| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/11/13 בוקר יום ראשון 10.11.2013סוף שבוע סער עבר בחו"ל שכמוהו לא ראינו בזמן האחרון ראשית ביום חמישי הוריד דארגי את הריבית באירופה כנגד התחזיות המוקדמות זה כבר סיפק תחמושת לשווקים אבל מצד שני הוא עדיין לא יצא בתוכנית מקיפה לטיפול בכלכלה ולדעתי זה עוד יגיע עד כאן אירופה ארה"ב לא הושפעה מהסיפור האירופי...את האמריקאים ענינה הכלכלה המקומית בסופ"ש אמרתי בסקירה של סוף שבוע שהתמ"ג ודו"ח התעסוקה ...והשילוב בניהם יעבוד כמעט בהפוך על הפוך ...מה שיותר טוב יותר לכלכלה רע לשווקים בטווח הקצר אז קיבלנו קריאה טובה מאוד מהתמ"ג השווקים קיבלו את זה בחשדנות...למה? כי אולי ברננקי יוריד לנו את צינורית החמצן בתגובה ירדו המדדים וה S&P איבד 1.32% למחרת פורסם דו"ח התעסוקה...שוב הקריאה היתה טובה עם תוספת של 204 אלף משרות למשקוהרבה מעבר למצופה אחלה נתון לשוק העבודה ולכלכלה האמריקאית אלא שברננקי גם דיבר ונאם והסביר שזה עדיין לא זה ולא מספיק טוב ושהוא ימשיך לתת חמצן לשוק העבודה זה הספיק למדדים...הם הגיבו בחיוב ... ה S&P עלה בדיוק את מה שירד יום קודם והוסיף 1.34% שורה תחתונה: היעד שלי ל S&P נותר 1800 ה VIX צפוי להישאר כרגע רגוע מדד המעו"ף הוסיף ביום חמישי 0.42% כשהוא סוגר סביב 1310...שזו סגירה בנסיגה ביחס לגבוה היומי אותו הוא השיג במהלך היום כמעט 1313 מחזור המסחר היה רחוק מלהרשים מניות במדד לא התעלו על עצמן המניות הדואליות תרמו בשיקלול כ 0.12% מניות הבנקים כמעט ולא השתתפו במסחר ולא השפיעו סקטור הגז ביחד עם כיל וח"ל תרמו כ 0.17% שאר התרומה למדד הגיעה קצת מכאן ומשם דרך מניות לא מרכזיות במדד לסיכום: הסגירה במדד היא בסימן אופטימיות זהירה כלפי מעלה עולים קצת ...נסוגים קצת אבל הפנים נישארו מעלה יש מצב שהמדד משיג בהדרגה את 1340 זה איטי זה הססני אבל יש מצב שהמדד יעשה את זה ישירות מדד הבנקים - כל עוד הוא מעל 1260 ומעל 1240 אין שינוי בהערכות לגביו לטווח הקצר כלומר ההנחה היא שהוא יחתור מעלה פירטתי לגביו בסקירות של שבוע שעבר מדד 75 - נתתי לו יעד 890 עד 900 ...יש לשים לב שהוא השיג את 890 ביום חמישי אבל נסוג מהרמה הזו בדיוק כמו שעשה מדד המעו"ף עדיין הפנים בו כלפי מעלה ובמהלך השבוע ניראה אם ניתן לגזור לו יעדים חדשים הבוקר הארביטראז עומד על 0.45 חיובי בהובלת פריגו הדאקס סגר ביום חמישי על 9080 יש לשים לב ...עם ההכרזה על הריבית הדאקס השיג את 9200 בדיוק...זו הרמה שנתתי לו כיעד וחזרתי עליו בסקירות לאורך ימים עד לסגירה הדאקס נסוג מהרמה הזו בגלל לחצים של יום חמישי מצד וול סטריט האם הדאקס הולך ל 9500 או 10000? כרגע אני לא רוצה לומר חד משמעת וצריך לבחון את זה יותר לעומק אבל האפשרות הזו צדה לי את העיין ומ ן הסתם ארחיב על זה מי יכול להוביל מהלך עולה במעו"ף ? היום יש לא מעט אפשרויות... בנקים , כיל , טבע , קצת סקטור הגז טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1306/7 עד 1320 על מנת שהמדד יצליח להשיג את 1320 עליו קודם לחצות את 1314 חיזוי הפתיחה מבחינתי היום עלול להיות קצת בעייתי אבלהפתיחה יכולה להיות בן 1310 ל 1314 ותלוי וזה תלוי במניות הבנקם כיצד הן יפתחו כמו שאמרתי לעיל נכון להיום יש מצב שהמדד הולך ישירות ל 1340 היום אהיהי נוכח עד 13:30 מ 13:30 ואילך אני צריך ללכת לאזכרה במלאת 30 לפטירת סבי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה ושבוע טוב יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |