| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 26/12/13 בוקר יום חמישי 26.12.2013 יום הפקיעהאלו עיקרי הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט והם תקפים גם להיום אתמול לא התקיים מסחר אצל האמריקאים עקב החג הנוצרי יום שלישי הסתיים יום מסחר חיובי בארה"ב בתמיכת נתוני המקרו גם הזמנות מוצרים ברי קיימא וגם מכירות הבתים הציגו קריאות טובות מאוד ה S&P סגר בגבוה היומי על 1833 גם אם עלה רק כ 0.3% ה VIX הידרדר עוד קצת ...אלא שכאן נימצאת הבעיה מצב ה VIX מאותת לי שכניסה למימוש הוא לא רחוק האם זה יקרה עוד בדצמבר או רק בינואר ? אני מעריך שעד סוף דצמבר עוד יהיה לנו שקט גם אם יצא מימוש מינורי מסויים או תנועה רוחבית מדד המעו"ף התנהל ביומיים האחרונים לבד...והוונה היא ללא הזרים במהלך שלושת ימי המסחר האחרונים ראה המדד את 1357 אבל סגר אתאתמול על 1341.85 כשהוא מאבד בשני ימי מסחר 0.54% על רקע הפקיעה סה"כ סגר אתמול המדד על איזור הסגירה של יום שלישי כלומר תנועת המדד הסתכמה באפס מניות הבנקים לא השפיעו המניות הדואליות תרמו תרומה חיובית מינורית מאוד פחות מ 0.1% סקטור הגז מעט הכביד שורה תחתונה - לא היה מי שיסחף את המדד ועושה רושם שזה רצון הפוקעים לסיכום: קשה לסחור בת"א כשהעולם עומד מנגד...אין השפעה של הזרים ואין השפעה מחו"ל וכל זה עוד נופל כפרי בשל לידי רצון הפוקעים בשבוע הפקיעה היום המדד עומד על 1341/2 אמרתי מראש שאני חושב שהמדד עוד צריך לעלות קצת ולגרד רמות מסחר שכבר השיג כשיא במהלך החודש היומיים האחרונים מעלים ספק לגבי זה אבל לא מבטלים את זה אולי נקבל את התשובה היום אבל בכל מקרה אני דיי חושב שהמדד לא הולך לקבוע שיאים חדשים בטווח הזמן הקצר לפי שירד למימוש גלומר גם אם המדד יעלה לרמות 1370/80 אני דיי חושד שנקבל מימוש בריא לפני שניראה שיאים חדשים הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר ירוק כ 0.35% כאשר בארה"ב המסחר חוזר היום לאחר החג באירופה עדיין לא יתקיים מסחר גם היום גם מבחינת נתוני המקרו צפוי שקט יחסי למעט נתון תהיעות האבטלה השבועי היום ב 15:30 לא יהיה שום נתון משמעותי נוסף לא היום ולא מחר אצלנו - קיימת מתיחות ביטחונית בדרום ...זה על אש נמוכה מאוד...אבל כמו שאמרתי אתמול אני לא צופה שהשוק יגיב לאירועים נקודתיים כל עוד העצימות נמוכה הכל בשוק נימדד במונחי כסף והוצאות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: אני לא רואה טעם לנקוב טווח מסחר לפני שרואים את הפקיעה עצמה בעיקרון פקיעה ניראית לי בין 1337 ל 1346 בהנחה שהפקיעה תתרחש באיזור 1344 אז חוזרים ליום שהאפשרויות בו פתוחות מצד אחד ההערכה הכללית היא עדיין שוורית מצד שני לאור המסחר אתמול יש אינדיקטור שהמדד ירד לפחות ל 1338 אם לא ל 1334 מצד שני קיים אינדיקטור ל 1352 לפחות לכן במידה והפתיחה תהיה חיובית צריכים להיות חשדנים במידה והפתיחה תהיה שלילית באיזור 1337/8 אני אצפה למעבר לחיובי וגם זה לא בטוח אין כרגע שום תמיכה לשורט מהותי מצד חו"ל אבל ת"א הוכיחה מספיק פעמים שהיא יכולה לפתח עצמאות בכיוון בניתוק מחו"ל יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |