| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 29/10/13 בוקר יום שלישי 29.10.2013יום המסחר בוול סטריט ניפתח אתמול על רקע פרסום נתוני מקרו סה"כ השבוע הזה יש עומס נתונים לא שיגרתי כתוצאה מההשבתת הממשל הפדראלי לפני שבועיים כך שבעיקבות זאת נידחה פירסומם של חלק מנתוני המקרו התפוקה התעשייתית אתמול הפתיעה לטובה מנגד מכירות הבתים צנחו וזה היה הנתון היותר מרכזי התגובה לנתונים היתה פושרת ההמתנה היתה בעיקר לדוחות של אפל וסביב ההמתנה הזו התנהל מסחר נדנדה עצבני בסופו של יום סגר ה S&P חיובי קל על 1762 נוהוא ממשיך בחתירה מעלה ליעד שנקבתי קרי 1780 עד 1800 לדעתי אבל ברור שמימוש מינורי יכול לצאת ה VIX נכון לאתמול לא שידר לחץ ועצבנות הפוקוס יעבור לנתוני המקרו של היום ומחר שהם מרכזיים הרבה יותר מדד המעו"ף איבד אתמול 0.62% וסגר על 1185 בניגוד לנעשה בוול סטריט סה"כ מאז יום רביעי האחרון איבד המדד במצטבר 1.76% המניות הדואליות הכבידו בשיעור של כ 0.2% בזק לבדה הכבידה בשיעור זהה לכלל המניות הדואליות כ 0.2% מניות הבנקים הכבידו בשיעור סביר של כ 0.125 לערך זה פחות או יותר הסיפור של אתמול לסיכום: התחזית שנתתי אתמול בסקירת הבוקר התממשה בדיוק המדד ירד והגיע ל 1286 ואף מתחת בסגירה שמעידה על המשכיות שלילית לטווח הקצר ...כרגע מוערך 1260 +- יחד עם זאת אני ממשיך לומר ולצפות שהמדד יחזור ויפרוץ את השיא השנתי שלו קרי 1308 ויקבע שיא חדש אני מצפה שזה יתרחש בתמיכת מניות הבנקים אבל קודם צריך לתת לסייקל היורד המתקן להסתיים הבוקר האביטראז איננו משמעותי במיוחד חוזה S&P נסחר שלילי קל על קו האפס לא משמעותי כרגע הדאקס לא מצליח להתרומם מעל ה 9000 נכון להיום אני מזכיר שה 9000 היה היעד שנקבתי לו גם בימים קודרים והוא כרגע מתקשה מולה ומצריך מעקב כי הוא יכול לבנות לעצמו יעד חדש נגידת בנק ישראל בחרה אתמול שלא לשנות את הריבית הורדה נוספת תתרחש כניראה בפעמים הבאות...לדעתי בכל אופן היום במרכז בוול סטריט שלושה נתונים מהותיים: ב 14:30 מדד המחירים ליצרן + המכירות הקיעונאיות ב 16:00 מדד אימון הצרכנים אפל(AAPL) היכתה את התחזיות וטוב שכך והיא מסמנת באופן כללי את הקו הזה כבר מספר ימים לדעתי אפל תחזור בהדרגה לשיאה או קרוב אליו ממנו התרסקה האם היא תמשיך הלאה ...זה כבר תלוי בדוחות הבאים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1288/9 עד 1282 ירידה מ 1282 תתחיל להוביל ללחץ לכיוון כללי של 1260 הפתיחה לא בהכרח תהיה שלילית הפתיחה עשויה להיות על קו האפס עד חיובית קלה אבל בתוך הטווח המצויין לעיל באופן כללי: אני לא רואה סיבה ללחץ מהירידות האלה בעיקר כי אני מעריך שהמדד יחזור למעלה כאילו לא ירד כל עוד המדד ירד עד רמות 1254 עד 1260 זה בגדר הסביר וסביב האיזור הזה זה אפילו רמות איסוף אם תהיה החרפה רמות האיסוף רק יהיו מרמה נמוכה יותר לקראת שיא חדש יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |