TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/12/13
בוקר יום רביעי 25.12.2013 יום לפקיעה

הסתיים יום מסחר חיובי בארה"ב בתמיכת נתוני המקרו
גם הזמנות מוצרים ברי קיימא וגם מכירות הבתים הציגו קריאות טובות מאוד
ה S&P סגר בגבוה היומי על 1833 גם אם עלה רק כ 0.3%
ה VIX הידרדר עוד קצת ...אלא שכאן נימצאת הבעיה
מצב ה VIX מאותת לי שכניסה למימוש הוא לא רחוק
האם זה יקרה עוד בדצמבר או רק בינואר ?
אני מעריך שעד סוף דצמבר עוד יהיה לנו שקט

מדד המעו"ף סגר שלילי אתמול כנגד כל העולם בהשפעת הקירבה לפקיעה
סה"כ איבד המדד אתמול 0.54% וסגר על 1341/2
עיקר ההשפעה השלילית באה מצד בזק , המניות הדואליות , וסקטור הגז
המניות הדואליות השפיעו לשלילה בשיעור של כ 0.18%
סקטור הגז השפיע לשלילה בעוד כ 0.17%
בזק וסקטור התקשורת בכלל משך למטה בעוד 0.13% לערך
מניות הבנקים שמרו על יציבות ללא השפעה ניכרת

לסיכום:
המדד בחר אתמול לרדת תחת ההשפעה הכללית של שבוע הפקיעה
אין לירידה של אתמול תמיכה מהעולם ובעיקרון אני עדין אופטימי שניראה אותו מתקרב לשיאו האחרון
אבל חוזר גם על מה שהערכתי אתמול - הסייקל הנוכחי הכללי הוא רחוק מלהיות אידאלי
כלומר גם אם ניתקרב לשיא האחרון לאזורים 1370 עד 1384
אני חושד וחושש שהמדד ירד למימוש ויבנה מגמה עולה מלמטה
יעד כללי בלי קשר נותר מוערך 1600 למעו"ף

מדד 75 ירד אתמול קל כאשר הוא מאוד קרוב לשיאו האחרון 900 לערך
יתכן שהוא ירד שוב ל 880 או 870 לפני שיתמודד עם 900 שוב

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.25% וזה סדר גודל בינוני
אין משמעות לחוזים היום
ת"א אין לה חג המולד והיא ניסחרת לבד ללא אירופה וארה"ב
השקל מתחזק והדולר מתקרב לשפל שלא ראינו כמוהו כבר שנה וחצי
דולר חזק פוגע ביצוא ...ופגיעה ביצוא היא פגיעה בכלכלה במצב כמו שהוא היום
השאלה מה יעשה בנק ישראל...שלשום בחרה הנגידה שלא להוריד את הריבית
עוד אצלנו - המצב הביטחוני
בעזה יש מתיחות מסויימת
הבורסה מודדת מתיחויות רק במונחים של כסף...לכן במצב הנוכחי לא אמורה להיות השפעה
אבל כל המצב הביטחוני בארץ הוא תמיד היה נפיץ

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1338 עד 1357
יום לפקיעה כל מספר זוכה...אבל במנותק מהפקיעה אני מעריך שגם אם המדד ירד ל 1340 עד 1338 הוא יעלה בחזרה אפילו ל 1352
בהשפעת הארבירטאז ובכלל ...הפתיחה אמורה להיות חיובית קלה 1344 עד 1348
לא אוהב לתת הערכות כל כך צמוד לפקיעה וגם ההערכה שהמדד יטפס ל 1352 ומעל הא בעירבון מוגבל
אני מקווה שלא ניראה את המדד פותח חיובי וסוגר את היום שלילי בקירבת רמות 1330 לקראת הפקיעה מחר...זה התרחיש שנתתי לו עדיפות הכי נמוכה מאתמול בבוקר במידה מתחת 1338 זה כבר חשד למהלך שלילי ואני מקווה לא לראות אותו בעת הזו כשאנחנו בתוך דצמבר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il