TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/12/13
בוקר יום רביעי 18.12.2013

ה S&P סדר מינוס 0.3% ביום של המתנה...וכמו שאמרתי לקראת סיום הוא יתנהל בלילה לא סגור על עצמו
ה VIX נע גם הוא בחוסר החלטיות אבל הוא עדיין מסוכן וזה טיבעי
אין הרבה מה להכביר במילים - ההכרעה היא היום בלילה 21:00 שעון ישראל
האם הפד יחליט על קיצוץ ...ואם כן איך וכמה ?
בכל אופן אין כאן היום בלילה שאלה של להיות או לחדול...אלו דברים שיקבעו לאורך זמן ולא בלילה אחד
אבל ברור שזה לילה בעייתי לטווח הקצר
מה שאני יכול לומר ...זה שיש לי סימנים שה VIX יחזור לרגיעה מוחלטת בטווח הקצר או הבינוני
יש גם לזכור - הנקה תמיד ניפסקת...וגם ההזרמה של הכסף הזה תיפסק בין אם החודש ובין אם החודש הבא והכלכלה האמריקאית תצטרך לנשום בכוחות עצמה
אפשר לראות בזה סוג של ניתוח...זה כואב אבל המטרה שהחולה יבריא
נכון לעכשיו אני עדיין חושב שהפד ידחה את ההחלטה שלו אבל זו הערכה סתמית

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.65% וסגר על 1320
המדד הגלום כבר סגר נמוך מיזה על 1317 לערך
האחראית הישירה לירידה בסיום המסחר אתמול היתה אופקו
סה"כ אופקו הכבידה על המדד בשיעור של 0.3% לערך
מניות הבנקים הכבידו בעוד 0.24%
כיל וח"ל הכבידו בעוד 0.1%
בזק הכבידה בעוד 0.1% לערך
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול

לסיכום:
עד למחצית שעת המסחר האחרונה המדד עמד עוד על 1324
זה איזור שהיה בתוך טווח סקירת הבוקר של אתמול והיה סביר
אלא שאז באה אופקו והורידה את המדד עד 1320 עם פתיחת המסחר בחו"ל והחפיפה
הבעיה היא שאף מניה במדד לא טרחה לחפות עליה והתוצאה היא סגירה על 1320 במדד
האם נלך החל ממחר או אפילו מהיום לרמת 1297 ואף אולי נישהה בכל האינטרוואל
1250 עד 1280...? את התשובה אולי נקבל מחר או אפילו היום
וזה כמובן לוי בהחלטת הפד
אבל בגדול יעדים לדעתי למעו"ף נותרו גבוהים

מדד 75 סגר טוב ואופטימי...כלומר סביר לי שחלקית לפחות הוא יעלה גם היום
השאלה היא רק הסיום...ואני חושש שמאיזור 868 הוא יסוג בחזרה ויסגור את היום השלילי
מצד שני סגירה מעל 870 תהיה מצויינת אבל הסבירות שלה נמוכה ביותר

הבוקר הארביטראז הוא דוקא חיובי בשיעור של 0.17%
חוזה S&P חיובי בשיעור של כ 0.3%...למה ? כובע...אין סיבה מהותית וההמתנה היא להחטלת הפד
הדאקס סגר אתמול שלילי 0.85% אחרי זינוק ביום קודם...דוקא ממנו אני שואב עידוד
בפרט לקראת החלטת הפד היום בלילה
אני מעריך שהדאקס יחזור מעלה בין אם תוך ימים ספורים ובין אם לטווח בינוני
יש היום נתוני מקרו בארה"ב בעיקר מתחום הנדל"ן...אבל על הכל יאפיל החל משעה 20:00 הפד ועידת השוק הפתוח עם הסקירות שינתנו שם והדיבורים וההחלטות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1310 עד 1328
זהו טווח רחב והוא יכול להיות גם יותר רחב
בגדול הפתיחה עצמה או בכלל המדד יכול להשיג היום 1324 וזה בהחלט סביר
ההמשך הוא אופרה אחרת
מצד אחד יש לי אינדיקטורם שהמדד ירד ל 1314/5
מצד שני יש לי אינדיקטורים ל 1328
צריך לשפוט את המדד לפי הסגירה שלו היום
כי הוא יצטרך להחליט ביחד עם הדאקס עד אחרי הצהריים והערב מה לעשות עם עצמו לקראת מחר


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il