TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/12/13

בוקר יום ראשון 22.12.2013 שבוע הפקיעה

מאז צימצום תוכנית הרכישות ב 10 מילירד דולר הגיב השוק האמריקאי בשלילה שהפעה בהמשך לתגובה חיובית עד לסיום עם פירסום הצפי למציחה של הפד
מאז יום רביעי ועד סיום יום שישי עלה ה S&P כ 2.14%
בסופ"ש ניסחר ה S&P בעליות קלות שמשאירות לכאורה מקום וטעם לעוד
אני כותב לכאורה כי ה VIX משדר מתח מסויים ברמות אליהן הוא ירד
העליות בסופ"ש קיבלו חיזוק מנתוני המקרו ומנתון התמ"ג למרות העלייה שראינו ביום חמישי בתביעות האבטלה השבועיות שיצרו עצבנות נקודתית

אפשר לסכם את זה כך:
1. יעד כללי נוערך ל S&P - הוא 2000 עד 2200 (במידה ולא תהיה הפתעה)
2. יהיו מהמורות בדרך וזה לא ילך חלק
3. חג המולד הנוצרי והסילבסטר מתקרבים וזה כשלעצמו בד"כ סיבה למסיבה אצלם
4. כל נתון מקרו ייבחן היום לעומק פי כמה ממה שהורגלנו
5. צימצום תוכנית הרכישות יימשך לאורך 2014 וילווה על ידי בחינה של נתוני המקרו
וגם של קצב הצימצום עצמו כאשר צפי הצמיחה של הפד יעמוד למבחן גם הוא

מדד המעו"ף עצמאי בשטח...נע לפי הקצב שלו ולא סופר את העולם
יום חמישי איבד המדד 0.15% וסגר על 1323 כאשר בגבוה היומי הוא כבר ראה גם 1337
לקראת הסגירה ראינו שוה נפילה במדד כאשר הגלום רואה רמות 1317 והספוט 1320
אין מניה שראויה לציון לחיוב או לשלילה
מניות הבנקים איבדו את המומנטום שצברו מתחילת היום
סקטור הגז הכביד בשיעור של כ 0.1%
לא היתה מניה שסחבה את המדד מעלה

לסיכום:
ניכנסים לשבוע הפקיעה שסופו מי ישורנו
רמת המבחן המשמעותית מלמעלה כרגע למדד היא 1347/8
חצייה שלה וסגירה מעל תיחשב טריגר שוורי עוצמתי לשוק
מנגד ירידה מתחת 1312 עד 1310 תיחשב טריגר שלילי בעייתי לטווח הקצר
במקרה כזה המדד ירד להערכתי ל 1297 ואף לרמות 1270 עד 1250
נכון להבוקר אין לזה גרם של תמיכה מחו"ל אבל המעו"ף יכול הכל לבדו ועוד בשבוע פקיעה
אני מניח שהיום לפחות הפתיחה תהיה חיובית

מדד 75 ביצע סגירה חלשה ביום חמישי ביחס לפתיחה
נכון להיום הוא עומד על איזור ה 870
אני מעריך שגם אם הוא ירד ל 860 היום או מחר אז הוא יחזור ל 900 (הערכה בלבד)
בגדול כבר אמרתי שיעד כללי מוערך בשבילו הוא 970 עד 1000

מדד 100 עומד היום על 1200 לערך
אני מעריך לו יעד כללי לטווח בינוני 1400 לערך

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של כ 0.2%
הדאקס נסק בימים חמישי שיש 2.37% בעוד המעו"ף עשה 0.15% בלבד
נכון להיום הדאקס שוב קרוב לשיאו 9500
אני מעריך לו יעד כללי 10000 כרגע
מחר תוכרז הריבית בארץ על ידי בנק ישראל
יום שלישי יפורסם בארה"ב הזמנות מוצרים ברי קיימא
מייד לאחר מכן ביום רביעי האמריקאים בחופש עקב חג המולד ...
לכן אני לא מצפה לדרמות מיוחדות אצלם עד אז
אצלנו זה שבוע פקיעה ואנחנו נעמוד יום רביעי יום לפני פקיעה כאשר אצלם חג

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
אני מעריך פתיחה באיזור 1326 עד 1330 אצלנו במעו"ף
לאחר מכן המשך היום יעמוד למסחן
במידה והמדד ירד ל 1320 זה נורית אדומה...אני נוטה להדחיק את זה כרגע אבל חושד
ומקווה שלא ניראה שבוע פקיעה מתסכל לקראת סוף שנה אזרחית
במידה והמדד סוגר קרוב ל 1340 זה נורית ירוקה לטווח הקצר
ואני מדגיש שוב שרמת המבחן היא 1348


בעיקרון יש אינדיקציה שלילית ל 1320 אבל אני מדחיק אותה כרגע ...שימו לה למה אמרתי לשחרר שורט ביום חמישי או לפחות לקחת לונג במקביל מרגע שקיבלנו 1317 אפשר לראות את הפתיחה הבוקר וזה בעצם מה שחדתי שיקרה ביום ראשון בבוקר



שבוע טוב...יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il