט בזק - כל מניות המדד היו אדומות ברמה כזו או אחרת המניות הדואליות - הכבידו בשיעור של כמעט 0.6% מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.4% כיל + ח"ל הכבידו בשיעו של כ 0.24% סקטור הגז היה יחסית סולידי עם הכבדה של כ 0.1% לסיכום: יום לא נעים לצפייה אבל לאור הנסיבות צריך לקבל אותו בגדול כרגע כל עלייה לצורך ירידה בטווח הקצר וכל ירידה לצורך עלייה בטווח הבינוני כלומר אני מעריך שהמדד עוד ימשיך לרדת אבל לא בהכרח ברצף הבוקר הארבירטאז לא רלונטי חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי כ 0.3% בנק ישראל יחליט היום בערב על הריבית ב 17:00 יפורסם בארה"ב נתון מכירות הבתים סביר שהמסחר בוול סטריט יתנהל היום בלילה חיובי עד מעורב כאשר מצב הסגירה שם פתוח לחלוטין כרגע - המשבר בשווקים המתפחים הוא מיני משברון שהתחיל מ"שיעול" של ארגנטינה אבל כמו שכתבתי לעיל צריך לפקוח עיין על הנושא הזה סביבת הריבית בעולם עוד נמוכה וזה גם נושא חשוב טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1294 עד 1307 ולא יותר מ 1314 אני נוטה לומר שהמדד יפתח חיובי אבל מינורי מאוד ...אולי 1304 ובכל מקרה לא יותר מ 1307 במידה והפתיחה תהיה שלילית שזה בסבירות נמוכה מאוד אז לא פחות מ 1294 ואני מקווה שבהמשך הוא גם יעבור לחיובי אבל גם פתיחה חיובית והתנהלות חיובית הן בגדר זמניות כרגע ואני מעריך שהגל היורד עוד ימשך בטווח הקצר שתי רמות מפתח יש לגל יורד מבחינתי: 1. 1256 עד 1254 2. 1160 אלו רמות רחוקות אומנם כרגע אבל אני מדבר באופן מאוד כללי כרגע אני מסמן את שתי הרמות האלה כרמות שבהן כל גל יורד בתרחיש קיצון הוא גל יורד בתוך מגמה עולה כלומר כל עוד הגל היורד הוא מוגבל למספרים האלה שיא חדש במעו"ף עדיין על הפרק בטווח הבינוני... קרי חודשים יש לציין שגם כשיורדים צריך לרדת ללא עלייה דרמטית בסטיות כלומר גם את זה ניבחן במסחר בבורסה תמיד היו ויהיו גלים ובלי זה זה לא מצב בריא צריך להכיל גלים יורדים וגם הפתעות בשוק אבל מצד שני לבחון גם את עוצמת הגל היורד ואיך הוא מתבצע בפועל נכון להיום - רוב הסיכויים שהשוק יורד בקצר ויעלה בבינוני יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |