TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/1/14
בוקר יום שני 13.1.2014

מדד המעו"ף הוסיף אתמול חצי אחוז וסגר על 1330.92 במחזור נמוך אופיני לימי ראשון
המניות הדואליות תרמו למדד כ 0.4%
מניות הבנקים לא השפיעו בצורה מהותית אבל רשמו תרומה חיובית מאוד מינורית
בזק - המניה אולי הכי לא יציבה כיום במעו"ף תרמה לו עוד כ 0.1%
סקטור הגז לא רשם השפעה מהותית

לסיכום:
עוד יום של תנועה בתוך דשדוש ארוך שנימשך כבר בין עשרה לחמישה עשר יום
המדד היום נע בין 1312 ל 1348
יציאה מהטווח הזה למעלה או למטה מסמנת מהלך בין עשרות נקודות לטווח הקצר
נכון למצה היום אני מעריך שהמדד יגרד את הטווח העליון של הדשדוש הזה
אבל סביר שהיום למשל הוא ייסחר מעורב
בגדול מי שצריך לסחוב את העגלה קדימה לא עושה עבודתו - ואלו הבנקים

מדד הבנקים בקושי זז אתמול ...הוסיף רק 0.13% במחזור נמוך וסגר על 1292
המדד נע בין בין 1280 ל 1340 כאשר ביקור ב 1260 הוא אפשרי
סה"כ לטווח הבינוני אני מאוד חיובי על הבנקים
ומצפה לראות אותם ב 1400 מינימום

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1280 עד 1300 ועד 1310
סה"כ מדובר ביום שעשוי לסמן את הטווח הקצר

מדד 75 הוסיף אתמול כאחוז וסגר על הגבוה היומי שלו 940
המדד ממשיך בחתירה שלו לרמת ה 1000 ולדעתי הוא ישיג אותה בין אם ישירות ובין אם יגרר למימוש לאיזור ה 920 עד ה 900

הבוקר הארביטראז לא משמעותי במיוחד
חוזה S&P שלילי כרגע כ 0.2%
הדאקס שהוסיף ביום שישי קצת מעל חצי אחוז איננו סגור על עצמו בדיוק כמו וול סטריט בתגובתה לדו"ח התעסוקה שבגדול לא השפיע עליה ולדעתי נתוני התעסוקה של חודש הבא כניראה יתנו את הטון לאור חוסר הבהירות בנתונים הנוכחיים
יש לציין את האבטלה שירדה ל 6.7% ואם המגמה הזו תימשך בקצב מהיר יותר
גם העלאת הריבית תעמוד על הפרק וזה כבר יותר מהותי לשווקים
אבל נכון להיום ההערכה היא שזה לא יקרה לפני 2015

עונת הדוחות ממשיכה וממתינים לפרסום דוחות הבנקים השבוע בוול סטריט

הניקיי - אני חוזר על ההערכה של עליה של 7 עד 10 אחוז מינימום

הדולר לחלוטין לא מוצא את דרכו אבל ההתערבות של בנק ישראל לאחרונה מראה על נקיטת עמדה בעניין

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1327/8 עד 1340
אני לוקח בחשבון גם זליגה ל 1324 במסגרת הכללית של הדישדוש
אין לי בעיה עם ירידה לרמת 1327/8 כי אני יודע שצריך לבקר שם
אבל עד להודעה חדשה המדד צריך לבקר ב 1340 וזו המטרה כרגע
גם בוול סטריט אני מאמין בחזרה לשיא
ירידה באם תתרחש מ 1320 תיחשב סמן שלילי מטריד לטווח הקצר
אבל רק ירידה מ 1312 היא סמן שלילי מובהק וזה פחות סביר כרגע
מצד שני מעל 1348 זה סמן חיובי מחוץ לטווח הדישדוש

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il