| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 17/12/13 בוקר יום שלישי 17.12.2013המדדים בוול סטריט ובאירופה עשו יום של עליות כאשר ה S&P מוסיף 0.63% מהוסס לחלוטין מעניין לציין שה VIX עולה ביחד עם המדדים למה ? זה תוצר של עליות מאולצות שם בליווי של פחד והסתכלות לצדדים הרקע לעליות אתמול בא רק מנתוני המקרו באירופה ובארה"ב שהיו יפים הבעיה היא ועידת השוק הפתוח שמתחילה היום ותסתיים רק מחר כאשר השיא יהיה בלילה בסביבות 21:00 יום רביעי ההערכה שלי נותרה שהפד לא יצמצם החודש את הרכישות אני אומנם חוזר על ההערכה הזו ...אבל אני עשוי גם לטעות בעניין לכן הזהירות מחייבת חשוב עוד לציין שזה לא אם הפד יצמצם בינואר או דצמבר או במועד אחר אלא...הדרך...הדברים ישפטו לפי הדרך וקצב הצימצום ועוד יותר חשוב זה המשך בהתאוששות הכלכלה לאחר הצימצום ...לכן כל נתון יבחן בשבע עיניים לאחר מכן...אבל עוד חזון למועד בינתיים אני מניח שהיום ומחר עד 21:00 בארה"ב הפחד ישלוט ואיתו ההססנות מדד המעו"ף עלה אתמול ביחד עם העולם לאחר פתיחה שלילית וביקור ב 1310 ביצע המדד עלייה מדורגת עד 1328/9 וסגר בגבוה היומי במחזור לא חריג אבל זו סגירה שעל הנייר מחסלת לכאורה מימוש רציף בן שישיה ימים ועונה להגדרת יום היפוך...אני מוסיף יום היפוך בעירבון מוגבל סה"כ הוסיף המדד אתמול כ 1% לערכו מתוך זה מניות הבנקים תרמו למדד כ 0.75% ובזה מסתכם בעצם הסיפור של אתמול בזק הכידה בשיעור של 0.25 והיתה בעצם המניה היחידה שהכבידה לסיכום: כתבתי כאן בסקירות של ימים ראשון שני שהמדד יחזור ל 1340 מינימום ולא נקבתי מהיכן הוא יעלה לשם...למעשה לא ציפיתי שהוא יעשה את זה לפני יום רביעי חמישי כרגע עושה רושם שהמדד בדרך לשם אבל הרמה הקירטית להמשכיות היא 1350 בלבד לקראת יום רביעי חמיש יש להיות מוכנים לכל תרחיש אני יודע שהמדד אמור לחזור לרמות שיא ולעקוף אותן לקראת היעדים הכלליים שנקבתי אבל לא יכול להבטיח שזה יקרה כבר החודש ניתן לרמת 1350 להחליט כי עד סוף השבוע אנחנו גם יכולים לראות נסיגה בחזרה ובמקרה כזה נרד לקבוע תחתית חדשה אולי 1297 אבל כרגע זו אפשרות פחות סבירה והפנים מעלה לרמות 1340 ואולי להתמודדות עם 1350 יש לציין שאנחנו מרחק נגיעה משבוע הפקיעה וגם בזה צרך להתחשב מדד 75 כמעט מחק את הירידות של תחילת השבוע תעברו על הסקירה שלי ביום ראשון...ציינתי את זה שם הבוקר הארבירטאז חסר משמעות לחלוטין חוזה S&P ניסחר כרגע שללי קל ואני גם מצפה שהוא לא יעשה דרמות מיוחדות בכלל אני מצפה שהמסחר היום בלילה בארה"ב יהיה מהוסס ומעורב הדאקס במרחק נגיעה מ 9200 אני מציע לעקוב אחרי הדאקס...הוא עשוי יותר לתת את הטון ולחזות את ההמשך במידה והוא יתייצב היום עד לסגירה מעל 9200 יהיה אפשר לשאוב מיזה אופטימיות הכל מתנקז ליום רביעי בלילה 21:00 שעון ישראל טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1322 עד 1336 ירידה מ 1322 עדיף שלא ניראה יותר סביר שנבקר ב 1336 ומעליה זה כבר 1340 כאשר הנקודה החשובה היא כאמור 1350 פתיחה שלילית במדד מתחת 1326 ועד 1324 תהיה מבחינתי בסימן מעבר לחיובי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |