TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/12/13
בוקר יום שני 30.12.2013

אלה הדברים שניכתבו אתמול לגבי וול סטריט והם בתוקף גם להיום
ניגמר חג המולד והסילבסטר בפתח ...שבוע מקוצר באירופה ובארה"ב בפתח
במהלך סוף השבוע לא בוצעה תנועה משמעותית בוול סטריט
ה S&P הוסיף ביום חמישי כ 0.45% על רקע נתוני מקרו טובים
ביום שישי כבר לא בוצעה תנועה משמעותית
בסגירה מעורבת בנטייה פסימית לא משמעותית
ה VIX מצידו אומנם מדשדש ברמות תחתית ולא משתולל אבל מצד שני הוא מאותת שתיקון כלשהו אמור לצאת לדרך
סה"כ אני מעריך שביום שני יהיה ניסיון לראות את 1850
אבל יתכן שבהמשך כבר בינואר יתקן המדד לרמות 1820 או 1800 עד 1750
יעד כללי ל S&P אני מעריך 2000 עד 2200
בימים שני שלישי וחמישי יהיו מספר נתוני מקרו


מדד המעו"ף איבד אתמול 1.33% וסה"כ מיום הפקיעה כ 2%
מחזור המסחר היה סביר ליום ראשון ונמוך באופן כללי
המעו"ף הוא המדד אולי הכי קשה מבין המדדים המרכזיים בעולם אבל כמו שאמרתי אתמול יקח מספר ימים כדי לקבל בו את התמונה לטווח הקצר
למעט כיל כל מניות המדד רשמו יום אדום ברמה כזו או אחרת
מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.58%
המניות הדואליות הכבידו בשיעור של כ 0.3% בהובלת אופקו
סקטור הגז הכביד בעוד כ 0.2%
סקטור התקשורת הכביד בעוד 0.1%
סה"כ סגר המדד אתמול על 1315.65 שתי נקודות מעל לנמוך היומי אתמול 1313.58

לסיכום:
מאז הפקיעה תמונת המדד מעט מעוותת
אני יכול לומר דבר אחד בוודאות...המדד יחזור לרמות 1330 עד 1340
האם זה יקרה מהרמות הנוכחיות כבר קרי איזור 1310 עד 1315
או שיקרה מ 1304 או מ 1297 או מ 1288
בכל מקרה 1288 היא משמעותית ובכלל כל 1280 עד 1288
מתחת זה כבר 1250
נכון להיום אני מעריך שבסייקל הזה הנוכחי לא נרד מתחת לאיזור 1280 עד 1288
אלא נעלה ממנו ל 1330 ובהובלת הבנקים שלכולם יש לדעתי אפסייד

מדד 75 עומד היום על 887 ואני לא רואה אותו יורד מ 870 בסייקל הזה
אלא יוצר גל עולה מאיזור 870 כאשר יעד כללי שלו הוא 970 עד 1000

מדד הבנקים עומד היום על 1303 ולדעתי יחזור ל 1330
כאשר יעדו הכללי הוא מינימום 1400

הבוקר הארבטראז חסר משמעות
חוזה S&P לא משמעותי גם הוא אבל סביר שבוול סטריט יירשם יום מעורב היום כאשר היום יתקיים מסחר וגם מחר...ורק ביום רביעי לא יתקיים מסחר בוול סטריט
באירופה לא יתקיים מסחר בימים שלישי רביעי
הדאקס הוסיף בסופ"ש עוד כאחוז וניראה שוורי ביותר וזה רק מעצים את ההבדל ביננו לבינו
מכירות הבתים בארה"ב יפורסמו בשעה 17:00
אני לא מצפה לדרמות מיוחדות השבוע בוול סטריט או בדאקס לקראת החג הנוצרי
למה ת"א יורדת ?
כי השוק כאן מושפע מיותר מידי גורמים והוא קטן וקל לניווט
אפשר לומר שזה משיקולי מס לקראת סוף שנה
אפשר לומר שזה בהשפעת האירועים הביטחוניים האחרונים
ואפשר לומר שזה בהשפעת הדולר ועוד אלף ואחת דברים
החפירה מיותרת ...לדעתי הוא יחזור לעצמו כאשר היעד הכללי מסומן לאיזור 1600

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1302/4 עד 1325/6
זהו טווח רחב וכולו אפשרי
טווח מצומצם יותר הוא 1312 עד 1324 ואולי אולי בסיכוי קלוש 1340 בסוג של יום היפוך
1330/40 היא רמה שתושג לכן אני פוזל לשם בטווח
בכל אופן הפתיחה יכולה להיות חיובית היום קלה
אני מעריך שיתנהל יום מעורב כאשר הסיומת היא החשובה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il