TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/11/13
בוקר יום ראשון 10.11.2013

סוף שבוע סער עבר בחו"ל שכמוהו לא ראינו בזמן האחרון
ראשית ביום חמישי הוריד דארגי את הריבית באירופה כנגד התחזיות המוקדמות
זה כבר סיפק תחמושת לשווקים
אבל מצד שני הוא עדיין לא יצא בתוכנית מקיפה לטיפול בכלכלה ולדעתי זה עוד יגיע
עד כאן אירופה

ארה"ב לא הושפעה מהסיפור האירופי...את האמריקאים ענינה הכלכלה המקומית בסופ"ש
אמרתי בסקירה של סוף שבוע שהתמ"ג ודו"ח התעסוקה ...והשילוב בניהם
יעבוד כמעט בהפוך על הפוך ...מה שיותר טוב יותר לכלכלה רע לשווקים בטווח הקצר
אז קיבלנו קריאה טובה מאוד מהתמ"ג
השווקים קיבלו את זה בחשדנות...למה? כי אולי ברננקי יוריד לנו את צינורית החמצן
בתגובה ירדו המדדים וה S&P איבד 1.32%
למחרת פורסם דו"ח התעסוקה...שוב הקריאה היתה טובה עם תוספת של 204 אלף משרות למשקוהרבה מעבר למצופה
אחלה נתון לשוק העבודה ולכלכלה האמריקאית
אלא שברננקי גם דיבר ונאם והסביר שזה עדיין לא זה ולא מספיק טוב
ושהוא ימשיך לתת חמצן לשוק העבודה
זה הספיק למדדים...הם הגיבו בחיוב ...
ה S&P עלה בדיוק את מה שירד יום קודם והוסיף 1.34%

שורה תחתונה:
היעד שלי ל S&P נותר 1800
ה VIX צפוי להישאר כרגע רגוע

מדד המעו"ף הוסיף ביום חמישי 0.42% כשהוא סוגר סביב 1310...שזו סגירה בנסיגה ביחס לגבוה היומי אותו הוא השיג במהלך היום כמעט 1313
מחזור המסחר היה רחוק מלהרשים
מניות במדד לא התעלו על עצמן
המניות הדואליות תרמו בשיקלול כ 0.12%
מניות הבנקים כמעט ולא השתתפו במסחר ולא השפיעו
סקטור הגז ביחד עם כיל וח"ל תרמו כ 0.17%
שאר התרומה למדד הגיעה קצת מכאן ומשם דרך מניות לא מרכזיות במדד

לסיכום:
הסגירה במדד היא בסימן אופטימיות זהירה כלפי מעלה
עולים קצת ...נסוגים קצת אבל הפנים נישארו מעלה
יש מצב שהמדד משיג בהדרגה את 1340
זה איטי זה הססני אבל יש מצב שהמדד יעשה את זה ישירות

מדד הבנקים - כל עוד הוא מעל 1260 ומעל 1240 אין שינוי בהערכות לגביו לטווח הקצר
כלומר ההנחה היא שהוא יחתור מעלה
פירטתי לגביו בסקירות של שבוע שעבר

מדד 75 - נתתי לו יעד 890 עד 900 ...יש לשים לב שהוא השיג את 890 ביום חמישי
אבל נסוג מהרמה הזו בדיוק כמו שעשה מדד המעו"ף
עדיין הפנים בו כלפי מעלה ובמהלך השבוע ניראה אם ניתן לגזור לו יעדים חדשים

הבוקר הארביטראז עומד על 0.45 חיובי בהובלת פריגו
הדאקס סגר ביום חמישי על 9080
יש לשים לב ...עם ההכרזה על הריבית הדאקס השיג את 9200 בדיוק...זו הרמה שנתתי לו כיעד וחזרתי עליו בסקירות לאורך ימים
עד לסגירה הדאקס נסוג מהרמה הזו בגלל לחצים של יום חמישי מצד וול סטריט
האם הדאקס הולך ל 9500 או 10000?
כרגע אני לא רוצה לומר חד משמעת וצריך לבחון את זה יותר לעומק
אבל האפשרות הזו צדה לי את העיין ומ ן הסתם ארחיב על זה
מי יכול להוביל מהלך עולה במעו"ף ?
היום יש לא מעט אפשרויות...
בנקים , כיל , טבע , קצת סקטור הגז

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1306/7 עד 1320
על מנת שהמדד יצליח להשיג את 1320 עליו קודם לחצות את 1314
חיזוי הפתיחה מבחינתי היום עלול להיות קצת בעייתי
אבלהפתיחה יכולה להיות בן 1310 ל 1314 ותלוי וזה תלוי במניות הבנקם כיצד הן יפתחו
כמו שאמרתי לעיל נכון להיום יש מצב שהמדד הולך ישירות ל 1340

היום אהיהי נוכח עד 13:30
מ 13:30 ואילך אני צריך ללכת לאזכרה במלאת 30 לפטירת סבי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה ושבוע טוב
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il