| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 4/12/13 בוקר יום רביעי 4.12.2013יום שלישי ברציפות של מימושים בוול סטריט אבל בעצימות נמוכה הרקע לירידות האלה הוא בעיקרו המתנה לנתוני המקרו של סוף השבוע משוק התעסוקה בהפוך על הפוך דוקא נתונים טובים מידי הם הגורם לחשש ירידה בשיעור האבטלה קצת יותר מידי תעלה את סף החשש מברננקיוצימצום של התוכנית אולי כבר בדצמבר כרגע אני נישאר בדעתי שזה לא יקרה לפני ינואר אבל הפתעות תמיד יש בכל אופן ה S&P איבד בלילה עוד 0.31% אבל לשם שינוי הפעם ה VIX נחלש וזה סימן קל טוב מדד המעו"ף איבד אתמול 0.55% וסגר על 1364/5 במחזור מסחר לא חריג המניות הדואליות הכבידו בשיעור של כ 0.2% מניות הבנקים בשיקלול העליה של פועלים הכבידו בשיעור של כ 0.15% סקטור התקשורת הכביד בשיעור של כ 0.18% היוצא מהכלל היה סקטור הגז ששמר על איזון לסיכום: נכון להיום האיזור התחתון למימוש הנוכחי עומד על 1354/5 תיאורטי ולא בטוח שנגיע אליו היום אם הכלל בסייקל הנוכחי של המימוש אני מחזיק באינדיקטורים שהמדד יחזור ל 1376/7 וזה סימן טוב אולי לחזרה למומנטום עולה גם מעבר בכל אופן צריך להיות קשובים לנתוני סופ"ש מדד 75 כבר עומד על 870...כאשר עברו 13 ימי מסחר מאז השיג את 900 ומאז המדד זולג כל יום קצת למעט חריגה של יומיים בהם הוא ניסה להתרומם המדד אחראי על מרבת מניות השוק ובלעדיו התמונה הכללית פחות יפה שתי רמות משמעותיות קרובות יש במדד 870 ו 850 ואני מקווה שמאחת מהן הוא יתרומם בחזרה הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.21% חוזה S&P חיובי בשיעור של 0.18% הדאקס אתמול סגר רע בירידה של 1.89% וכבר נוגע חזרה ב 9200 אני מקווה לראות אותו סוגר הום מעל 9200 אבל הוא יכול לזלוג ל 9000 ולהתרומם במקרה הטוב רק משם אתמול התנהל מסחר סוער בטרום על רקע הפקיעה של התעודה של תכלית שורט הביקושים שהוזרמו ניקלטו ללא השפעה חיובית על המדד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1354/5 עד 1367/8 פתיחת המסחר צפויה להיות באיזור האפס אולי תהיה טיפה נטייה לירוק בתחילתו אבל סביר שהמסחר יתנהל נדנדה הסגירה של היום היא צריכה להות עיקר הסיפור ממנה נוכל להסיק אם המדד הולך ל 1340 עד 1344 או שהוא ניבלם נקודות הבלימה הן 1357/8 -- > 1354/5 --> 1344 בכל מקרה אני מצפה שהמדד יחזור לרמת 1277 כפי שאמרתי ובכל מקרה למדד יש יעד כללי מוערך לטווח בינוני לרמת 1500/600 כפי שכבר כתבתי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |