TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/1/14
בוקר יום ראשון 5.12.2013

וול סטריט בחרה להתממש בפתיחת השנה החדשה
מבלי להתעסק עכשיו בסיבות למה זה קרה ...כי זה מיותר כרגע
אני מעריך בסבירות גבוהה שמדובר במימוש סתמי
לדעתי ה S&P יחזור מעלה לקבוע שיא חדש ...אולי עוד השבוע
אבל שיא חדש הוא יקבע גם אם לא השבוע ואני מרשה לעצמי לומר זאת בביטחון סביר
גם ה VIX מתנהג בהתאם ומצביע על כך שמדובר במימוש נקודתי ותו לא

תוכנית הצימצום שהחלב בדצמבר עולה ועוד תעלה לכותרות בכל הזדמנות אפשרית
ניגמרו החגים הנוצריים שמייצרים סביבם חגיגות וכבר חזרו הדיבורים המתישים ואינסוף ספקולציות...בכיר בפד נואם...ברננקי נואם
כולם חוזרים על אותם הערכות לעוסות
חשוב קצב הצימצום
ברננקי מצידו בנאום פרישה נישמע אופטימי לקראת הריבעונים הבאים

מדד המעו"ף התנהג כמו העולם ביום חמישי
לרוב בשוק יש זיכרון קצר...יום רביעי כולם נהנו וחגגו...יום חמישי כבר דיממו
אין רצף בתנועות וחשוב האופק
מדד המעו"ף איבד היום חמישי 1.27% על רקע המימוש גם בדאקס
וסגר על 1322.5 במחזור פקיעה שבועית דיי אופיני
למעט המניות הדואליות כל מניות המדד לחצו למטה
כל זה אחרי שביום רביעי הוא עלה יפה 0.77% וסגר על 1340 כמעט
מניות הבנקים ריכזו מעל מחצית מעוצמת הירידות עם תרומה שלילית של 0.75% כמעט
כיל + ח"ל הוסיפו עוד כ 0.2% לשליליות
סקטור התקשורת הכביד בעוד 0.18% לערך
סקטור הגז הכביד בעוד כ 0.1%

לסיכום:
יום של מימוש שניפתח עם פקיעה שלילית קלה ולא פסח גם על מניות מדד 75
למרות זאת מדובר על מימוש שניראה לי כרגע נקודתי ותו לא גם אם יימשך היום
אני יכול לקבוע בביטחון סביר שהמעו"ף יחזור מעלה לחצות את 1340
וזה לא משנה אם הוטא יפתח היום שלילי ב 1317 או קצת מעל או מתחת

מדד 75 הכי מזכיר את הדאקס מתוך מדדי ת"א
רשם ביום חמישי מימוש של 1.16% וסגר באיזור 900
אפשר לרשום את 880 כקו הבלימה שלו וסה"כ אני מצפה שמדד 75 ישיג את רמת ה 1000

הבוקר הארביטראז הוא חיובי לא משמעותי
טבע מהדואליות תהיה במרכז...מצד אחד היא מושפעת מריגולציות שמנסים לעשות לה
מצד שני היא מוציאה בסה"כ בשורות טובות
השבוע - שוב נתוני התעסוקה בארה"ב + נתוני תעסוקה מגרמניה
יום שני - יפורסם בארה"ב מדד ה ISM בלא יצרני
יום שלישי - נתוני התעסוקה מגרמניה
יום רביעי - סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה בארה"ב
יום חמישי - פירסום הריבית באירופה + תביעות האבטלה השבועיות בארה"ב
יום שישי - דו"ח התעסוקה שזה השיא השבועי
כלומר יש כאן שבוע עמוס בנתונים שיבחנו היטב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1314 עד 1328
הפתיחה יכולה להיות יציבה או שלילית
פתיחה באיזור 1317 או 1320 היא פתיחה סבירה ואפשרית
אני כן מצפה שעד סוף יום המדד יתייצב ויסיים באופטימיות קלה ואולי אפילו חיובי
אבל בכל מקרה לא משנה איך הוא יפתח ויסגור הוא יחזור מעלה ברמת המגמה ובתמיכת הבנקים...אני לא מצפה להמשכיות ישירה בירידה בסדר גודל שראינו ביום חמישי
כלומר לפחות לא היום ומחר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il