TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/11/13
בוקר יום רביעי 13.11.2013

עוד יום מסחר הסתיים בארה"ב ללא תנודה משמעותית
סה"כ סיים ה S&P בירידה של 0.23% לרמת 1767
אין נתוני מקרו ...חסר טריגרים...רק יום חמישי נקבל טריגר כזה ואני מקווה לטובה
היעד שאני מעריך ל S&P הוא רמת 1800
חציית 1780 כבר תיחשב טובה...מנגד ירידה מ 1740 תיחשב סמן שלילי
כלומר התנועה כרגע היא 1740 עד 1780 לערך ואני כרגע אופטימי
מחר תדבר ג'נט ילין בפני הקונגרס ותענה לשאלות
מדובר בהליך פורמלי בלבד לפני כניסתה לתפקיד הנגידות במקום ברננקי
אלא שזה מרכז עניין רב בגלל מוצא פייה ושמיעת התוכניות שלה
את השוק מעניין מה היא תגיד לגבי תוכנית הרכישות ומה התוכניות שלה בעניין הזה
ההנחה שלי כרגע היא שהיא לא תעשה כלום לפני תחילת 2014
למען האמת צריך גם לא מעט אומץ לקפוץ למיים האלה של הפסקת התוכנית לאחר חמש שנים של הזרמות...בשביל אומץ כזה צריך לראות שיפור יציב ובטוח בנתוני שוק העבודה
אתמול בלילה למשל דיברו כל מיני נשאיא מחוזות על סיכוי לכאן ולשם
דיבורים ללא כיסוי והצהרות באויר
היום בלילה אני מניח שההתנהלות של אתמול בלילה תימשך באותה מתכונת של דשדשו שלילי קל

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.18% לרמת 1309 במחזור עלוב
התנועה במדד היא של דשדוש מובהק יורד קל בין 1300 ל 1314
המניות הדואליות תרמו כ 0.1% למדד
כיל קיזזה לבדה את התרומה של הדואליות עם השפעה שלילית של כ 0.1%
סקטור התקשורת - בזק תרמה תרומה שלילית - סלקום ופרטנר איזנו אותה
בסיכום יום הסקטור כמעט ולא השפיע
מניות הבנקים לא השפיעו משמעותית
נותרנו בעיקר עם סקטור הגז שתרם תרומה שלילית מינורית + עזרה ממניות שוליות נוספות במדד לעניין הזה

לסיכום:
יום מסחר במחזור דליל
התנועה במדד היא כרגע 1297 עד 1314
אני בספק אם המדד ירד מ 1304 או 1302 בטווח הקצר ...אבל הוא יכול לרדת ל 1297
אפילו היום ולחזור חזרה
נכון להיום אני מעריך שמכאן תצא תנועה חיובית נוספת אבל זו הערכה זהירה
יעד למדד צריך להיות 1327 ללא מימוש משמעותי לפני כן...אבל גם זה הערכה זהירה ואני שומר על פתיחות להפתעות בעניין הזה

מדד הבנקים תקוע במקום ולא זז
בגדול דוחות הבנקים קרובים...כניראה עוד שבועיים ...קשה לומר אם תצא שם תנועה לפני הדוחות או ימתינו לדוחות ...המצב שם דשדשת

מדד 75 נימצא בעיצומו של מימוש שהוא כרגע מוגדל עד ל 880

הבוקר הארביטראז חיובי קל לא משמעותי 0.13%
חוזה S&P ניסחר שלילי עד 0.3% לערך
הדאקס סגר אתמול שלילי 0.34% על 9076 ואני מזכיר שאני מעריך שהוא יבקר שוב ב 9200
הבעיה כרגע היא פשוטה
האם יתחילו לקזז ב QE כבר בדצמבר...או שיעשו את זה במהלך הריבעון הראשון של 2014
אני כבר אמרתי שקשה לי לראות את זה קורה לפני שגברת ילין ניכנסת לתפקידה
ובכלל קשה לי לראות מהלך כזה יוצא לפועל כבר בדצמבר
אבל מה ?
ראשית הכל אפשרי...ורק אלוקים יודע מה מסתובב להם שם בראש
אם שמים את זה בצד אז בארה"ב מחפשים לעשות דרמות מכל דבר
ככה זה כשניתמכים כלכלית ...מחפשים כל מילה כדי להבין אם הכל בסדר
אז אני מניח שמחר כבר נצליח להבין לפי דברי ילין...או לפי הפרשנות של דבריה
מה הכיוון לטווח הקצר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1304 עד 1312
אני לא רואה את המדד מתהפך לחיוב ולא מבצע פריצת דרך כלשהי היום
צפוי לנו עוד יום של דשדוש עד דשדוש יורד
מתחת נימצאת רמת 1300 ו 1297 כרמות בלם
מעל נימצאות רמות 1312 ו 1314 ו 1327 שאלו רמות שאני מקווה שאם ילין לא תפלוט אמירות בעיתיות אז ניזכה לראות שבוע הבא כבר

דוחות כיל שפורסמו היום צפויים להכביד על המסחר אבל עד להודעה חדשה אני נותר אופטימי

הערה:
היום משעה 16:00 כבר לא אהיה נוכח במסחר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il