| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/1/14 בוקר יום שני 13.1.2014מדד המעו"ף הוסיף אתמול חצי אחוז וסגר על 1330.92 במחזור נמוך אופיני לימי ראשון המניות הדואליות תרמו למדד כ 0.4% מניות הבנקים לא השפיעו בצורה מהותית אבל רשמו תרומה חיובית מאוד מינורית בזק - המניה אולי הכי לא יציבה כיום במעו"ף תרמה לו עוד כ 0.1% סקטור הגז לא רשם השפעה מהותית לסיכום: עוד יום של תנועה בתוך דשדוש ארוך שנימשך כבר בין עשרה לחמישה עשר יום המדד היום נע בין 1312 ל 1348 יציאה מהטווח הזה למעלה או למטה מסמנת מהלך בין עשרות נקודות לטווח הקצר נכון למצה היום אני מעריך שהמדד יגרד את הטווח העליון של הדשדוש הזה אבל סביר שהיום למשל הוא ייסחר מעורב בגדול מי שצריך לסחוב את העגלה קדימה לא עושה עבודתו - ואלו הבנקים מדד הבנקים בקושי זז אתמול ...הוסיף רק 0.13% במחזור נמוך וסגר על 1292 המדד נע בין בין 1280 ל 1340 כאשר ביקור ב 1260 הוא אפשרי סה"כ לטווח הבינוני אני מאוד חיובי על הבנקים ומצפה לראות אותם ב 1400 מינימום טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1280 עד 1300 ועד 1310 סה"כ מדובר ביום שעשוי לסמן את הטווח הקצר מדד 75 הוסיף אתמול כאחוז וסגר על הגבוה היומי שלו 940 המדד ממשיך בחתירה שלו לרמת ה 1000 ולדעתי הוא ישיג אותה בין אם ישירות ובין אם יגרר למימוש לאיזור ה 920 עד ה 900 הבוקר הארביטראז לא משמעותי במיוחד חוזה S&P שלילי כרגע כ 0.2% הדאקס שהוסיף ביום שישי קצת מעל חצי אחוז איננו סגור על עצמו בדיוק כמו וול סטריט בתגובתה לדו"ח התעסוקה שבגדול לא השפיע עליה ולדעתי נתוני התעסוקה של חודש הבא כניראה יתנו את הטון לאור חוסר הבהירות בנתונים הנוכחיים יש לציין את האבטלה שירדה ל 6.7% ואם המגמה הזו תימשך בקצב מהיר יותר גם העלאת הריבית תעמוד על הפרק וזה כבר יותר מהותי לשווקים אבל נכון להיום ההערכה היא שזה לא יקרה לפני 2015 עונת הדוחות ממשיכה וממתינים לפרסום דוחות הבנקים השבוע בוול סטריט הניקיי - אני חוזר על ההערכה של עליה של 7 עד 10 אחוז מינימום הדולר לחלוטין לא מוצא את דרכו אבל ההתערבות של בנק ישראל לאחרונה מראה על נקיטת עמדה בעניין טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1327/8 עד 1340 אני לוקח בחשבון גם זליגה ל 1324 במסגרת הכללית של הדישדוש אין לי בעיה עם ירידה לרמת 1327/8 כי אני יודע שצריך לבקר שם אבל עד להודעה חדשה המדד צריך לבקר ב 1340 וזו המטרה כרגע גם בוול סטריט אני מאמין בחזרה לשיא ירידה באם תתרחש מ 1320 תיחשב סמן שלילי מטריד לטווח הקצר אבל רק ירידה מ 1312 היא סמן שלילי מובהק וזה פחות סביר כרגע מצד שני מעל 1348 זה סמן חיובי מחוץ לטווח הדישדוש יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |