TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/10/13
בוקר יום שני 28.10.2013

המדדים בוול סטריט ממשיכים לטפס בצל עונת הדוחות שהיא עד עכשיו סבירה עד טובה
ה S&P הוסיף במצטבר ביומיים בסופ"ש כ 0.77%
סה"כ עומד ה S&P כרגע על 1759 שיא חדש
היעד שלי כפי שנקבתי לאורך השבוע החולף עומד על 1780 עד 1800
אנחנו נימצאים כחודשיים לקראת סוף השנה האזרחית
פחות סביר שנראה מימוש אגרסיבי במדדים בתקופה הזו
ה VIX נוזל נכון להיום ועמד על 13 לערך כשלדעתי הוא ירד ל 12 לפחות
השבוע תימשך עונת הדוחות אבל גם מבול של נתוני מקרו צפוי להתפרסם

יום שני - תפוקה תעשייתית + מכירות בתים
יום שלישי - מדד המחירים ליצרן + מכירות קימעונאיות + מדד אימון הצרכנים
יום רביעי - מדד המחירים לצרכן + סקר ה ADP + התמ"ג
יום חמישי - בעיקר תביעות האבטלה
כלומר זה שבוע שאין בו רגע דל ומסה של נתוני מקרו מרוכזת בשבוע אחד
בנוסף לכל זה יתפרסמו גם דוחות אפל

מדד המעו"ף עלה אתמול 0.54% וסגר על 1293 לערך
כל זה בוצע על רקע עליות השערים בחו"ל בסופ"ש וארביטראז חיובי מצד הדואליות
סה"כ תרמו המניות הדואליות בעיקר טבע ופריגו את מרבית העלייה אתמול
סך השפעתם על המדד בשיקלול אופקו עמד על 0.4% לערך חיובי
מניות הבנקים לא שיחקו תפקיד משמעותי אתמול
בזק תרמה למדד עוד כ 0.1%
סקטור הגז לא השפיע משמעותית

לסיכום:
בשיקלול כל התנועה של שבוע הפקיעה במדד + אתמול יום ראשון
התחושה כרגע איננה נוחה לטווח הקצר
כלומר המדד אומנם טיפס אתמול אבל התחושה שלי איננה נוחה כרגע למרות שהוא יחזור לקבוע שיא חדש
המשמעות היא כרגע שהכף אצלי נוטה קלות לטובת המשך ירידות ל 1260
אני לא מספיק בטוח בזה לטווח הקצר אבל בהחלט מציין שהכף נוטה לזה אצלי
על מנת לקבל יותר אינדיקציה לטווח הקצר צריך לראות את התנהלות היום הנוכחי
מלמעלה 1308
מלמטה 1286 עד 1284
והמדד עומד באמצע 1293
אנחנו צריכים להשיג את 1308 ו 1254 לדעתי
מי יבא ראשון ? כרגע עם כל האופטימיות מחו"ל הכף נוטה יותר ללמטה
בסוף היום הזה או אולי בעיצומו נוכל כבר להעריך

מדד הבנקים בהובלת פועלים לא סיים אתמול הכי אופטימי שיש
הוא נימצא בעיצומו של דישדוש 1220 עד 1260

הבוקר הארביטאז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע בעליות סביב 0.3%
הדאקס השיג את יעד 9000 שנקבתי ואין לי כרגע יעד חדש עבורו אבל הוא ניסגר אופטימי בסופ"ש...אני מעריך שהוא ידשדש היום ולא יתן פוש מיוחד קדימה

היום יחליט בנק ישראל על הריבית לאחר שחודש שעבר היא ירדה רבע אחוז
לא ניראה לי שהחודש היא תרד שוב ...אולי בהחלטות הבאות של קרנית פולג

יש לזכור שהשבוע יש מבול של נתוני מקרו החל מהיום
עוד יש לזכור שהיום בגלל שעון החורף מסחר החפיפה מול וול סטריט יהיה שעתים ולא שעה והחל מ 15:30

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1296 עד 1290
כמו שציינתי לעיל אני חשדן כרגע לטווח הקצר ...בדגש על הטווח הקצר
יש לי אינדיקטור שמראה על ירידה ל 1286
אני רק לא מספיק בטוח שזה יתבצע כבר היום
גם עם ירידות ל 1254 אשאר אופטימי כל עוד לא ניקבע שיא חדש במדד
כלומר במקרה כזה כל ירידה תוחזק לצורך עלייה

בינתיים יש לבחון את המדד בחשדנות עקב בצד אגודל


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il