TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 31/10/13
בוקר יום חמישי 31.10.2013 יום פקיעה שבועית

ה S&P סגר בלילה בירידות של 0.48% לרמת 1763
על הנייטר הוא אמור לחזור לטפס והמימוש הזה אמור להיות בגדר מינורי
כלומר אני נישאר בינתיים עם ההערכה לרמת 1800
ורק לשם הבהרה: יש מספיק אינדיקטורים שמראים שמימוש אגרסיבי יבא ...אלא שלא ניראה לי שבעת הזו אלא הוא יידחה בחודשים

ברקע למסחר אתמול עמדו נתוני המקרו , ציפייה לדוחות פייסבוק
אבל מעל לכל ועידת השוק הפתוח בה הפד דיבר והעריך את מצב הכלכלה
סה"כ כצפוי ברננקי הודע שזה לא הזמן למצמצם את תוכנית הרכישות
הסיבה ברורה: אין אישור מהכלכלה ...יש האטה
לכאורה המדדים היו אמורים לאהוב את זה...אלא שהם לא אהבו את זה כל כך
הזרמת כסף לשוק ואי צימצום תוכנית הרכישות היא טובה לשווקים
הבעיה היתה במה שנאמר מסביב ....חסר איזון
השווקים היו אוהבים את ההודעה אם המשק היה מראה על התאוששות מואצת ובכל זאת ברננקי היה אומר ממשיכים ברכישות עד שניראה יותר האצה מוכחת לאורך זמן
בפועל ברננקי מדבר על נתונים לא כל כך טובים לכלכלה ולכן ממשיך בתוכנית
שורה תחתונה מדובר כניראה באכזבה נקודתית
אגב ה VIX לפי הנתונים שלי ה VIX טס אתמול מאוד אבל ירד כמעט לאפס עד לסיום

מדד המעו"ף איבד אתמול עוד 0.51% וסגר על 1283
סה"כ מאז יום רביעי שעבר איבד המדד מעל 2% מערכו מהשיא האחרון שהושג
מחזור המסחר היה מעט גבוה יותר ביחס ליום קודם ובהשפעת טבע אבל עדיין הוא נמוך
המשפיעה העיקרית אתמול על המסחר וזה ברור היתה טבע
טבע לבדה משכה למטה את המדד בשיעור של כ 0.65%
כלל המניות הדואליות משכו את המדד בשיעור של כ 0.8%
בשיקלול עם בזק ושתיים שלוש מניות קטנות סך ההכבדה על המדד הגיע ל 1%
אלא ש 17 מניות מדד בהובלת הבנקים מיתנו את הירידות לחצי אחוז לערך

לסיכום:
המדד בסך הכל נע כפי שהערכתי לאיזור 1265 כרגע
הנחות היסוד הן כאלה:
1. המדד יחזור לקבוע שיא חדש
2. המדד צריך לראות 1260 עד 1254
3. המדד יבקר גם ב 1160 ומתחת

סעיף 3 לא ניראה לי סביר בעת הזו אלא יידחה בחודשים
סעיף 2 ייתכן
סעיף אחד יתרחש
כרגע העיין פקוחה על רמת 1265 ומה שיתרחש בסביבתה
ירידה של המדד מרמת 1254 היא נורית אדומה אבל לטווח הקצר בלבד

הבוקר הארביטראז הוא שלילי לא נמוך 0.56% ובהשפעת טבע פריגו ואופקו
חוזה S&P ניסחר בירידות של כ 0.3% לערך כרגע
הדאקס בינתיים עשה פריצה כושלת של 9000
אבל ייתכן שהוא ישיג את ה 9200 בהמשך
מסת נתוני המקרו לשבוע הנוכחי הסתיימה והיום ניראה בעיקר את דורשי האבטלה השבועיים

במרכז היום דוחות טבע שיפורסמו עוד לפני פתיחת המסחר במניה בארה"ב
אני בוחן את התנהלות טבע בחו"ל ובפרט את התגובה שלה לדוחות
אני עדיין סבור שאתן לרעש לחלוף וכניראה אחבור אליה

עוד היום יפורסמו שמות למיניהם למנכ"ל הבורסה החדש שימונה בסוף השנה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1265 עד 1275
אני מעריך שהמדד יפתח בירידות בשיעור הארביטראז השלילי שנוצר
אבל זה יום פקיעה שבועית ולא ברור לי היכן יפקעו
אני לוקח בחשבון שהמדד באופן הדרגתי ירד לבקר ב 1257 ויסתובב בחזרה
באם הוא ימשיך למטה יותר רמות האיסוף יידחו
אבל בכל מקרה המדד יחזור לקבוע שיא חדש

הערה כללית:
אנחנו רואים כל מיני בשורות נקודתיות במניות מסויימות שאינן נעימות לעיין
הדוגמאות האחרונות היו טבע ובבילון ביום מסחר אחד
חודשים ספורים לפני זו היתה כיל
לפני שבוע קצת בזק עם הדלפה של המלצה
כרגע מדובר על תופעות נקודתיות שעדיין לא מצביעות על הכלל לטווח הקצר
שנת 2014 אני מעריך שתהיה סוערת לשני הצדדים
הבורסה תקבל הרבה חמצן להערכתי מצד רפורמות שיבוצעו
אבל מצד שני בחו"ל היו טלטלות וסערות
בינתיים לחודש הנוכחי נעקוב אחרי רמת 1260 ו 1257 במדד

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il