| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 28/10/13 בוקר יום שני 28.10.2013המדדים בוול סטריט ממשיכים לטפס בצל עונת הדוחות שהיא עד עכשיו סבירה עד טובה ה S&P הוסיף במצטבר ביומיים בסופ"ש כ 0.77% סה"כ עומד ה S&P כרגע על 1759 שיא חדש היעד שלי כפי שנקבתי לאורך השבוע החולף עומד על 1780 עד 1800 אנחנו נימצאים כחודשיים לקראת סוף השנה האזרחית פחות סביר שנראה מימוש אגרסיבי במדדים בתקופה הזו ה VIX נוזל נכון להיום ועמד על 13 לערך כשלדעתי הוא ירד ל 12 לפחות השבוע תימשך עונת הדוחות אבל גם מבול של נתוני מקרו צפוי להתפרסם יום שני - תפוקה תעשייתית + מכירות בתים יום שלישי - מדד המחירים ליצרן + מכירות קימעונאיות + מדד אימון הצרכנים יום רביעי - מדד המחירים לצרכן + סקר ה ADP + התמ"ג יום חמישי - בעיקר תביעות האבטלה כלומר זה שבוע שאין בו רגע דל ומסה של נתוני מקרו מרוכזת בשבוע אחד בנוסף לכל זה יתפרסמו גם דוחות אפל מדד המעו"ף עלה אתמול 0.54% וסגר על 1293 לערך כל זה בוצע על רקע עליות השערים בחו"ל בסופ"ש וארביטראז חיובי מצד הדואליות סה"כ תרמו המניות הדואליות בעיקר טבע ופריגו את מרבית העלייה אתמול סך השפעתם על המדד בשיקלול אופקו עמד על 0.4% לערך חיובי מניות הבנקים לא שיחקו תפקיד משמעותי אתמול בזק תרמה למדד עוד כ 0.1% סקטור הגז לא השפיע משמעותית לסיכום: בשיקלול כל התנועה של שבוע הפקיעה במדד + אתמול יום ראשון התחושה כרגע איננה נוחה לטווח הקצר כלומר המדד אומנם טיפס אתמול אבל התחושה שלי איננה נוחה כרגע למרות שהוא יחזור לקבוע שיא חדש המשמעות היא כרגע שהכף אצלי נוטה קלות לטובת המשך ירידות ל 1260 אני לא מספיק בטוח בזה לטווח הקצר אבל בהחלט מציין שהכף נוטה לזה אצלי על מנת לקבל יותר אינדיקציה לטווח הקצר צריך לראות את התנהלות היום הנוכחי מלמעלה 1308 מלמטה 1286 עד 1284 והמדד עומד באמצע 1293 אנחנו צריכים להשיג את 1308 ו 1254 לדעתי מי יבא ראשון ? כרגע עם כל האופטימיות מחו"ל הכף נוטה יותר ללמטה בסוף היום הזה או אולי בעיצומו נוכל כבר להעריך מדד הבנקים בהובלת פועלים לא סיים אתמול הכי אופטימי שיש הוא נימצא בעיצומו של דישדוש 1220 עד 1260 הבוקר הארביטאז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע בעליות סביב 0.3% הדאקס השיג את יעד 9000 שנקבתי ואין לי כרגע יעד חדש עבורו אבל הוא ניסגר אופטימי בסופ"ש...אני מעריך שהוא ידשדש היום ולא יתן פוש מיוחד קדימה היום יחליט בנק ישראל על הריבית לאחר שחודש שעבר היא ירדה רבע אחוז לא ניראה לי שהחודש היא תרד שוב ...אולי בהחלטות הבאות של קרנית פולג יש לזכור שהשבוע יש מבול של נתוני מקרו החל מהיום עוד יש לזכור שהיום בגלל שעון החורף מסחר החפיפה מול וול סטריט יהיה שעתים ולא שעה והחל מ 15:30 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1296 עד 1290 כמו שציינתי לעיל אני חשדן כרגע לטווח הקצר ...בדגש על הטווח הקצר יש לי אינדיקטור שמראה על ירידה ל 1286 אני רק לא מספיק בטוח שזה יתבצע כבר היום גם עם ירידות ל 1254 אשאר אופטימי כל עוד לא ניקבע שיא חדש במדד כלומר במקרה כזה כל ירידה תוחזק לצורך עלייה בינתיים יש לבחון את המדד בחשדנות עקב בצד אגודל יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |