| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 31/10/13 בוקר יום חמישי 31.10.2013 יום פקיעה שבועיתה S&P סגר בלילה בירידות של 0.48% לרמת 1763 על הנייטר הוא אמור לחזור לטפס והמימוש הזה אמור להיות בגדר מינורי כלומר אני נישאר בינתיים עם ההערכה לרמת 1800 ורק לשם הבהרה: יש מספיק אינדיקטורים שמראים שמימוש אגרסיבי יבא ...אלא שלא ניראה לי שבעת הזו אלא הוא יידחה בחודשים ברקע למסחר אתמול עמדו נתוני המקרו , ציפייה לדוחות פייסבוק אבל מעל לכל ועידת השוק הפתוח בה הפד דיבר והעריך את מצב הכלכלה סה"כ כצפוי ברננקי הודע שזה לא הזמן למצמצם את תוכנית הרכישות הסיבה ברורה: אין אישור מהכלכלה ...יש האטה לכאורה המדדים היו אמורים לאהוב את זה...אלא שהם לא אהבו את זה כל כך הזרמת כסף לשוק ואי צימצום תוכנית הרכישות היא טובה לשווקים הבעיה היתה במה שנאמר מסביב ....חסר איזון השווקים היו אוהבים את ההודעה אם המשק היה מראה על התאוששות מואצת ובכל זאת ברננקי היה אומר ממשיכים ברכישות עד שניראה יותר האצה מוכחת לאורך זמן בפועל ברננקי מדבר על נתונים לא כל כך טובים לכלכלה ולכן ממשיך בתוכנית שורה תחתונה מדובר כניראה באכזבה נקודתית אגב ה VIX לפי הנתונים שלי ה VIX טס אתמול מאוד אבל ירד כמעט לאפס עד לסיום מדד המעו"ף איבד אתמול עוד 0.51% וסגר על 1283 סה"כ מאז יום רביעי שעבר איבד המדד מעל 2% מערכו מהשיא האחרון שהושג מחזור המסחר היה מעט גבוה יותר ביחס ליום קודם ובהשפעת טבע אבל עדיין הוא נמוך המשפיעה העיקרית אתמול על המסחר וזה ברור היתה טבע טבע לבדה משכה למטה את המדד בשיעור של כ 0.65% כלל המניות הדואליות משכו את המדד בשיעור של כ 0.8% בשיקלול עם בזק ושתיים שלוש מניות קטנות סך ההכבדה על המדד הגיע ל 1% אלא ש 17 מניות מדד בהובלת הבנקים מיתנו את הירידות לחצי אחוז לערך לסיכום: המדד בסך הכל נע כפי שהערכתי לאיזור 1265 כרגע הנחות היסוד הן כאלה: 1. המדד יחזור לקבוע שיא חדש 2. המדד צריך לראות 1260 עד 1254 3. המדד יבקר גם ב 1160 ומתחת סעיף 3 לא ניראה לי סביר בעת הזו אלא יידחה בחודשים סעיף 2 ייתכן סעיף אחד יתרחש כרגע העיין פקוחה על רמת 1265 ומה שיתרחש בסביבתה ירידה של המדד מרמת 1254 היא נורית אדומה אבל לטווח הקצר בלבד הבוקר הארביטראז הוא שלילי לא נמוך 0.56% ובהשפעת טבע פריגו ואופקו חוזה S&P ניסחר בירידות של כ 0.3% לערך כרגע הדאקס בינתיים עשה פריצה כושלת של 9000 אבל ייתכן שהוא ישיג את ה 9200 בהמשך מסת נתוני המקרו לשבוע הנוכחי הסתיימה והיום ניראה בעיקר את דורשי האבטלה השבועיים במרכז היום דוחות טבע שיפורסמו עוד לפני פתיחת המסחר במניה בארה"ב אני בוחן את התנהלות טבע בחו"ל ובפרט את התגובה שלה לדוחות אני עדיין סבור שאתן לרעש לחלוף וכניראה אחבור אליה עוד היום יפורסמו שמות למיניהם למנכ"ל הבורסה החדש שימונה בסוף השנה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1265 עד 1275 אני מעריך שהמדד יפתח בירידות בשיעור הארביטראז השלילי שנוצר אבל זה יום פקיעה שבועית ולא ברור לי היכן יפקעו אני לוקח בחשבון שהמדד באופן הדרגתי ירד לבקר ב 1257 ויסתובב בחזרה באם הוא ימשיך למטה יותר רמות האיסוף יידחו אבל בכל מקרה המדד יחזור לקבוע שיא חדש הערה כללית: אנחנו רואים כל מיני בשורות נקודתיות במניות מסויימות שאינן נעימות לעיין הדוגמאות האחרונות היו טבע ובבילון ביום מסחר אחד חודשים ספורים לפני זו היתה כיל לפני שבוע קצת בזק עם הדלפה של המלצה כרגע מדובר על תופעות נקודתיות שעדיין לא מצביעות על הכלל לטווח הקצר שנת 2014 אני מעריך שתהיה סוערת לשני הצדדים הבורסה תקבל הרבה חמצן להערכתי מצד רפורמות שיבוצעו אבל מצד שני בחו"ל היו טלטלות וסערות בינתיים לחודש הנוכחי נעקוב אחרי רמת 1260 ו 1257 במדד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |