TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/10/13
בוקר יום שני 20.10.2013 שבוע הפקיעה

וול סטריט בחרה לטפס הלאה באין נתוני מקרו ולאחר שקבילנו שקט מנושא תקרת החוב
ה S&P הוסיף במנלך שני ימי המסחר האחרונים כ 1.3% ועומד היום על 1744
זהו שיא שיאים חדש אבל הוא לא האחרון
ה S&P לדעתי בדרך ל 1780 עד 1800 ואני מקווה שכך יהיה ישירות
ה VIX צנח בחזרה לרמת תחתית שנתית
רק לפני שבוע וקצת ראינו אותו ברמת שיא שנתית על רקע תקרת החוב
אני מעריך שהוא ידלוף עוד קצת אבל יתייצב באיזור התחתית הרב השנתית והוא עוד ישוב לזנק ב 2014 להערכתי

מדד המעו"ף עלה בסיכום יום 0.69% ובעצם מחק את הירידה של יום חמישי
כאשר הוא סוגר על 1305/6 במחזור מסחר לא משמעותי ואופיני לימי ראשון
מניות הבנקים תרמו למדד כ 0.25%
כיל + ח"ל תרמו עוד כ 0.17%
סקטור התקשורת בראשות בזק תרמו עוד כ 0.1%
המניות הדואליות תרמו אפס לאחר התקזזות עם אופקו
סקטור הגז ביחד עם תרומה משלל מניות שוליות במדד השלימו את החסר

לסיכום:
הסגירה במדד היא בטעם של עוד למרות הבעיתיות של שבוע הפקיעה
על פניו המדד אמור לחזור למעלה בתמיכת חו"ל ולהשיג את 1320 ומעלה
אני מקווה שאכן כך יקרה ישירות ולא ניתנתק מחו"ל
הירידה ביום חמישי היתה בגדר הסביר מבחינת העוצמה
בינתיים אני מגדיר אותנ כאי בודד בתוך רצף עולה עד שיוכח אחרת
הפנים אמורות להיות עדיין מעלה

מדד 75 כבר נושק לרמת ה 880 כמעט בלי להרגיש וזו הרמה שקצבתי לו
יחד עם זאת הוא יכול להשיג את רמת ה 900 ולטווח בינוני אפילו 950

הבוקר הארביטאז לא רלונטי
חוזה S&P ניסחר חיובי בשיעור של כ 0.2% כרגע
הדאקס מן הסתם ימשוך לכיוון רמת ה 9000
השבוע יהיה קצת סוער בנתנוי מקרו בארה"ב דוקא בחלקו הראשון של השבוע
יום שני נתוני נדל"ן
יום שלישי נתוני תעסוקה - נתונים שנידחה פירסומם כמדומני בגלל תקרת החוב
אתמול מונתה נגידה סוף סוף ...נגידה שהיא ממשיכת דרכו של פישר ואין לי ספק שגם תתייעץ איתו ...השוק קיבל את פניה בירוק קל
יש לציין שבמחצית השנה הראשונה של 2014 יכנסו כניראה רפורמות לשוק
רפורמות לדעתי מצוינות לנו הן בתחום המיסוי והן בתחומים אחרים
אני מקווה שאכן הן יתקבלו ולדעתי גם השוק יאהב אותן

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1302 עד 1314/5
על מנת שהמדד יקבל פוש הוא צריך לחצות את האינטרוואל 1208 עד 1210
אני רוצה וגם מעריך שעד לפקיעה אכן המדד יבקר ב 1220
אבל לעולם קשה לדעת בשבוע הזה לאן ינווטו אותו
סה"כ מחר הוא יום חשוב בארה"ב עם נתוני התעסוקה וזה עשוי להקרין גם עלינו
אני לא חושב שהפקיעה עצמה תהיה מעל 1330 בכל מקרה
וסביר לי אפילו שהיא תהיה באיזור 1305 עד 1320
הפתיחה היום לא בהכרח תהיה חיובית
במידה והמדד יפתח שלילי קל הוא צפוי לעבור בהמשך לחיובי
במידה והוא יפתח חיובי קל צפויה להיות נדנדה מסויימת ברמה התוך יומית עד לסיומת


מי מבין מניות המעו"ף יכולה לתמוך בהמשך ישיר של מהלך עולה במדד :

כיל - שוב יש אפשרות לחבירה בכיל רולי לקראת מהלך שיוביל אותה ליעד שלי קרי 3500

חברה לישראל - שוב תיתכן לקראת מהלך כל עוד היא מעלך 177000

מניות הבנקים - מדד הבנקים ניראה מוכן למהלך אפילו ל 1340 ...היום עומד מדד הבנקים על 1253 ויש סבירות שיתמוך בפוש נוסף במדד המעו"ף

מהדואליות:
פריגו + נייס - משתי אלו אני מצפה לתמוך מהלך עולה במדד

סקטור התקשורת:
בזק - אולי תיתן פוש ל 700

סלקום ופרטנר - תמיכה שלהן במדד היא לרוב לא בעלת משקל אבל יתכן שיצטרפו

סקטור הגז :
תלוי בהחלטת בג"ץ השבוע בסוגיית היצוא אבל נכון להיום ישראמקו תומכת מהלך עולה

ובלי קשר:
פז נפט + גזית גלוב + עזריאלי - שלושת אלו שוות מעקב בחשד לבניה של מהלך עולה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il