TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/10/13
בוקר יום שלישי 29.10.2013

יום המסחר בוול סטריט ניפתח אתמול על רקע פרסום נתוני מקרו
סה"כ השבוע הזה יש עומס נתונים לא שיגרתי כתוצאה מההשבתת הממשל הפדראלי לפני שבועיים כך שבעיקבות זאת נידחה פירסומם של חלק מנתוני המקרו

התפוקה התעשייתית אתמול הפתיעה לטובה
מנגד מכירות הבתים צנחו וזה היה הנתון היותר מרכזי
התגובה לנתונים היתה פושרת
ההמתנה היתה בעיקר לדוחות של אפל וסביב ההמתנה הזו התנהל מסחר נדנדה עצבני

בסופו של יום סגר ה S&P חיובי קל על 1762 נוהוא ממשיך בחתירה מעלה ליעד שנקבתי
קרי 1780 עד 1800 לדעתי אבל ברור שמימוש מינורי יכול לצאת
ה VIX נכון לאתמול לא שידר לחץ ועצבנות
הפוקוס יעבור לנתוני המקרו של היום ומחר שהם מרכזיים הרבה יותר

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.62% וסגר על 1185 בניגוד לנעשה בוול סטריט
סה"כ מאז יום רביעי האחרון איבד המדד במצטבר 1.76%
המניות הדואליות הכבידו בשיעור של כ 0.2%
בזק לבדה הכבידה בשיעור זהה לכלל המניות הדואליות כ 0.2%
מניות הבנקים הכבידו בשיעור סביר של כ 0.125 לערך
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול

לסיכום:
התחזית שנתתי אתמול בסקירת הבוקר התממשה בדיוק
המדד ירד והגיע ל 1286 ואף מתחת בסגירה שמעידה על המשכיות שלילית לטווח הקצר ...כרגע מוערך 1260 +-
יחד עם זאת אני ממשיך לומר ולצפות שהמדד יחזור ויפרוץ את השיא השנתי שלו קרי 1308 ויקבע שיא חדש
אני מצפה שזה יתרחש בתמיכת מניות הבנקים
אבל קודם צריך לתת לסייקל היורד המתקן להסתיים

הבוקר האביטראז איננו משמעותי במיוחד
חוזה S&P נסחר שלילי קל על קו האפס לא משמעותי כרגע
הדאקס לא מצליח להתרומם מעל ה 9000 נכון להיום
אני מזכיר שה 9000 היה היעד שנקבתי לו גם בימים קודרים והוא כרגע מתקשה מולה ומצריך מעקב כי הוא יכול לבנות לעצמו יעד חדש

נגידת בנק ישראל בחרה אתמול שלא לשנות את הריבית
הורדה נוספת תתרחש כניראה בפעמים הבאות...לדעתי בכל אופן

היום במרכז בוול סטריט שלושה נתונים מהותיים:
ב 14:30 מדד המחירים ליצרן + המכירות הקיעונאיות
ב 16:00 מדד אימון הצרכנים

אפל(AAPL) היכתה את התחזיות וטוב שכך והיא מסמנת באופן כללי את הקו הזה כבר מספר ימים
לדעתי אפל תחזור בהדרגה לשיאה או קרוב אליו ממנו התרסקה
האם היא תמשיך הלאה ...זה כבר תלוי בדוחות הבאים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1288/9 עד 1282
ירידה מ 1282 תתחיל להוביל ללחץ לכיוון כללי של 1260
הפתיחה לא בהכרח תהיה שלילית
הפתיחה עשויה להיות על קו האפס עד חיובית קלה אבל בתוך הטווח המצויין לעיל

באופן כללי:
אני לא רואה סיבה ללחץ מהירידות האלה בעיקר כי אני מעריך שהמדד יחזור למעלה כאילו לא ירד
כל עוד המדד ירד עד רמות 1254 עד 1260 זה בגדר הסביר וסביב האיזור הזה זה אפילו רמות איסוף
אם תהיה החרפה רמות האיסוף רק יהיו מרמה נמוכה יותר לקראת שיא חדש

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il