TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

לקראת מחר

יראה, 13/11/13
ברננקי הולך הלילה לנאום עוד פעם ולא ציינתיאת זה בסקירת הבוקר

לא ברור מה הוא הולך לומר וזה אפילו יותר חשוב מג'נט ילין כרגע כי הוא הנגיד בפועל עד

פברואר והא אבי תוכנית הרכישות ה QE

הנאום יהיה ב 2 לפנות בוקר לפי שעון ישראל

כלומר מחר בבוקר אנחנו נקום לאחר נאום ברננקי

קשה לנחש מה הוא הולך לומר ומה הוא ירמוז לגבי הפסקת ה QE

או שהוא כהרגלו לא יאמר כלום ורק יאמר אם ואם ....

זו תקופה שכל שני וחמישי יש אמירות ונאומים סביב הנושא הזה

אני מעריך שב 2014 אהיה זהיר יותר בנאומים מהסוג הזה

בכל אופן

יש לי מאינדיקציה שהמדד יחזור מעל 1310

אבל -

סגירה היום בספוט מתחת 1306 לא מצדיקה יציאה חשופה בלונג

סגירה מעל 1307 היא טובה מאוד ללונג אבל אני מתנגד ליציאה חשופה כזו בגלל נאום ברננקי

סגירה מתחת 1304/5 היא עם ניוחח שורט לטווח הקצר

בקיצור במידה ותהיה סגירה שלילית כזו

אז ההעדפה שלי היא לפוט 1290 מול קול 1330 ביחס 1:1 עד למחר

כל אחד על אחריותו - אני לא איה זמין החל מעכשיו ועד לסיום המסחר

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il