TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/11/13
בוקר יום חמישי 14.11.2013

הנעילה בוול סטריט היתה טובה
ה S&P קרוב לפריצה ולהשגת 1800 ויתכן שגם יותר מיזה
לא ברור מה דיבר אתמול בלילה ברננקי אבל כניראה שהוא לא אמר דברים חשובים
ג'נט ילין תעלה לדבר היום
אני נותר בהערכה שלי שתוכנית התמריצים ה QE לא תיפסק לפני הריבעון הראשון של 2014
הפתעות תמיד יש כמובן

מדד המעו"ף עשה אתמול סיומת טובה
אומנם הוא סגר שלילי 0.13% אבל זה "רק" ויש לזה חשיבות
עיקר ההכבדה על המדד הגיעה מצד כיל וח"ל לאחר פרסום דוחות כיל
סה"כ הכבידה כיל בשיעור של 0.25%
הבנקים הכבידו בעוד 0.13% לערך
סקטור התקשורת סיפק תמיכה של כ 0.25% ובעצם מחק את ההכבדה של כיל וח"ל

לסיכום:
אני עדיין אופטימי ודבק בהערכה של 1327 תחילה
מעריך שלא ניראה דרמות מיוטחדות עד סוף השנה האזרחית
מימושים נקודתיים היו ויביו בכל מומנטום כללי עולה

הבוקר הארביטראז חיובי כ 0.3%
חוזה S&P חיובי כרבע אחוז 0.25%
הדאקס סגר שלילי 0.23% אבל עם ניחוח אופטימיות
גנט ילין תדבר היום בשעה 17:00
הנקודה החיובית היא מסמך שדלף ובו היא בבירור מעודדת את המשך ה QE
כלומר את אי הפסקתו בשלב זה...זה דיי צפוי...השאלה היא מה היא תענה לשאלות של חברי הקונגרס היום ואיך היא תעריך את מצב הכלכלה
אצלנו עונת הדוחות נימצאת בעיצומה כאשר בקטור הגז דיווח

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1304 עד 1314
זה טווח הדשדוש שראינו עד היום מתחילת השבוע
אני יכול להרחיב אותו עד 1327 אבל עם מדרגות
1314/5 --> 1318 --> 1322 --> 1327
חשבונות המדד עוד חסגור ועוד נחווה גל יורד אל 1297 ואף אל 1260
אבל לא רואה את זה קורה בחודש חודשיים הקרובים

רכש ועידכונים נבצע בהמשך

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il