TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/10/13
בוקר יום רביעי 23.10.2013 יום לפקיעה

ה S&P הוסיף בלילה עוד 0.57% וננעל על 1754
כאשר הערכתי נותרה שהוא בדרכו ל 1780 עד 1800
ה VIX לא ממהר ליישר קו עם האופטימיות במדדים והוא עומד במקום על תחתית שנתית
חצי מאיים
ברקע לעליות עמד דו"ח התעסוקה
האבטלה ירדה אבל תוספת המשרות איכזבה
על פניו בימים אחרים זה דו"ח מאכזב...אבל לא היום
היום הכל הפוך שם ...דו"ח מאכזב הוא טוב למדדים עד כמה שזה נישמע הזוי
אם האבטלה יורדת אבל לא מספיק אל הקו שקבע ברננקי אפשר לטפס
מה שחשוב זה העיקר שברננקי יזרים כסף לשוק
מצב הכלכלה פחות מעניין עכשיו ואת החשבונות ניסגור כבר אחר כך
עד כאן מהירהורי ליבו של המשקיע האמריקאי

מדד המעו"ף מוציא את המיץ ועולה טיפין טיפין על רקע הפקיעה המתקרבת
סה"כ עלה המדד אתמול 0.31% וסגר על 1308 כשהוא מוסיף 4 נקודות למדד
המניות הדואליות לא השפיעו על המסחר כמעט
סקטור הגז נתן פוש ובעצם חצי מהעליה במדד היא בתמיכתו כ 0.16%
מניות הבנקים השלימו את החצי השני של התמיכה עם עוצמה דומה לסקטור הגז כ 0.16%
בזק הכבידה , כיל הכבידה גם היא

לסיכום:
מי שמכוון לפקיעה עושה עבודתו נאמנה
לא יותר מידי לכאן ולא יותר מידי לכאן...והמדד במקום דרוך נישלט באופן מלא
סה"כ הכיוון במדד הוא מעלה עדיין כרגע
השאיפה תישאר 1314 1320 1340
קשה לומר מה יקרה היום יום לפקיעה אבל על הכיוון הכללי הצבעתי
הסגירה במדד אתמול היא בטעם של עוד לכאורה אבל לא בטוח שיתנו לו לזוז היום

מדד הבנקים הוא זה שאמור וצריך להוביל הלאה מהלך עולה אבל הוא נישלט
אתמול הוא הוסיף 0.73% ולכאורה פרץ את תחום הדשדוש אבל זה לא מספיק
וניכר שיש ריסון מכוון

מדד 75 חצה את ה 880 אתמול
אני מזכיר ש 880 היתה הרמה הראשונה עליה הצבעתי כאשר לאחריה מדובר כבר על 900 ו 950 וברור שזה לא ילך חלק

הבוקר הארביטראז כמעט ולא רלונטי

חוזה S&P בין 0.3% ל 0.4% וגם אם ישאר שלילי ברוב היום הוא לא מצביע על כיוון המדדים אפילו לא להיום בלילה...כלומר פתיחה שלילית שם עשויה להימחק והמדד יכול לעבור לאפס עד חיובי ולהמשיך במומנטום

יש לשים לב לדאקס ...קבעתי כיעד הגעה את אמת ה 9000 ...אתמול הדאקס נשק לה
הסגירה בדאקס היא בטעם של עוד אבל קשה לומר באם הוא ימשוך עוד מעלה ישירות

אין היום נתוני מקרו משמעותיים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1302 עד 1314
קצת קשה לראות את המדד מבצע 1314 היום אם לא ביצע אותו אתמול על רקע הפקיעה הקרובה
אבל סביר להניח שפתיחה שלילית במדד באם תהיה תתאזן בהמשך והמדד יחזור לגבוה יומי של אתמול
זה יום לפקיעה וכרגע הפקיעה הזו לא ניראית לי דרמתית
כלומר המדד כמו שזה ניראה יפקע באזורים הנוכחיים שלו +-

יש לדעתי לעבור לנובמבר
ואני מעריך שפתיחה שלילית הבוקר אמורה להעביר את המדד לחיובי וחזרה ל 1308 מינימום

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il