| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/11/13 בוקר יום רביעי 13.11.2013עוד יום מסחר הסתיים בארה"ב ללא תנודה משמעותית סה"כ סיים ה S&P בירידה של 0.23% לרמת 1767 אין נתוני מקרו ...חסר טריגרים...רק יום חמישי נקבל טריגר כזה ואני מקווה לטובה היעד שאני מעריך ל S&P הוא רמת 1800 חציית 1780 כבר תיחשב טובה...מנגד ירידה מ 1740 תיחשב סמן שלילי כלומר התנועה כרגע היא 1740 עד 1780 לערך ואני כרגע אופטימי מחר תדבר ג'נט ילין בפני הקונגרס ותענה לשאלות מדובר בהליך פורמלי בלבד לפני כניסתה לתפקיד הנגידות במקום ברננקי אלא שזה מרכז עניין רב בגלל מוצא פייה ושמיעת התוכניות שלה את השוק מעניין מה היא תגיד לגבי תוכנית הרכישות ומה התוכניות שלה בעניין הזה ההנחה שלי כרגע היא שהיא לא תעשה כלום לפני תחילת 2014 למען האמת צריך גם לא מעט אומץ לקפוץ למיים האלה של הפסקת התוכנית לאחר חמש שנים של הזרמות...בשביל אומץ כזה צריך לראות שיפור יציב ובטוח בנתוני שוק העבודה אתמול בלילה למשל דיברו כל מיני נשאיא מחוזות על סיכוי לכאן ולשם דיבורים ללא כיסוי והצהרות באויר היום בלילה אני מניח שההתנהלות של אתמול בלילה תימשך באותה מתכונת של דשדשו שלילי קל מדד המעו"ף איבד אתמול 0.18% לרמת 1309 במחזור עלוב התנועה במדד היא של דשדוש מובהק יורד קל בין 1300 ל 1314 המניות הדואליות תרמו כ 0.1% למדד כיל קיזזה לבדה את התרומה של הדואליות עם השפעה שלילית של כ 0.1% סקטור התקשורת - בזק תרמה תרומה שלילית - סלקום ופרטנר איזנו אותה בסיכום יום הסקטור כמעט ולא השפיע מניות הבנקים לא השפיעו משמעותית נותרנו בעיקר עם סקטור הגז שתרם תרומה שלילית מינורית + עזרה ממניות שוליות נוספות במדד לעניין הזה לסיכום: יום מסחר במחזור דליל התנועה במדד היא כרגע 1297 עד 1314 אני בספק אם המדד ירד מ 1304 או 1302 בטווח הקצר ...אבל הוא יכול לרדת ל 1297 אפילו היום ולחזור חזרה נכון להיום אני מעריך שמכאן תצא תנועה חיובית נוספת אבל זו הערכה זהירה יעד למדד צריך להיות 1327 ללא מימוש משמעותי לפני כן...אבל גם זה הערכה זהירה ואני שומר על פתיחות להפתעות בעניין הזה מדד הבנקים תקוע במקום ולא זז בגדול דוחות הבנקים קרובים...כניראה עוד שבועיים ...קשה לומר אם תצא שם תנועה לפני הדוחות או ימתינו לדוחות ...המצב שם דשדשת מדד 75 נימצא בעיצומו של מימוש שהוא כרגע מוגדל עד ל 880 הבוקר הארביטראז חיובי קל לא משמעותי 0.13% חוזה S&P ניסחר שלילי עד 0.3% לערך הדאקס סגר אתמול שלילי 0.34% על 9076 ואני מזכיר שאני מעריך שהוא יבקר שוב ב 9200 הבעיה כרגע היא פשוטה האם יתחילו לקזז ב QE כבר בדצמבר...או שיעשו את זה במהלך הריבעון הראשון של 2014 אני כבר אמרתי שקשה לי לראות את זה קורה לפני שגברת ילין ניכנסת לתפקידה ובכלל קשה לי לראות מהלך כזה יוצא לפועל כבר בדצמבר אבל מה ? ראשית הכל אפשרי...ורק אלוקים יודע מה מסתובב להם שם בראש אם שמים את זה בצד אז בארה"ב מחפשים לעשות דרמות מכל דבר ככה זה כשניתמכים כלכלית ...מחפשים כל מילה כדי להבין אם הכל בסדר אז אני מניח שמחר כבר נצליח להבין לפי דברי ילין...או לפי הפרשנות של דבריה מה הכיוון לטווח הקצר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1304 עד 1312 אני לא רואה את המדד מתהפך לחיוב ולא מבצע פריצת דרך כלשהי היום צפוי לנו עוד יום של דשדוש עד דשדוש יורד מתחת נימצאת רמת 1300 ו 1297 כרמות בלם מעל נימצאות רמות 1312 ו 1314 ו 1327 שאלו רמות שאני מקווה שאם ילין לא תפלוט אמירות בעיתיות אז ניזכה לראות שבוע הבא כבר דוחות כיל שפורסמו היום צפויים להכביד על המסחר אבל עד להודעה חדשה אני נותר אופטימי הערה: היום משעה 16:00 כבר לא אהיה נוכח במסחר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |