| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/12/13 בוקר יום ראשון 15.12.2013בשני ימי מסחר חמישי שישי איבד ה S&P כ 0.4% וסגר על 1775 סה"כ מיום שלישי השבוע איבד ה S&P כ 1.83% כל זה על רקע נתוני מקרו טובים מהצפוי באופן כללי ועל רקע ההמתנה להחלטת הפד השבוע ה VIX מצידו לא נירגע וניראה עדיין שוורי למרות זאת ולמרות שלא ברור מה תהיה החלטת הפד ...אני יכול לומר שהרגיעה ב VIX תחזור ...אני מעריך שהפד יידחה את ההחלטה בחודש נוסף...אבל הפתעות תמיד יש בכל אופן השוק האמריקאי אמור להתמודד גם עם החלטה לקצץ אם הוא לא יתמודד עם זה החודש זה יקרה חודש הבא וב 2014 בכלל הרבה תחוי בקצב הקיצוץ ובניווט שלו אני נותר אופטימי לקראת 2014 הבאה עלינו לטובה כאשר כבר חרב תקרת החוב ירדה מהצואר ואני משאיר את הערכות היעדים ל S&P כמו שרשמתי בסקירות האחרונות נכון להיום ה S&P יכול לרדת בימים שני שלישי עד 1730 או 1750 מדד המעו"ף ות"א בכלל סיימו שבוע קשה המעו"ף שבשיאו עמד על 1384 עומד היום על 1326 יום חמישי עצמו היה היום הכי קשה בעצם במדד ימים רביעי חמישי בכלל היו ימי השבירה יום רביעי סגר המדד על 1340 על רקע לחץ מצד אופקו יום חמישי פתח המדד בגאפ גדול על 1323 לערך וניסחר בין 1328 ל 1320 הסגירה עצמה בוצעה על 1326 על רקע עידכון המדדים אבל הגדיל לעשות המדד הגלום שכניראה גם משקף נכונה יותר את המצב וסגר על 1320 פער של 6 נקודות בין הגלום לספוט וזה בגדר פער נדיר ההסבר לפער הזה הוא בהחלט עידכון המדדים לסיכום: מדד המעו"ף סגר את יום חמישי על 1326 הגלום על 1320 מי אומר אמת ? כרגע הגלום לדעתי אבל עצם הסגירה במדד היא בשורה טובה בקיצור שורה תחתונה: המדד יכול לרדת ל 1297 ויכול לרדת גם ל 1260 כרגע אני לא חושב שזה יקרה כבר החודש...אבל גם אם כן...צריך סבלנות עם ת"א אני מאמין שת"א תחזור לעצמה והמעו"ף יחזור לכבוש שיאים עם יעד כללי 1600 אגב יש ניסיון להסביר את הירידות בת"א עם חוק הריכוזיות שעבר ביום שני בכנסת חוק שהוא כולו עוד סוג של ריגולציה מאלה שראינו בשנה האחרונה אני מאמין בדבר אחד: קוראים לו סנטימנט ברגע שהסנטימנט הוא שלילי כל מה שמסביב הוא ניסיון לספק הסברים המטרה היא לקבל את נקודת הבלימה ואת היעד(שניהם כתובים כאן בהערכה) אם כי תחתית לחודש דצמבר יכול להיום גם 1320 וגם 1314 מדד הבנקים איבד ביום חמישי כ 1.8% וסה"כ השבוע כ 4.4% המדד עומד היום על 1286 כאשר 1280 הוא איזור תמיכה עבורו אבל ייתכן מאוד והוא ייתמך רק באיזור 1230 עד 1250 בכל מקרה מדד הבנקים יחזור לשיאו לדעתי מדד 75 איבד ביום חמישי 1.46% מדד 75 כבר כמעט חודש יורד בצורה דיי רצפיה מאיזור ה 900 וסה"כ איבד כ 7% בגדול אני מאמין ביעד 970 עד 1000 למדד בהערה אבל דיי בטוח שהוא יחזור לרמת 860 גם בטווח הקצר הבוקר הארבירטאז הוא שלילי 0.52% שזה לא מעט הדאקס סגר את השבוע שלילי בנטיה פסימית עדיין הדאקס אפשר לחופף חופף מאוד כרגע למצב במעו"ף שיאו של הדאקס עמד על 9400 ושיאו של המעו"ף עמד על 1384 שני המדדים איבדו כ 4 עד 5 אחוז משיאם בסייקל היורד הנוכחי הדאקס ניתמך כרגע על 9000 אבל יכול לזלוג עוד עד 8800 אפשר לומר שבמעו"ףץ רמת ה 1288 שקולה לרמת ה 8800 בדאקס אין ביטחון כלל ששניהם ירדן לשם בסייקל הזה השבוע לא חסרים נתוני מקרו בארה"ב בגרמניה וגם בארץ אבל השיא יהיה ביום רביעי עם ועידת השוק הפתוח בו ניראה מה יחליט הפד לגבי הקיצוץ יש סיכוי לא רע שדוקא הועידה הזו תדחה את ההחלטה ותוציא את האויר מהבלון של הסייקל היורד הזה...כלומר דוקא הועידה עשויה לתת טריגר לעליות...זו ספקולציה כמובן אבל ספקולציה סבירה ...ובכל מקרה יש לי אינדיקטורים שהמדדים יתאוששו טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1326/7 עד 1314 כרגע רוב הסיכויים שהפתיחה תהיה שלילית תומכים בזה הן הארביטראז והן המדד הגלום בפער שסגר מהמעו"ף יחד עם זאת המעו"ף עתצו סגר על 1326 יש מצב שהוא יפתח בין 1326 ל 1320 ויש מצב סביר שהוא יפתח גם באיזור 1314 מאיזור הפתיחה אני מצפה ליציבות אופינית לימי ראשון בכל מקרה אם המדד יפתח נמוך מ 1320 ועד 1314 אז זה יכול להתחיל לתת קטליזטור ךקניית המדד דוקא דוקא פתיחה שלילית עדיפה בעיניי היום ומתחת 1320 ולא פתיחה יציבה המדד יחזור מעלה בהדרגה קודם ל 1340 לדעתי ... בין אם יתמך ב 1314 או 1297 או 1288 או 1280 או 1250/60/70 במקרה של פתיחה שלילית יש להמתין להתייצבות במדד אבל בעיקרון - מי שמחזיק פוטים אז לדעתי בפתיחה שלילית שימכור אותם לזכור שהגלום סגר בפער של 6 נקודות מהספוט וזה לא מעט בכלל כך שאם המדד לא יפתח חריף למטה מתחת 1320 אין לצפות שהפוטים ישלמו עבור מי שיצא איתם אני ציינתי שאם הספוט סוגר מעל 1323 לא לצאת עם פוטים וזה בסדר מבחינתי מי שלא יצא ואף הצעתי למי שכן רוצה לצאת איתם על בסיס אינדיקציית המחיר זה לקחת במקביל את קול 1360 יום רגוע ומוצלךח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |