TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/11/13
בוקר יום שלישי 5.11.2013

במהלך הלילה הוסיף ה S&P כ 0.35% וסגר על 1767/8
ההערכה שנתתי ל 1800 בתוקף כולל המוגבלות של המימוש שהיה שבוע שעבר
בעיקבות ועידת השוק הפתוח
כל הזמן יש דיבורים ברקע על צימצום או לא של ה QE
האם יש שיפור שמצדיק צימצום כזה או לא ? אז כל הצהרה מספקת רוח גבית או נגדית

חשוב לציין - כל עוד נימשכת תוכנית הרכישות ואין תקרת חוב אז הענינים זורמים על מיי מנוחות...אבל הדברים יצופו ב 2014 ללא ספק בכלל
הבעיה לא תהיה צימצום ה QE ...כלומר ברור שתהיה תגובה חריפה זמנית
הבעיה תהיה אחרי הצימצום
כל נתון בשוק ייבחן בשבע עיניים...ואוי ואבוי אם הכלכלה האמריקאית לא תתאושש
צריך להבין שמאז משבר הבנקים הגדול זה מדיניות הדגל של ברננקי והושקעו בה טונות של כספים...אם המצב לא ישתפר ..אוי ואבוי על מדיניות של חמש שש שנים
מה תעשה הנגידה החדשה ? תחזיר בחזרה QE חדש ?
ימים יגידו

מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.6% וסגר על 1301 ...מחזור המסחר היה מאכזב
המניות הדואליות בהובלת אופקו תרמו למדד כ 0.2%
כיל + ח"ל תרמו עוד 0.2%
בזק תרמה עוד 0.15%
מניות הבנקים לא שיחקו תפקיד משמעותי וסקטור הגז לא הפריע
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול

לסיכום:
כמו שציינתי בהנחות היסוד שהעליתי
המדד צריך לחזור לשא ולפרוץ אותו קרי 1308 וזה קרוב
את החשבונות מלמטה עוד יסגרו אבל לא בעת הזו

מדד 75 הוסיף אתמול רק 0.4% וסגר על 873 בעלייה סולידית יחסית וסגירה סולידית
אני מזכיר שיעד המדד הוא להערכתי 890 עד 900

מדד הבנקים נימצא היום על 1281
המשוכה הקרובה שלו נימצאת ב 1300
לאחריה נימצאת משוכת 1400
ובאופק נימצאת 1600
כל הרמות האלה ברות השגה אם כי 1600 זה רמה לטווח ארוך היתי אומר
במהלך השנה האחרונה נקבתי מספר פעמים ברמת 1400 כיעד
היום אני מוסיף את 1600 אבל זה יקח זמן
יש לציין שבחודש הקרוב ידווחו הבנקים את דוחותיהם

הבוקר הארביטראז הוא חיובי 0.31% בהובלת אופקו
חוזה S&P ניסחר על קו האפס לא משמעותי
הדאקס סגר בעליה מינורית של 0.3% על 9037 ואני מעריך 9200 כיעד
אני מזכיר שימים חמישי שישי השבוע הם הימים החשובים בחו"ל
עם פירסום דו"ח התעסוקה והתמ"ג האמריקאי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1297/8 עד 1308/9
פריצת 1310 תוביל בקירוב ל 1314
נכון לעכשיו אני משתדל וחושב לונג בלבד
אבל העיניים פקוחות על הטווח המצויין לעיל
ירידה מ 1297 תוביל ל1295 עד 1292 כאשר ירדה מ 1292 כבר עקרונית יותר
התרחיש הזה הוא לא סביר
אבל גם התרחשות שלו בלי השגת 1308 תחשב ירידה לצורך עלייה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il