TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/11/13
בוקר יום שני 11.11.2013

הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט בתוקף גם להיום

סוף שבוע סער עבר בחו"ל שכמוהו לא ראינו בזמן האחרון
ראשית ביום חמישי הוריד דארגי את הריבית באירופה כנגד התחזיות המוקדמות
זה כבר סיפק תחמושת לשווקים
אבל מצד שני הוא עדיין לא יצא בתוכנית מקיפה לטיפול בכלכלה ולדעתי זה עוד יגיע
עד כאן אירופה

ארה"ב לא הושפעה מהסיפור האירופי...את האמריקאים ענינה הכלכלה המקומית בסופ"ש
אמרתי בסקירה של סוף שבוע שהתמ"ג ודו"ח התעסוקה ...והשילוב בניהם
יעבוד כמעט בהפוך על הפוך ...מה שיותר טוב יותר לכלכלה רע לשווקים בטווח הקצר
אז קיבלנו קריאה טובה מאוד מהתמ"ג
השווקים קיבלו את זה בחשדנות...למה? כי אולי ברננקי יוריד לנו את צינורית החמצן
בתגובה ירדו המדדים וה S&P איבד 1.32%
למחרת פורסם דו"ח התעסוקה...שוב הקריאה היתה טובה עם תוספת של 204 אלף משרות למשקוהרבה מעבר למצופה
אחלה נתון לשוק העבודה ולכלכלה האמריקאית
אלא שברננקי גם דיבר ונאם והסביר שזה עדיין לא זה ולא מספיק טוב
ושהוא ימשיך לתת חמצן לשוק העבודה
זה הספיק למדדים...הם הגיבו בחיוב ...
ה S&P עלה בדיוק את מה שירד יום קודם והוסיף 1.34%

שורה תחתונה:
היעד שלי ל S&P נותר 1800
ה VIX צפוי להישאר כרגע רגוע

מדד המעו"ף מאוד מקרטע ...כרגע אין מנוע דוחף קדימה והוא נע על בסיס בסרקות של מניה בודדת פה ושם
אתמול ללא ספק במרכז היו המניות הדואליות וסקטור התקשורת בכללותו
המניות הדורליות בראשות פריגו תרמו למדד 0.47%
זו התרומה המשמעותית ביותר והיא זו שהחזיקה את המדד כמעט על בסיס פריגו
מנגד סקטור התקשורת השתולל
בזק לבדה קיזזה מהמדד 0.34%
מנגד סלקום ופרטנר עם כל הזינוק שלהם תרמו למדד רק כ 0.18%
כלומר בסיכום סקטור התקשורת הכביד בשיעור של כ 0.16%
מניות הבנקים לא תרמו משמעותית לכאן או לכאן
כיל דישדשה וסקטור הגז דישדש
כך קיבלנו יום עם עליה מינורית של 0.22% במדד

לסיכום:
הסגירה אתמול היתה סגירה עייפה ...קצת פסימית ...כזו שמשאירה את המסחר ליום המחרת לקבלת החלטות
יום ראשון הפך לכמעט יום מיותר ברוב המקרים...המדד יכול לעבור ישירות ליום שני
לפתוח את הפתיחה שלו ולהתנהל כמו מדד נורמלי
בפועל יום ראשון ניפתח וניסגר בערך במקום הפתיחה שלו

מדד הבנקים לא שועט קדימה ולא פורץ
אין בכלל צל של ספק שמדד הבנקים יתן את הטון בשוק לטווח קצר
אם המדד יתן זינוק של אחוז ניראה עליות יפות
כל עוד הוא ימשיך לדשדש המדד יתנדנד ויעלה או ירד על בסיס הברקה של מניה ספציפית פה ושם...מדד הבנקים יסתכל מהצד ויגיד: "ישחקו הנערים לפנינו"
בלי מדד הבנקים לא יצא שום מהלך רציני לחיוב או לשלילה
נכון להיום אני מקווה לראות את מדד הבנקים ממשיך מעלה ל 1300
כלומר אני מקווה שאת החשבונות לסגור הוא יסגור רק מינואר ואילך

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P לא משמעותי כרגע למסחר
הדאקס צפוי להשמיך במומנטום ולהשיג שוב את 9200 לדעתי
לזכור שאירופה עדיין תחת השפעת הורדת הריבית האחרונה ביום חמישי
כל זה עוד בלי תוכנית להנזלת הבנקים באירופה
השבוע הוא שבוע דליל יחסית בנתוני מקרו
עד יום חמישי אין כמעט נתון משמעותי
ביום חמישי יהיה קצת רצף של נתונים
אבל השיא יהיה בלילה כשג'נט ילין המחליפה של ברננקי תעלה לדבר פעם ראשונה
לפני הסנאט ולענות על שאלות
מן הסתם תהיה דריכות ויקשיבו בשווקים למוצא פיה...בעיקר כדי להבין מה הלו"ז שלה
איך היא רואה את המצב...לכן כל אמנירה שלה תהיה טריגר לחיוב או לשלילה ...אולי יותר לשלילה כי מרבית הדברים החיוביים כבר ידועים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1310 עד 1327
זה טווח רחב וסביר לי שהנקודה העליונה שלו לא תושג היום
אבל אני כן רוצה לסמן את הנקודה העליונה הזו 1327 כנקודה בה תהיה בלימה נקודתית ואולי מימוש נקודתי
בכל אופן אני מצפה היום ליום מסחר מעורב...קצת חיובי קצת שלילי
ירידה מ 1310 בתוך יומי היא לא אידאלית אבל אפשרית
בגדול כל עוד המדד מעל 1297 זה מצב סביר
מתחת 1280 זה כבר מהלך של מימוש לעבר 1254
כרגע אני שומר על אופטימיות ומצפה להמשכיות חיובית בטווח הקצר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il