| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 14/1/14 בוקר יום שלישי 14.1.2014וול סטריט רשמה אתמול תנועה שהיא דיי מפתיעה ברמה היומית ה S&P השיל 1.25% וסגר קרוב ל 1820 הירידה באה על רקע פיפוט של אחד מחברי הפד על נתוני התעסוקה של יום שישי האחרון סה"כ הוא לא אמר שום דבר מפתיע במיוחד בסביבות השעה 20:00 הוא אמר שהצימצום יימשך ועוד הוא אמר שהתון האבטלה שמצויין שנירשם ביום שישי על 6.7% הוא לא כזה טוב ...כלומר ששוק העבודה לא במצב כל כך טוב כמו שהנתון הזה מראה אני לא רואה שום חידוש בדבריו המדדים רשמו ירידה חדה יחסית האם זה כזה נורא ? לא ניראה לי...לדעתי המדדים שם יחזרו לשיאם סה"כ ה S&P נימצא בתוך דישדוש 1780 עד 1850 לא יפתיע אותי אם תוך יום יומיים שלושה הם כבר ינסו בחזרה לטפס לשיא מדד המעו"ף רשם אתמול תנועה יפה וסגירה בגבוה יומי כשהוא מוסיף 0.95% וסוגר על כמעט 1344 המניות הדואליות תרמו למדד כ 0.26% מניות הבנקים תרמו עוד 0.26% כיל + ח"ל תרמו עוד כ 0.2% שאר התרומה למדד התחלקה בין יתר מניות המדד השוליות לסיכום: סה"כ סגירה יפה במדד שלכאורה בעלת המשכיות חזרתי וטענתי שהמדד ישיג את 1340 מינימום וזה בוצע יפה אתמול וללא נסיגה אבל זה לא הסוף המדד ניכנס היום בבוקר בתנאים לא אידאליים למסחר עקב התנועה הלא יפה של וול סטריט לכן סביר שתהיה פתיחה לא הכי יפה בת"א אבל אני חש בסדר איתה ומחכה להמשך ורוצה לראות את 1348 מדד 75 הוסיף אתמול כחצי אחוז וסגר על 944 והוא ממשיך בחתירה שלו לכיוון רמת ה 1000 הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של כ 0.3% חוזה S&P ניסחר יציב בנטייה שלילית קלה המסחר באסיה מתנהל בירידות כשהניקיי מושך למטה כ 3% הניקיי ממשיך להיראות לי מדד מעניין והירידה בו רק מוסיפה לאטרקטיביות שלו הדאקס אתמול בדומה למעו"ף ניסחר חיובי וגם סגר חיובי אבל סביר שהוא יפתח הבוקר שלילי בתגובה למסחר בוול סטריט היום במרכז - המכירות הקימעונאיות בארה"ב עוד במרכז נאום של נשיא הבנק הפדראלי בסביבות 20:00 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1334 עד 1344 ועד 1348 הבעיה היא הפתיחה עצמה ...כלומר מה תהיה עוצמת התגובה השלילית בפתיחה אני לא חושב בכל מקרה שהיא תהיה מתחת 1330 אני כן מעריך אותה 1338 או 1334 בכל מקרה לאחר הפתיחה השלילית צריך לחשוב עדיין לונג עד להודעה חדשה מה שקרה בלילה בוול סטריט - ממחיש עד כמה במצבים מסוימים ראוי וצריך לדעת להחזיק צד שלילי מסויים על כל צרה במקרה הנוכחי מי שרצה לצאת לונג אמרתי לו להחזיק במקביל אופציית פוט שבועית 1330 בכל אופן מבחינתי כל ירידה שהיא היא לצורך עלייה גם לטווח הקצר אבל עד להודעה חדשה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |