| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 18/12/13 בוקר יום רביעי 18.12.2013ה S&P סדר מינוס 0.3% ביום של המתנה...וכמו שאמרתי לקראת סיום הוא יתנהל בלילה לא סגור על עצמו ה VIX נע גם הוא בחוסר החלטיות אבל הוא עדיין מסוכן וזה טיבעי אין הרבה מה להכביר במילים - ההכרעה היא היום בלילה 21:00 שעון ישראל האם הפד יחליט על קיצוץ ...ואם כן איך וכמה ? בכל אופן אין כאן היום בלילה שאלה של להיות או לחדול...אלו דברים שיקבעו לאורך זמן ולא בלילה אחד אבל ברור שזה לילה בעייתי לטווח הקצר מה שאני יכול לומר ...זה שיש לי סימנים שה VIX יחזור לרגיעה מוחלטת בטווח הקצר או הבינוני יש גם לזכור - הנקה תמיד ניפסקת...וגם ההזרמה של הכסף הזה תיפסק בין אם החודש ובין אם החודש הבא והכלכלה האמריקאית תצטרך לנשום בכוחות עצמה אפשר לראות בזה סוג של ניתוח...זה כואב אבל המטרה שהחולה יבריא נכון לעכשיו אני עדיין חושב שהפד ידחה את ההחלטה שלו אבל זו הערכה סתמית מדד המעו"ף איבד אתמול 0.65% וסגר על 1320 המדד הגלום כבר סגר נמוך מיזה על 1317 לערך האחראית הישירה לירידה בסיום המסחר אתמול היתה אופקו סה"כ אופקו הכבידה על המדד בשיעור של 0.3% לערך מניות הבנקים הכבידו בעוד 0.24% כיל וח"ל הכבידו בעוד 0.1% בזק הכבידה בעוד 0.1% לערך זה פחות או יותר הסיפור של אתמול לסיכום: עד למחצית שעת המסחר האחרונה המדד עמד עוד על 1324 זה איזור שהיה בתוך טווח סקירת הבוקר של אתמול והיה סביר אלא שאז באה אופקו והורידה את המדד עד 1320 עם פתיחת המסחר בחו"ל והחפיפה הבעיה היא שאף מניה במדד לא טרחה לחפות עליה והתוצאה היא סגירה על 1320 במדד האם נלך החל ממחר או אפילו מהיום לרמת 1297 ואף אולי נישהה בכל האינטרוואל 1250 עד 1280...? את התשובה אולי נקבל מחר או אפילו היום וזה כמובן לוי בהחלטת הפד אבל בגדול יעדים לדעתי למעו"ף נותרו גבוהים מדד 75 סגר טוב ואופטימי...כלומר סביר לי שחלקית לפחות הוא יעלה גם היום השאלה היא רק הסיום...ואני חושש שמאיזור 868 הוא יסוג בחזרה ויסגור את היום השלילי מצד שני סגירה מעל 870 תהיה מצויינת אבל הסבירות שלה נמוכה ביותר הבוקר הארביטראז הוא דוקא חיובי בשיעור של 0.17% חוזה S&P חיובי בשיעור של כ 0.3%...למה ? כובע...אין סיבה מהותית וההמתנה היא להחטלת הפד הדאקס סגר אתמול שלילי 0.85% אחרי זינוק ביום קודם...דוקא ממנו אני שואב עידוד בפרט לקראת החלטת הפד היום בלילה אני מעריך שהדאקס יחזור מעלה בין אם תוך ימים ספורים ובין אם לטווח בינוני יש היום נתוני מקרו בארה"ב בעיקר מתחום הנדל"ן...אבל על הכל יאפיל החל משעה 20:00 הפד ועידת השוק הפתוח עם הסקירות שינתנו שם והדיבורים וההחלטות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1310 עד 1328 זהו טווח רחב והוא יכול להיות גם יותר רחב בגדול הפתיחה עצמה או בכלל המדד יכול להשיג היום 1324 וזה בהחלט סביר ההמשך הוא אופרה אחרת מצד אחד יש לי אינדיקטורם שהמדד ירד ל 1314/5 מצד שני יש לי אינדיקטורים ל 1328 צריך לשפוט את המדד לפי הסגירה שלו היום כי הוא יצטרך להחליט ביחד עם הדאקס עד אחרי הצהריים והערב מה לעשות עם עצמו לקראת מחר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |