TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/11/13
בוקר יום שני 4.11.2013

מעלה את הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט
במהלך השבוע האחרון עברנו מסה של נתוני מקרו
+ ועידת השוק הפתוח
+ דוחות אפל ופייסבוק

מכל אלה מה שהעיב על השוק היה ועידת השוק הפתוח
במהלך הועידה סקר הפד את המצב והודיע על המשך רכישות האג"ח

יום חמישי רשמתי את הדברים הבאים בסקירת הבוקר:
סה"כ כצפוי ברננקי הודע שזה לא הזמן למצמצם את תוכנית הרכישות
הסיבה ברורה: אין אישור מהכלכלה ...יש האטה
לכאורה המדדים היו אמורים לאהוב את זה...אלא שהם לא אהבו את זה כל כך
הזרמת כסף לשוק ואי צימצום תוכנית הרכישות היא טובה לשווקים
הבעיה היתה במה שנאמר מסביב ....חסר איזון
השווקים היו אוהבים את ההודעה אם המשק היה מראה על התאוששות מואצת ובכל זאת ברננקי היה אומר ממשיכים ברכישות עד שניראה יותר האצה מוכחת לאורך זמן
בפועל ברננקי מדבר על נתונים לא כל כך טובים לכלכלה ולכן ממשיך בתוכנית
שורה תחתונה מדובר כניראה באכזבה נקודתית

בפועל המימוש נימשך יומיים והוא בגדר נקודתי כמו8 שהגדרתי כאשר ביום שישי
כבר סגר ה S&P בירוק
ההערכה לרמת 1800 שנתתי לאורך השבוע ולפניו ב S&P נותרה תקפה

מדד המעו"ף סיים אתמול בעלייה של 0.4% וסגר על 1293.4 במחזור יום ראשון נמוך
המדד קיבל נתוני פתיחה טובים בתמיכה חזקה של הדואליות אבל היה רחוק מלהרשים
סה"כ איזור הפתיחה שלו היה גם איזור הסגירה
ואם מזכירים את זה אז אפשר לומר שזה אופיני מאוד לימי ראשון של החודשים האחרונים
פריגו לבדה תרמה למדד כ 0.58%
אבל אם משקללים את כל המניות הדואליות אז התרומה הסתכמה ב 0.4%
מניות הבנקים היו פחות או יותר סטטיות ולא השתתפו משמעותית
בזק קצת הכבידה ומניות הגז לא תרמו משמעותית
כך פחות או יותר מקבלים שנישען על התנודה במניות הדואליות

לסיכום:
הסגירה אתמול לא חדה...לא חד משמעית ולא מספיק יפה
יחד עם זאת הנחות היסוד נותרו כאלה:
הנחות היסוד הן כאלה:
1. המדד יחזור לקבוע שיא חדש
2. המדד צריך לראות 1260 עד 1254
3. המדד יבקר גם ב 1160 ומתחת

סעיף 3 לא ניראה לי סביר בעת הזו אלא יידחה בחודשים
סעיף 2 כנראה שיידחה גם הוא בחודשים... ונדע וודאית יותר היום
סעיף 1 הוא בעל הסיכויים להתרחשות בטווח הקצר

מדד 75 סגר אתמול מעל 870 וזה טוב...כלומר היעד נותר 890 עד 900 ואני מקווה שהוא יעשה את זה ישירות

הבוקר הארביטראז כבר לא רלונטי
חוזה S&P נסחר חיובי כ 0.15%
הדאקס אם לא תירשם הפתעה יחתור ישירות ל 9200
השבוע עיקר נתוני המקרו יתפרסמו בימים חמישי שישי והם בהחלט בעלי משקל מהותי
יום חמישי במרכז יעמוד התמ"ג
יום שישי במרכז יעמוד דו"ח התעסוקה
עוד אירוע מעניין עשוי להיות ההנפקה של טוויטר

אצלנו ניכנסים תיכף לעונת הדוחות הישראלית והעניים נשואות למניות הכבדות במדד ובעיקר לבנקים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1288 עד 1302
ירידה מ 1288 תוביל ל 1284 ...ורק ירידה מ 1282 היא כבר בגדר חילוף של מומנטום לשלילי כללי לטווח קצר
יש לשמור על ראש פתוח...אני מחזיק מהיום הזה כיום קובע באם המדד הולך ישירות לשיא חדש
או שמא הוא חוזר מטה לבקר ברמות 1260
כרגע כמו שציינתי לעיל אני שומר על אופטימיות
מעריך פתיחה שלילית או על האפס ומסחר בתוך הטווח שציינתי כאשר המטרה היא סיומת טובה אופטימית חיובית
באם היא לא תתרחש ניצטרך להעריך מחדש

לסיכום : הסגירה של אתמול אומרת לחשוב לונג אבל לשמור על ראש פתוח ולחשוד שורט עד שיסתיים היום...בסוף היום סביר שנקבל תשובה

יש לציין: ימי ראשון הולכים לדעתי ומתבררים כלא רלוונטיים
היום ניפתח וניסגר על פי נתוני הפתיחה יותר מידי פעמים
המחזור יותר מעלוב
על הנייר לכאורה זה יום מסחר מיותר שצריך להיות עיוור כדי לא להבין את זה
לדעתי במהלך 2014 ההמלצות לגב היום הזה יתקבלו והוא יבוטל ויוחלף אולי ביום שישי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il