TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/1/14
בוקר יום ראשון 26.1.2014 שבוע הפקיעה

כתבתי כאן במהשלך השבוע שבוול סטריט אלו רמות שמזמינות מימוש
הסיבה גם נימצאה או אולי אוסף סיבות
בכל אופן ביום חמישי איבד ה S&P יחסית סביר רק 0.89% וזה היה ניכר כבר בחפיפת המסחר איתם החל מ 16:30
יום שישי גם הוא היה צפוי להסתיים באדום אבל ההפתעה היחסית היא בעוצמת האדום שנירשמה כלומר ה S&P איבד ביום שישי עוד 2% כאשר הערכתי שהוא יאבד פחות מאחוז
בסיכום שבועי איבד ה S&P כ 2.63%
בסיכום חודשי מתחילת ינואר איבד ה S&P כ 3.14% וזה כניראה דפקט ינואר
ציינתצי במהלך השבוע החולף שרמת 1770 היא נקודת יעד למימוש
ובמידה ותוחרף הירידה אז רמת ה 1700 היא לערך הרמה הבאה אחריה
היום עומד ה S&P על 1790 קרוב לנקודה הראשונה

מה היה גורם המימוש ?
הסיבה הרישמית היא כניראה השווקים המתעוררים
בהם נירשמה ירידה ערך חדה אל מול הדולר
סיבה נוספת היא קצת סין עם סיבה שכבר היתה ידועה במהלך השבוע על בעיית צמיחה
ה VIX רשם זינוק חד של כ 30%

אני מאמין שמדובר במימוש ותו לא כרגע כי אין לי סיבה אחרת ומה גם שיש לי אינדיקטורים לחזרה לשיא בוול סטריט

מדד המעו"ף איבד ביום חמישי 0.72% וסגר על 1322 במחזור לא חריג ולא גבוה
מתוך סך הירידה 0.5% שייך למניות הדואליות בהובלת טבע ופריגו
מניות הבנקים תרמוט לירידה הזו עוד בערך 0.1%
שאר המניות במדד לא תרמו באופן חריג לירידות
במהלך השבוע החולף ירד המדד מ 1349 ל 1322 בהדרגה
כאשר מתוך זה יומיים הוא עמד במקום

לסיכום:
כתבתי בסקירות כאן שאני לא מצפה שהמדד יבנה גל עולה מהותי
כתבתי שהקונספט שלי הוא שהמדד יעלה ל 1350 וקצת מעל
ואז ירד בשבוע הפקיעה לגל יורד
בפועל המדד לא עלה אבל כמו שחשבתי הוא כן מסתמן כשלילי לפחות בפתיחת שבוע הפקיעה
גם במקרה הזה כמו שרשמתי לעיל לגבי וול סטריט אני מאמין בחזרה לשיא ול 1350 קודם
לגבי תחתית לגל המימוש נעריך בהמשך

מדד הבנקים ירד ביום חמישי מ 1260 וסגר על 1256
עצם הסגירה מתחת 1256 היא לא טובה לטווח הצקר לבנקים ולכלל השוק
אבל מדובר מבחינתי על הטווח הקצר
רמות תחתית קרובות לבנקים הן: 1234 --> 1220 --> 1200
אבל יעד כללי לבנקים מבחינתי הוא 1400 מינימום וכבר ראינו שכשהבנקים מתחילים לנוע צפונה זה נעשה מהר ובאגרסיביות מאזורי תחתית

מדד 75 איבד ביום חמישי רק 0.23% וסגר על 936
מדד 75 הוא כרגע קרן אור באפילה של ת"א
אני מאמין שהוא יחזור לשיאו האחרון וישאף ל 1000
בטווח הקצר רמת ה 930 היא רמת בלימה ראשונה
למטה יותר זה 900 אבל אצל מדד 75 לרוב רמות הבלימה לא מדויקות

הבוקר הארבירטאז שלילי כ 0.7% כאשר כמעט כל המניות השואליות חוזרות עם פערים שליליים מטבע הדברים
הדאקס איבד בסיכום שבועי 2.48% וסגר על 9392
למרות זאת אני נותר עם יעד 10000 עבורו כיעד כללי
השבוע ועידת השוק הפתוח תרכז את מירב תשומת הלב
כלומר שוב יעמוד הפד להחלטה האם לקצץ עוד ממה שכבר התחיל לקצץ ברכישות האג"ח בדצמבר...זה מייעשה במקביל לקביעת הריבית
כל חודש הנושא הזה שוב יעמוד למבחן וירכז סביבו לחץ
חשיבות יתרה יש לדברים הנאמרים ולגודל הקיצוץ בכל פעם באם יהיה כזה
יהיו גם נתוני מקרו לאורך כל השבוע והחל ממחר ונעלה אותם מידי יום

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1320 עד 1297/8
סביר שלא ניראה את 1320 היום
אבל נקודת הפתץיחה עצמה יכולה להיות בשלושה מקומות אפשריים
1312 או 1304/7 או 1297
רמות 1312 ו 1304/7 הן יותר ריאליות מבחינתי
בשבוע רגיל ובירידה רגילה אמור להתנהל מאבק על רמת 1312 עד 1314
אבל זה לא בדיוק פתיחה רגילה לשבוע וזה גם שבוע פקיעה
לכן הכל בא בחשבון וכבר ראיתי מספיק שבועות פקיעה בהן המדד יורד גם 50 נקודות תוך ימים ספורים
רמת תחתית לגל יורד עוצמתי במידה וזה אכן יהיה כזה היא 1254 או 1220

כתבתי לכם ביום חמישי שמוטב לא לצאת שורט
אם זה היה אמצע חודש לא היהת בעיה עם יציאה בשורט חשוף
אבל כשאתם ניכנסים לשבוע פקיעה
כמו שאתם רואים עכשיו את הפתיחה החזקה למטה
יכולתם לראות פתיחה חזקה מעלה ואז לא היה תיקון להפסד ולכן מוטב גדר או שוקת במצב כזה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il