| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/10/13 בוקר יום שלישי 22.10.2013 יומיים לפקיעהלא בוצעה בלילה תנודה משמעותית בוול סטריט ה S&P סיים על האפס וגם מצד ה VIX אין סימן מאיים מיידי סה"כ יום מסחר שהסתיים בהמתנה לדו"ח התעסוקה היום על פניו הכיוון עדין מעלה גם אם יצא מימוש נקודתי בעיקבות דו"ח התעסוקה כלומר הדברים שכתבתי לגבי ה S&P בתחילת השבוע הם בתוקף וגם אם הוא ירד למימוש בעיקבות דו"ח התעסוקה לאזור רמת הפריצה שלו קרי 1700 עד 1720 אני מעריך שהפנים שלו מעלה לכיוון 1800 מדד המעו"ף לא מצליח לצבור תאוצה כרגע ותקוע בתוך האינטרוואל 1297 עד 1307 כבר כמעט שבוע אבל גם זה ניראה לי זמני ובהשפעת חלקית מצד ההמתנה לפקיעה אתמול סגר המדד שלילי מינורי על 1304 תוך שהוא מאבד כ 0.11% שום מניה מהמניות הבכירות במדד לא בלטה לחיוב או לשלילה היוצאת מהכלל היא אופקו שלבדה עם התנודות החריגות שלה הכבידה על המדד כמעט בשיעור של רבע אחוז לסיכום: פני המדד מעלה מבחינתי ...כלומר כל ירידה כזו או אחרת תובל למעלה ל 1320 ומעלה המימוש עוד יגיע אבל לא חושב שמימוש כבד יגיע מהרמות הנוכחיות היתי שמח לראות את סקטור הגז כיל והבנקים עושים יד אחת ונותנים פוש למדד קדימה מדד הבנקים ללא שינוי ניכר אתמול...אבל הוא על סף פריצה קדימה אני מקווה שלאומי תוביל את המהלך מאחר ויש לנו דו"ח תעסוקה על הראש היום ובתוספת שבוע פקיעה אז צריך להיות מוכנים לכל וגם לנסיגה זמנית היעד למדד הבנקים הכי קרוב הוא 1300 עד 1320 מדד 75 מאוד מקרטע וזה ניכר בהרבה מניות מהמדד סה"כ המדד השיג 880 שזו רמה שנקבתי כיעד אבל זה לא מספיק רמות ה 900 וה 950 באות בחשבון אבל בספק ישירות מהנקודה הנוכחית הבוקר הארביטראז שלילי בהשפעת אופקו בעיקר בשיעור של 0.25% חוזה S&P מדשדש סביב רמות האפס בהמתנה לפרסום דו"ח התעסוקה הדאקס סגר אופטימי קל על 8867 ויעד 9000 הוא בתוקף היום בשעה 15:30 נקבל את דו"ח התעסוקה בארה"ב על כל מה שנילווה אליו עד אז מעריך שתהיה הססנות הן בחוזים והן אצלנו במדדים הבשורה המצויינת היא ...גם אם היתה מעט צפויה...זה בג"ץ אצלנו בג". ברוב קולות דחה את העתירה על יצוא הגז אני שמח לבשורה הזו...השכל הישר גבר אי דחייה כזו היתה גוררת מצב בלתי ניסבל של חודשים נוספים של המתנה ומקלות בעגלת הכלכלה ...כאשר שדה לויתן היה נותר באויר תיאורטי בלבד אני מקווה שסקטור הגז יתן פוש למדד אבל מצד שני אני לא מצפה שהוא יטוס כי ממילא הוא גם לא בדיוק לקח בחשבון קבלה של העתירה עד היום טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1302 עד 1307 פריצה קדימה של 1307 עד 1310 יכולה להוביל אפילו ביום מסחר בודד עד ל 1320 מאחר ומדובר בשבוע פקיעה הבעיותיות לחזות את האינטרסים של הפוקעים יכולה לעקב כל מהלך חיובי במדד עדיין אני לא רואה פקיעה שלילית משמעותית מתחת 1300 הפתיחה היום יכולה להיות שלילית מינורית עד 1302 אני מעריך ירידה מ 1297 עד 1295 תיחשב כבר מהלך שלילי ששובר את תצורת הדישדוש בהכנה למהלך פורץ אפשרי אולי מיידי אבל גם במקרה הזה כל ירידה תיחשב לדעתי לצורך עלייה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |