TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 31/12/13
בוקר יום שלישי 31.12.2013

לא בוצעה תזוזה משמעותית בוול סטריט והמדדים סגרו באיזור האפס
נתון מכירות הבתים איכזב
כמו שציינתי בתחילת השבוע אני לא מצפה לדרמות מיוחדות עד ליום חמישי
גם היום בלילה אני לא מצפה לדרמה מיוחדת בוול סטריט
מה שמעסיק כרגע זה כבר ינואר ו 2014 בכלל
מטרידה אותי התנהגות ה VIX אבל מוקדם לשפוט לפי מצבו הנוכחי
השאלה היא איך הולך להיראות ינואר ...האם אפקט ינואר או דפקט ינואר
התשובה לא ברורה אבל דיי סביר שמהלך מתקן מסויים בשווקים בחו"ל כן יהיה
לפחות בחלק מינואר

מדד המעו"ף כמו מדד המעו"ף ניסחר אתמול בחוסר מגמה מובהק
קצת עולה קצת יורד וניגר באמצע בנטייה פסימית קלה
בסיכום יום סגר המדד 0.28% חיובי על 1319.5
מניות הבנקים לא רשמו תרומה משמעותית וסה"כ היו פסיביים
סקטור הגז רשם את התרומה המשמעותית ביותר כ 0.15%
אלביט מערכות תרמה לבדה כמעט 0.1%

לסיכום:
מדד המעו"ף עדיין לא סגור על עצמו לאן הוא רוצה ללכת בטווח הקצר
מצד אחד אני דיי בטוח שהוא יחזור לרמות 1334 עד 1340
מצד שני הוא עלול לזלוג עוד ולעלות ל 1340 רק מרמות נמוכות יותר כאשר
1310 --> 1304 --> 1297 --> 1288 אלו הרמות המשמעותיות
כרגע אני מעריך שהמסחר היום יהיה דיי דומה לאתמול וללא הכרעה

מדד הבנקים שמגמגם בשבוע שבועיים האחרונים הוא מבחינתי מדד שכל ירידה לצורך עלייה
מדד הבנקים הוא זה שאמור להוביל מהלך עולה משמעותי בשוק
לדעתי המדד הזה ישיג לפחות את 1400 בהובלת לאומי ופועלים כמובן
אבל לא ברור אם הוא בטווח הקצר יעצים את הירידה שלו ולאומי למשל תימצא את עצמה באיזור ה 1300 לפני שתלך לאמות 1600/700

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.17%
חוזה S&P ניסחר לא משמעותי בדיוק כמו אתמול ולא ניראה לי שניראה שינוי מהותי בו
אין מסחר באירופה לרגל החג הנוצרי
בארה"ב לא יתקיים מסחר מחר
בשעה 17:00 יתפרסם בארה"ב מדד אימון הצרכנים וזהו הנתון המשמעותי להיום
הדולר ממשיך להיחלש ביחס לשקל ומתקרב לרמות 3.4
פעם אחרונה שהדולר ביקר ב 3.4 ומתחת היה רק בשילהי 2011
דולר חלש לא טוב למשק לפחות לא בזמן המיידי ומשפיע על היצואנים בעיקר
בנק ישראל עדיין לא מתערב...הרושם הוא שפולג החליטה להיות פסיבית ולא להחליט
צריך אומץ לקבל החלטה ולתערב במסחר בדולר כי יש לזה השפעות לוואי
לפישר היה את האומץ הזה
המסחר היום צפוי להיות בחזור נמוך הן בארץ והן בוול סטריט עקב החג

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1314 עד 1324
בעיקרון המדד אמור להיסחר מעורב
במידה והוא יפתח ירוק...או שהגלום יפתח ירוק יש לחשוד בשורט מאוד לפחות ברמה התוך יומית לכיוון 1314
במידה והפתיחה היא שלילית מתחת 1319 צריך להמתין ולראות את התנהגות המדד בהמשך
ירידה מ 1314 תיחשב ירידה מסוכנת שעשויה להוביל ל 1310 ומשם ל 1304
לא ניראה לי שזה יתרחש היום
קודם ניראה היכן פותח המדד את המסחר עצמו


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il