| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/12/13 בוקר יום ראשון 1.12.2013חג ההודיה האמריקאי עבר "יום שישי השחור" שהיה יום המסחק האחרון השבוע והיה מקוצר עבר גם הוא "יום שישי השחור" נישמע לכאורה ביטוי שלילי...אבל בפועל מדובר דוקא ביום של עליות בשווקים האמריקאיים...וזה יום שפותח בעצם את הקניות לקראת חג המולד באנגלית זה ניקרא "In the black" שמשמעותו להרויח בפועל עלה ה S&P ביום שישי עד 1814 כמעט אבל סגר על 1805 ובעצם על קו האפס ומעניין שוב לראות את ה VIX דוקא מתרומם והוא עשה את זה במקביל לירידה במדדים לקראת הסיום שורה תחתונה - ניכנסים לחודש דצמבר - החשש בעיקרי נותר צימצום תוכנית הרכישות האם יתחיל ברננקי בדצמבר או שישיחה את לדקה האחרונה של הפרישה שלו בינואר אני מקווה שהוא ישאיר את זה לינואר ויתן לסוף השנה ולחג המולד לעבור בשקט לפני חג ההודיה שבוע שעבר ראינו יומיים כאלה בהם נירשמו עליות ולאחר מכן נסיגה וזה קרה גם ביום שישי האחרון מנסים למצוא כל מיני תירוצים אבל כמו שכבר אמרתי חדי עיין ישימו לב שמדד הפחד נע למעלה בהדרגה שבוע שעבר לדעתי זה קשור לתוכנית הרכישות אבל זה על אש קטנה למרות כל הפחד - היום ה S&P עומד קרוב ל 1800 הנסדאק עומד על 4060 אני מרשה לעצמי לומר שיעד כללי לשני המדדים האלה הוא כדלהלן: הנסדאק : יעד מוערך 4400 (משהו כמו 8 עד 9 אחוז) ה S&P : יעד מוערך 1900 ועד 2000 או 2100 איך זה יקרה ? כלומר באיזו דרך ? קשה לומר כי המצב הכללי הוא סבוך לכן גם לוח זמנים מדוייק קשה לנקוב אבל אלו יעדים הגיוניים וסבירים שיש להם על מה לסמוך והשאר תלוי בצימצום תוכנית הרכישות + פתרון יציב לתקרת החוב אלו דברים שבריבעון הראשון של 2014 יצטרכו להתמודד איתם מדד המעו"ף הוסיף ביום חמישי כ 0.46% כשהוא סוגר על 1358 לערך יש לציין שיום חמישי פקע המדד על 1353.64 במחזור מסחר נמוך לשם השווקה פקיעה אוקטובר היתה במחזור כמעט כפול מהמחזור של פקיעת נובמבר עיקר התאומה החיובית באה ממניות הבנקים כאשר לאומי היתה היחידה שהמתינו לדוחותיה סה"כ תרמו מניות הבנקים למדד ביום חמישי כ 0.22% כיל + ח"ל + בזק תרמו ביחד עוד כ 0.15% המניות הדואלות לא השפיעו לסיכום: מדד המעו"ף זוחל כלפי 1360 שהיא רמה בעלת משמעות לפחות לטווח הקצר באופן כללי יעד למעו"ף עומד כל איזור 1500/1600 אבל זה כמובן יעד ללא לוח זמנים כרגע וברור שיהיו מימושים בדרך אם המדד לא יעלה את רוה במרחק הזה עד סוף השנה אז סביר מאוד שהוא ייכנס למימוש עומק וכיבוש היעדים יידחה בחודשים מדד הבנקים עומד היום על 1339 כאשר כל דוחות הבנקים דווחו כבר כולל לאומי שדיווחה בסופ"ש סה"כ יעד למדד הבנקים הוא 1400 מינימום ולאחריו 1600 אבל סביר שמאיזור 1400 יצא מימוש בבנקים מדד 75 לאחר תשעה ימי רצף של מימוש זוחל אולי יתרומם השבוע המסחר של יום חמישי קצת מפזר אופטימיות בעניין הזה בכל אופן החשיבות של המדד הזה הוא ברורה והוא חולש על מרבית המניות החשובות על מנת שזה יקרה צריך לראות התאוששות ברציו לדעתי הבוקר הארבירטאז הוא חסר משמעות מעט שלילי שולי ביותר הדאקס סגר את השבוע חיובי ועומד היום על 9400 לערך 9400/500 זה היעד שנקבתי לו יחד עם זאת אני מעלה לו את היעד ל 10000 כמה שזה נישמע יומרני ושוב אני מדגיש - אין לזה לוח זמנים מדוייק בפרט לאור הקירבה לריבעון הראשון של 2014 השבוע - שוב שבוע עמוס במקרו הן בארה"ב והן באירופה השיא יהיה הכרזת הריבית באירופה + דוח"ח התעסוקה האמריקאי ביום שישי יום שני - מדד מנהלי הרכש בגרמניה + מדד ה ISM היצרני בארה"ב יום שלישי - ללא נתונים משמעותיים יום רביעי - סקר התעסוקה של ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה בשישי + מדד ה ISM הלא יצרני + מכירת בתים יום חמישי - ההכרזה על הריבית באירופה + תביעות האבטלה השבועיות בארה"ב +התמ"ג האמריקאי יום שישי - דו"ח התעסוקה בקיצור זה שבוע עמוס מספיק וגם קצת מסוכן לטווח הקצר אצלנו - סוכנות הדירוג פיץ' העלתה לישראל את הדירוג אשראי וזו בשורה חיובית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1354 עד 1366/7/8 הסגירה המעורבת אצל האמריקאים תעיב ואין גם תמיכת ארביטראז נישארה תמיכת הבנקים בעיקר סה"כ הציפיה היא שמדד המעו"ף ימשוך עוד ישירות למעלה ל 1360 ומעלה עד לטווח העליון המצויין לעיל בנוסף חציית 1360 והתבססות מעל...ובתנאי שתהיה התבססות כזו ולא נסיגה תגרור פוש נוסף מעלה בגלל לחץ של תעודת שורט תכלית שתפקע מלמטה רמות המסחר הן : 1351/2 --> 1347/8 --> 1344 ירידה מ 1344 היא כבר משמעותית ותוביל למימוש משמעותי יותר כאשר רמת 1324 מסתמנת כרגע כקו אדום תחתון כרגע האופטימיות שולטת וגם אם המדד יפתח את הבוקר שלילי אצפה שהוא יעבור לטריטוריה חיובית שבוע טוב וחג חנוכה שמח יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |