| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 16/12/13 בוקר יום שני 16.12.2013את וול סטריט סקרתי אתמול ויש להסתכל בסקירה של אתמול מדד המעו"ף איבד אתמול עוד 0.89% וסגר על 1315 ההשפעה השלילית של המניות הדואליות הסתכמה בשיעור של כ 0.27% על המדד אופקו לבדה תרמה לשליליות 0.33% פריגו איזנה את התמונה השלילית בדואליות עם עליה של כ 2% למעשה סקטור התקשורת ופריגו היו המניות היחידות שעלו במדד מניות הבנקים משכו למטה עוד בשיעור של כ 0.25% סקטור הגז משך למטה בשיעור של כ 0.15% לסיכום: עוד יום שךל ירידות במדד הסתיים ב 1315 בהמתנה להחלטת הפד ביום רביעי לא ברור מה יחליט הפד ביום רביעי האם יכריזו על תחילת צימצום או לא יש סבירות לכאן ולכאן...ייתכן וזה יידחה בחודש ...אבל מצד שני יכול להיות שיכריזו אבל יעשו את זה נכון בצורה מרוככת בעוצמת הצימצום אם יעשו את זה מאוכך ונכון המדדים עשויים להגיב אפילו בחיוב אני לא יודע אך זה יקרה בדיוק מבחינת התרחיש ...אבל אצלנו המעו"ף לדעתי יחזור ל 1340 מינימום...וזה מבלי לדבר בכלל על שיאים חדשים ויעדים כלליים ל 2014 אני בעצם מסכם את זה כך: יש אומנם תוכנית לצמצם שהיא על פניו לא טובה לשווקים לטווח קצר לכאורה וגם זה תלוי בדרך הצימצום ומצד שני ניפטרנו מתקרת החוב יש את אירופה שממנה דוקא אני מצפה לתחילת תוכנית כלשהי שתזרים חמצן ויש גם אצלנו אולי הורדת ריבית נוספת + ריגולציות אפשריות בשוק מדד 75 הוסיף אתמול 0.29% בניגוד למגמה במעו"ף סקרתי בקצרה את המדד אתמול אבל רק אחזור על זה שלדעתי מדד 75 יחזור מינימום ל 860 ...וזה מבלי לדבר על יעדים כלליים הבוקר הארביטראז לא רלונטי חוזה S&P ניסחר באדום כ 0.4% היום יש בעיקר נתונים מאירופה ונאום של דארגי ב 16:00 קשה לדעת למה לצפות מהנאום הזה של דארגי...אבל הפוקוס עליו בזמן האחרון ומצפים ממנו להזרים חמצן כלשהו לשווקים אצלנו מדד המחירים לצרכן ירד אתמול ב 0.4% טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1320 עד 1297 אני לא אומר שהמדד יגיע כבר היום ל 1297 ואני לא רוצה להיות נחרץ שהוא יגיע לשם בסייקל היורד הזה אבל כן מצביע על האפשרות...חסר לי אינדיקטור לומר שזה יקרה כבר בסייקל היורד הנוכחי בכל אופן ירידה מ 1312 ועדיף 1310 זה כבר אינדיקטור טוב לעניין על הנייר אני מצפה ליום מעורב בנטייה שלילית אני גם מצפה שהמדד יחזור איכשהו ל 1340 לא ניראה לי שזה יקרה לפני החלטת הפד אבל ימים שלישי רביעי אפשריים לתחילת מצב כזה ובכלל סופ"ש יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |