TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/1/14
בוקר יום שלישי 14.1.2014

וול סטריט רשמה אתמול תנועה שהיא דיי מפתיעה ברמה היומית
ה S&P השיל 1.25% וסגר קרוב ל 1820
הירידה באה על רקע פיפוט של אחד מחברי הפד על נתוני התעסוקה של יום שישי האחרון
סה"כ הוא לא אמר שום דבר מפתיע במיוחד
בסביבות השעה 20:00 הוא אמר שהצימצום יימשך
ועוד הוא אמר שהתון האבטלה שמצויין שנירשם ביום שישי על 6.7% הוא לא כזה טוב ...כלומר ששוק העבודה לא במצב כל כך טוב כמו שהנתון הזה מראה
אני לא רואה שום חידוש בדבריו
המדדים רשמו ירידה חדה יחסית

האם זה כזה נורא ? לא ניראה לי...לדעתי המדדים שם יחזרו לשיאם
סה"כ ה S&P נימצא בתוך דישדוש 1780 עד 1850
לא יפתיע אותי אם תוך יום יומיים שלושה הם כבר ינסו בחזרה לטפס לשיא

מדד המעו"ף רשם אתמול תנועה יפה וסגירה בגבוה יומי כשהוא מוסיף 0.95%
וסוגר על כמעט 1344
המניות הדואליות תרמו למדד כ 0.26%
מניות הבנקים תרמו עוד 0.26%
כיל + ח"ל תרמו עוד כ 0.2%
שאר התרומה למדד התחלקה בין יתר מניות המדד השוליות

לסיכום:
סה"כ סגירה יפה במדד שלכאורה בעלת המשכיות
חזרתי וטענתי שהמדד ישיג את 1340 מינימום וזה בוצע יפה אתמול וללא נסיגה
אבל זה לא הסוף
המדד ניכנס היום בבוקר בתנאים לא אידאליים למסחר עקב התנועה הלא יפה של וול סטריט
לכן סביר שתהיה פתיחה לא הכי יפה בת"א
אבל אני חש בסדר איתה ומחכה להמשך ורוצה לראות את 1348

מדד 75 הוסיף אתמול כחצי אחוז וסגר על 944
והוא ממשיך בחתירה שלו לכיוון רמת ה 1000

הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של כ 0.3%
חוזה S&P ניסחר יציב בנטייה שלילית קלה
המסחר באסיה מתנהל בירידות כשהניקיי מושך למטה כ 3%
הניקיי ממשיך להיראות לי מדד מעניין והירידה בו רק מוסיפה לאטרקטיביות שלו
הדאקס אתמול בדומה למעו"ף ניסחר חיובי וגם סגר חיובי אבל סביר שהוא יפתח הבוקר שלילי בתגובה למסחר בוול סטריט
היום במרכז - המכירות הקימעונאיות בארה"ב
עוד במרכז נאום של נשיא הבנק הפדראלי בסביבות 20:00

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1334 עד 1344 ועד 1348
הבעיה היא הפתיחה עצמה ...כלומר מה תהיה עוצמת התגובה השלילית בפתיחה
אני לא חושב בכל מקרה שהיא תהיה מתחת 1330
אני כן מעריך אותה 1338 או 1334
בכל מקרה לאחר הפתיחה השלילית צריך לחשוב עדיין לונג עד להודעה חדשה

מה שקרה בלילה בוול סטריט - ממחיש עד כמה במצבים מסוימים ראוי וצריך לדעת להחזיק צד שלילי מסויים על כל צרה
במקרה הנוכחי מי שרצה לצאת לונג אמרתי לו להחזיק במקביל אופציית פוט שבועית 1330
בכל אופן מבחינתי כל ירידה שהיא היא לצורך עלייה גם לטווח הקצר אבל עד להודעה חדשה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il