TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/12/13
בוקר יום חמישי 12.12.2013 יום פקיעה שבועית

לקראת 2014 הו מספר סוגיות על הפרק:

1. הגעה להסכמה בעניין תקרת החוב ומניעת השבתה של הממשל ולחצים ובלגאן מוכר שכבר ראינו ....הנושא הזה ניפתר לשנתיים הקרובות כאשר ביומיים האחרונים הגיעו להסכמה בעניין

2. הקיצוצים בתוכנית ההרחבה - זו נותרה הבעיה המרכזית

אבל לפחות מהסעיף הראשון ניפטרנו כ אחרת היינו רואים בלגאן בעניין בינואר פברואר

ראינו במהלך שבוע שעבר התאוששות בכלכלה האמריקאית על רקע נתוני התעסוקה
ויש לציין שאתמול מתברר שגם הגירעון הוא לא מה שחשבו
כל זה + נושא תקרת החוב שניפתר רק העלו את מפלס הלחץ לקראת ועידת הפד שבוע הבא ביום רביעי על תוכנית הקיצוץ
השאלה הטורדנית היא האם יתחיל הפד בקיצוץ כבר משבוע הבא או מינואר
ועוד יותר זה מה יהיה קצב הקיצוץ
פעולה לא זהירה עלולה להיות מסוכנת ...
כל זה מתבטא במדדים בעולם כבר מתחילת השבוע

התחזית שלי היתה שיתחילו מינואר ועדיין יתכן שיתחילו רק מינואר וימתינו לעוד חודש של נתונים לקבל גיבוי נוסף
אבל השווקים בכל זאת מגיבים בחשש כבר מעכשיו לקראת הועידה

אתמול ירד ה S&P קצת מעל אחוז כאשר הוא נעמד על איזור תמיכה ראשוני 1780
אם הוא לא יישען עליו ודיי סביר שלו כרגע אז הוא יזלוג ל 1730 עד 1750 ושם הוא כבר כן צפוי להישען ולהסתובב
ה VIX זינק וקבע שיא חודשי...זה מה שציינתי שיקרה רק שהיה קשה להצביע על העיתוי
בכל אופן גם ממנו אני מקבל סימנים שמדובר על פחד מדומה
כלומר הרגיעה תחזור והוא ייסוג לרמות תחתית חודשיות
אבל בינתיים עוד יהיה לחץ שלילי שאני מעריך שיגלוש לתוך שבוע הבא

פישר - הנגיד שלנו עד לא מזמן...מונה למרבה ההפתעה לסגן יושב ראש הפד
בשורה מפתיעה שמעלה לי חיוך...ולדעתי טובה לאמריקאים

מדד המעו"ף איבד אתמול עד לסיום 0.64% וסגר על 1343 כמעט במחזור נמוך יחסית
עד למחצית השעה האחרונה של המסחר הוא היה יחסית יציב
אז הגיעה אופקו ...המניה קיבלה המלצה שלילית כלשהו מחו"ל ואז אופקו צנחה 8%
עיקר הלחץ אתמולך בא מצד המניות הדואליות וקצת מהבנקים
אופקו לבדה משכה את המדד כ 0.55% למטה וזה המון
כלל המניות הדואליות משכו למטה בשיעור של 0.72% לערך

לסיכום:
עד למחצית האחרונה של המסחר עוד חשבתי שהמדד ינסה לעשות סיבוב פרסה כי כך זה היה ניכר עד לאותו הזמן
אבל בגלל אותה המלצה שלילית אותה קיבלה אופקו ...וחפיפת המסחר מול חו"ל אז אופקו משכה את המדד למטה באגרסיביות בחצי שעת המסחר האחרונה לכיוון 1340
נכון להיום איזור ה 1324 במדד הוא איזור התמיכה המשמעותי
סביר שהמדד ירד מ 1340 וינוע בטווח הזה 1324 עד 1340

מדד 75 סגר אתמול אופטימי יחסית וזה טוב להיום ספציפית
בגדול אני מקווה ומאמין ששנת 2014 תיטיב איתו וניראה אותו ברמות 970 עד 1000

הבוקר הארבירטאז הוא שלילי משמעותי בשיעור של 0.6% בהשפעת אופקו בעיקר
אבל גם טבע תורמת לארביטראז השלילי הזה
חוזה S&P ניסחר שלילי כ 0.2% כרגע
הדאקס סגר אתמל שלילי 0.4% על 9077
אם הדאקס לא ייתמך על ה 9000 אז סביר שהוא יבקר ב 8800

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1334 עד 1346
לאור הסגירה של אתמול סביר שניראה לחץ שלילי נוסף גם היום
מצד שני המדד זרוע לי באינדיקטורים שהוא יחזור מעלה
ציינתי אתמול שהמדד ילך ל 1340 אבל היו גם אינדיקטורים חיוביים והיה קשה להכריע מה יבא לפני מה
אתמול עד לחצי שעת המסחר האחרונה עוד חשבתי שיש סיכוי לא רע שהוא דוקא יעלה כי היו לזה מספיק סימנים ...אבל אופקו טרפה את הקלפים
בקיצור הקונספט שלי הוא - כל ירידה לצורך עלייה
ואני דיי חושד שכבר מסוף שבוע הבא ניראה את זה בוול סטריט

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il