TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/12/13
בוקר יום חמישי 26.12.2013 יום הפקיעה

אלו עיקרי הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט והם תקפים גם להיום
אתמול לא התקיים מסחר אצל האמריקאים עקב החג הנוצרי

יום שלישי הסתיים יום מסחר חיובי בארה"ב בתמיכת נתוני המקרו
גם הזמנות מוצרים ברי קיימא וגם מכירות הבתים הציגו קריאות טובות מאוד
ה S&P סגר בגבוה היומי על 1833 גם אם עלה רק כ 0.3%
ה VIX הידרדר עוד קצת ...אלא שכאן נימצאת הבעיה
מצב ה VIX מאותת לי שכניסה למימוש הוא לא רחוק
האם זה יקרה עוד בדצמבר או רק בינואר ?
אני מעריך שעד סוף דצמבר עוד יהיה לנו שקט גם אם יצא מימוש מינורי מסויים או תנועה רוחבית

מדד המעו"ף התנהל ביומיים האחרונים לבד...והוונה היא ללא הזרים
במהלך שלושת ימי המסחר האחרונים ראה המדד את 1357
אבל סגר אתאתמול על 1341.85 כשהוא מאבד בשני ימי מסחר 0.54% על רקע הפקיעה
סה"כ סגר אתמול המדד על איזור הסגירה של יום שלישי
כלומר תנועת המדד הסתכמה באפס
מניות הבנקים לא השפיעו
המניות הדואליות תרמו תרומה חיובית מינורית מאוד פחות מ 0.1%
סקטור הגז מעט הכביד
שורה תחתונה - לא היה מי שיסחף את המדד ועושה רושם שזה רצון הפוקעים

לסיכום:
קשה לסחור בת"א כשהעולם עומד מנגד...אין השפעה של הזרים ואין השפעה מחו"ל וכל זה עוד נופל כפרי בשל לידי רצון הפוקעים בשבוע הפקיעה
היום המדד עומד על 1341/2
אמרתי מראש שאני חושב שהמדד עוד צריך לעלות קצת ולגרד רמות מסחר שכבר השיג כשיא במהלך החודש
היומיים האחרונים מעלים ספק לגבי זה אבל לא מבטלים את זה
אולי נקבל את התשובה היום
אבל בכל מקרה אני דיי חושב שהמדד לא הולך לקבוע שיאים חדשים בטווח הזמן הקצר לפי שירד למימוש
גלומר גם אם המדד יעלה לרמות 1370/80 אני דיי חושד שנקבל מימוש בריא לפני שניראה שיאים חדשים

הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר ירוק כ 0.35% כאשר בארה"ב המסחר חוזר היום לאחר החג
באירופה עדיין לא יתקיים מסחר גם היום
גם מבחינת נתוני המקרו צפוי שקט יחסי
למעט נתון תהיעות האבטלה השבועי היום ב 15:30
לא יהיה שום נתון משמעותי נוסף לא היום ולא מחר
אצלנו - קיימת מתיחות ביטחונית בדרום ...זה על אש נמוכה מאוד...אבל כמו שאמרתי אתמול אני לא צופה שהשוק יגיב לאירועים נקודתיים כל עוד העצימות נמוכה
הכל בשוק נימדד במונחי כסף והוצאות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
אני לא רואה טעם לנקוב טווח מסחר לפני שרואים את הפקיעה עצמה
בעיקרון פקיעה ניראית לי בין 1337 ל 1346
בהנחה שהפקיעה תתרחש באיזור 1344
אז חוזרים ליום שהאפשרויות בו פתוחות
מצד אחד ההערכה הכללית היא עדיין שוורית
מצד שני לאור המסחר אתמול יש אינדיקטור שהמדד ירד לפחות ל 1338 אם לא ל 1334
מצד שני קיים אינדיקטור ל 1352 לפחות
לכן במידה והפתיחה תהיה חיובית צריכים להיות חשדנים
במידה והפתיחה תהיה שלילית באיזור 1337/8 אני אצפה למעבר לחיובי וגם זה לא בטוח
אין כרגע שום תמיכה לשורט מהותי מצד חו"ל
אבל ת"א הוכיחה מספיק פעמים שהיא יכולה לפתח עצמאות בכיוון בניתוק מחו"ל

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il