| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 4/11/13 בוקר יום שני 4.11.2013מעלה את הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט במהלך השבוע האחרון עברנו מסה של נתוני מקרו + ועידת השוק הפתוח + דוחות אפל ופייסבוק מכל אלה מה שהעיב על השוק היה ועידת השוק הפתוח במהלך הועידה סקר הפד את המצב והודיע על המשך רכישות האג"ח יום חמישי רשמתי את הדברים הבאים בסקירת הבוקר: סה"כ כצפוי ברננקי הודע שזה לא הזמן למצמצם את תוכנית הרכישות הסיבה ברורה: אין אישור מהכלכלה ...יש האטה לכאורה המדדים היו אמורים לאהוב את זה...אלא שהם לא אהבו את זה כל כך הזרמת כסף לשוק ואי צימצום תוכנית הרכישות היא טובה לשווקים הבעיה היתה במה שנאמר מסביב ....חסר איזון השווקים היו אוהבים את ההודעה אם המשק היה מראה על התאוששות מואצת ובכל זאת ברננקי היה אומר ממשיכים ברכישות עד שניראה יותר האצה מוכחת לאורך זמן בפועל ברננקי מדבר על נתונים לא כל כך טובים לכלכלה ולכן ממשיך בתוכנית שורה תחתונה מדובר כניראה באכזבה נקודתית בפועל המימוש נימשך יומיים והוא בגדר נקודתי כמו8 שהגדרתי כאשר ביום שישי כבר סגר ה S&P בירוק ההערכה לרמת 1800 שנתתי לאורך השבוע ולפניו ב S&P נותרה תקפה מדד המעו"ף סיים אתמול בעלייה של 0.4% וסגר על 1293.4 במחזור יום ראשון נמוך המדד קיבל נתוני פתיחה טובים בתמיכה חזקה של הדואליות אבל היה רחוק מלהרשים סה"כ איזור הפתיחה שלו היה גם איזור הסגירה ואם מזכירים את זה אז אפשר לומר שזה אופיני מאוד לימי ראשון של החודשים האחרונים פריגו לבדה תרמה למדד כ 0.58% אבל אם משקללים את כל המניות הדואליות אז התרומה הסתכמה ב 0.4% מניות הבנקים היו פחות או יותר סטטיות ולא השתתפו משמעותית בזק קצת הכבידה ומניות הגז לא תרמו משמעותית כך פחות או יותר מקבלים שנישען על התנודה במניות הדואליות לסיכום: הסגירה אתמול לא חדה...לא חד משמעית ולא מספיק יפה יחד עם זאת הנחות היסוד נותרו כאלה: הנחות היסוד הן כאלה: 1. המדד יחזור לקבוע שיא חדש 2. המדד צריך לראות 1260 עד 1254 3. המדד יבקר גם ב 1160 ומתחת סעיף 3 לא ניראה לי סביר בעת הזו אלא יידחה בחודשים סעיף 2 כנראה שיידחה גם הוא בחודשים... ונדע וודאית יותר היום סעיף 1 הוא בעל הסיכויים להתרחשות בטווח הקצר מדד 75 סגר אתמול מעל 870 וזה טוב...כלומר היעד נותר 890 עד 900 ואני מקווה שהוא יעשה את זה ישירות הבוקר הארביטראז כבר לא רלונטי חוזה S&P נסחר חיובי כ 0.15% הדאקס אם לא תירשם הפתעה יחתור ישירות ל 9200 השבוע עיקר נתוני המקרו יתפרסמו בימים חמישי שישי והם בהחלט בעלי משקל מהותי יום חמישי במרכז יעמוד התמ"ג יום שישי במרכז יעמוד דו"ח התעסוקה עוד אירוע מעניין עשוי להיות ההנפקה של טוויטר אצלנו ניכנסים תיכף לעונת הדוחות הישראלית והעניים נשואות למניות הכבדות במדד ובעיקר לבנקים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1288 עד 1302 ירידה מ 1288 תוביל ל 1284 ...ורק ירידה מ 1282 היא כבר בגדר חילוף של מומנטום לשלילי כללי לטווח קצר יש לשמור על ראש פתוח...אני מחזיק מהיום הזה כיום קובע באם המדד הולך ישירות לשיא חדש או שמא הוא חוזר מטה לבקר ברמות 1260 כרגע כמו שציינתי לעיל אני שומר על אופטימיות מעריך פתיחה שלילית או על האפס ומסחר בתוך הטווח שציינתי כאשר המטרה היא סיומת טובה אופטימית חיובית באם היא לא תתרחש ניצטרך להעריך מחדש לסיכום : הסגירה של אתמול אומרת לחשוב לונג אבל לשמור על ראש פתוח ולחשוד שורט עד שיסתיים היום...בסוף היום סביר שנקבל תשובה יש לציין: ימי ראשון הולכים לדעתי ומתבררים כלא רלוונטיים היום ניפתח וניסגר על פי נתוני הפתיחה יותר מידי פעמים המחזור יותר מעלוב על הנייר לכאורה זה יום מסחר מיותר שצריך להיות עיוור כדי לא להבין את זה לדעתי במהלך 2014 ההמלצות לגב היום הזה יתקבלו והוא יבוטל ויוחלף אולי ביום שישי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |