| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 20/11/13 בוקר יום רביעי 20.11.2013וול סטריט סגרה יום נוסף באדום וה S&P איבד עוד 0.25 וסגר על 1787 בעצם מאז השגת רמת 1800 איבד ה S&P כ 0.57% חסר למדדים קטליזטור להמשיך במומנטום אין כזה ? מעדיפים לא לעלות ברקע לא היו נתוני מקרו משמעותיים אבל היו נאומים של חברי פד שונים וגם של ברננקי ברננקי נאם בלילה לאחר סגירת המסחר לאור התנהגות החוזים כרגע אני מעריך שהוא לא אמר משהו משמעותי במיוחד בכל אופן - לטווח קצר הכל פתוח המדדים יכולים לחזור לעלות וגם לפרוץ 1800 הבעיה היא ה VIX שלא בדיוק נירגע עדיין ובעצם הוא זה שיקבע את הסנטימנט אני אעקוב אחריו בלילה הקרוב על מנת לראות את ההתנהגות שלו היום יפורסמו מספר נתוני מקרו משמעותיים מאוד ובעצם זה היום הכי חשוב של השבוע הנוכחי מדד המעו"ף הגיב לירידות שנירשמו שלשום בוול סטריט וניסחר בירידות קלות אבל בסגירה על האפס חיובית קלה במחזור מסחר אנאמי רק מהסגירה אפשר לראות שלא בוצעה במדד תנועה משמעותית במניות המובילות לחיוב ניתן לציין את סקטור הגז שתרם למדד 0.24% לערך ובעצם החזיר חלק ניכר ממה שהחסיר ביום מסחר קודם זה ממחיש את הדינמיות של הסקטור הזה עוד לחיוב ניתן לציין כרגע את טבע שמחזיקה את סקטור הדואליות לבדה כרגע לסיכום: הטווח הקצר קצת מעורפל אבל בהחלט יתכן שעד סוף החודש המדד יצליח לבקר שוב ב 1340 ואף להגיע לשיא השיאים 1346 לערך יחד עם זאת אני מעריך שלפי היום הזה בלילה נדע כבר לאן פני המדד בטווח הקצר מדד הבנקים - בשני ימי המסחר האחרונים בוצעה במדד תנועה משמעותית מדד הבנקים ביום שני פרץ את 1280 ואף חצה את 1300 אבל נכון לאתמול הוא בערך עמד במקום בנטיה שלילת קלה 1300 זה לא היעד שלי...אנ מצפה ל 1400 אבל בהחלט לא בטוח שזה יצליח להתרחש ישירות...רמת יעד נוספת שלי היא 1600 אבל עליה אני מעדיף לא לדבר כרגע וזה עוד לפני בכלל שפורסמו דוחות הבנקים הגדולים הבוקר הארבטראז הוא דוקא חיובי כ 0.1% בהובלת טבע חוזה S&P כרגע על קו האפס לא משמעותי הדאקס סגר אתמול שלילי 0.34% ובעצם נסוג מהשיא שקבע יום קודם למרות זאת אני מצפה ממנו לחזור לשיא הקודם שקבע השבוע כלומר אם הוא יפתח שלילי הבוקר לא תהיה לי בעיה עם זה וזה אפילו יהיה מעודד מבחינתי למרות שה OECD פירסם תחזית שלילית לצמיחה ב 2014 היום יפורסמו נתוני מקרו מהותיים בארה"ב: ב 15:30 מדד המחירים לצרכן - הנתון החשוב להיום ב 15:30 - יפורסמו גם המכירות הקימעונאיות ב 17:00 מכירות הבתים ואם לא די בכל זה אז ב 21:00 מחכה לנו פרוטוקל ההצבעה על הריבית האחרונה בקיצור זה יום נפיץ ...בעל פוטנציאל דו כיווני טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1330 עד 1340 ועד 1342 מלמטה יתכן והמדד לא ירד מ 1331/2 במידה והמדד יפתח שלילי אני אצפה למעבר לחיובי ...אני אפילו מעדיף פתיחה שלילית שתישאר שלילית כל היום עד לפרסום המקרו בארה"ב בינתיים אתמול המעו"ף לא הגיב במיוחד לירידה בוול סטריט והוא נימצא עדיין בחתירה מעלה כשאנחנו עומדים להיכנס כבר לשבוע הפקיעה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |