| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 30/12/13 בוקר יום שני 30.12.2013אלה הדברים שניכתבו אתמול לגבי וול סטריט והם בתוקף גם להיום ניגמר חג המולד והסילבסטר בפתח ...שבוע מקוצר באירופה ובארה"ב בפתח במהלך סוף השבוע לא בוצעה תנועה משמעותית בוול סטריט ה S&P הוסיף ביום חמישי כ 0.45% על רקע נתוני מקרו טובים ביום שישי כבר לא בוצעה תנועה משמעותית בסגירה מעורבת בנטייה פסימית לא משמעותית ה VIX מצידו אומנם מדשדש ברמות תחתית ולא משתולל אבל מצד שני הוא מאותת שתיקון כלשהו אמור לצאת לדרך סה"כ אני מעריך שביום שני יהיה ניסיון לראות את 1850 אבל יתכן שבהמשך כבר בינואר יתקן המדד לרמות 1820 או 1800 עד 1750 יעד כללי ל S&P אני מעריך 2000 עד 2200 בימים שני שלישי וחמישי יהיו מספר נתוני מקרו מדד המעו"ף איבד אתמול 1.33% וסה"כ מיום הפקיעה כ 2% מחזור המסחר היה סביר ליום ראשון ונמוך באופן כללי המעו"ף הוא המדד אולי הכי קשה מבין המדדים המרכזיים בעולם אבל כמו שאמרתי אתמול יקח מספר ימים כדי לקבל בו את התמונה לטווח הקצר למעט כיל כל מניות המדד רשמו יום אדום ברמה כזו או אחרת מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.58% המניות הדואליות הכבידו בשיעור של כ 0.3% בהובלת אופקו סקטור הגז הכביד בעוד כ 0.2% סקטור התקשורת הכביד בעוד 0.1% סה"כ סגר המדד אתמול על 1315.65 שתי נקודות מעל לנמוך היומי אתמול 1313.58 לסיכום: מאז הפקיעה תמונת המדד מעט מעוותת אני יכול לומר דבר אחד בוודאות...המדד יחזור לרמות 1330 עד 1340 האם זה יקרה מהרמות הנוכחיות כבר קרי איזור 1310 עד 1315 או שיקרה מ 1304 או מ 1297 או מ 1288 בכל מקרה 1288 היא משמעותית ובכלל כל 1280 עד 1288 מתחת זה כבר 1250 נכון להיום אני מעריך שבסייקל הזה הנוכחי לא נרד מתחת לאיזור 1280 עד 1288 אלא נעלה ממנו ל 1330 ובהובלת הבנקים שלכולם יש לדעתי אפסייד מדד 75 עומד היום על 887 ואני לא רואה אותו יורד מ 870 בסייקל הזה אלא יוצר גל עולה מאיזור 870 כאשר יעד כללי שלו הוא 970 עד 1000 מדד הבנקים עומד היום על 1303 ולדעתי יחזור ל 1330 כאשר יעדו הכללי הוא מינימום 1400 הבוקר הארבטראז חסר משמעות חוזה S&P לא משמעותי גם הוא אבל סביר שבוול סטריט יירשם יום מעורב היום כאשר היום יתקיים מסחר וגם מחר...ורק ביום רביעי לא יתקיים מסחר בוול סטריט באירופה לא יתקיים מסחר בימים שלישי רביעי הדאקס הוסיף בסופ"ש עוד כאחוז וניראה שוורי ביותר וזה רק מעצים את ההבדל ביננו לבינו מכירות הבתים בארה"ב יפורסמו בשעה 17:00 אני לא מצפה לדרמות מיוחדות השבוע בוול סטריט או בדאקס לקראת החג הנוצרי למה ת"א יורדת ? כי השוק כאן מושפע מיותר מידי גורמים והוא קטן וקל לניווט אפשר לומר שזה משיקולי מס לקראת סוף שנה אפשר לומר שזה בהשפעת האירועים הביטחוניים האחרונים ואפשר לומר שזה בהשפעת הדולר ועוד אלף ואחת דברים החפירה מיותרת ...לדעתי הוא יחזור לעצמו כאשר היעד הכללי מסומן לאיזור 1600 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1302/4 עד 1325/6 זהו טווח רחב וכולו אפשרי טווח מצומצם יותר הוא 1312 עד 1324 ואולי אולי בסיכוי קלוש 1340 בסוג של יום היפוך 1330/40 היא רמה שתושג לכן אני פוזל לשם בטווח בכל אופן הפתיחה יכולה להיות חיובית היום קלה אני מעריך שיתנהל יום מעורב כאשר הסיומת היא החשובה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |