TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/10/13
בוקר יום שלישי 15.10.2013

וול סטריט סיימה בירוק בסופו של יום למרות חוזים מעיקים מאוד במהלך היום
זה בערך מה שכתבתי לכם בצפי לקראת סיום המסחר למרות פתיחה אדומה
ה VIX אומנם רשם זינוק בתחילתו של יום אבל דעך עד לסיום לרמת אפס ולדעתי יש לו לאן לדעוך ואפילו לרמות תחתית שנתיות

מה ברקע?
כרגיל המו"מ בין אובאמה לרפובליקנים והמתח יתקיים עד ליום חמישי
אבל היום בערב תתקיים פגישה סופר חשובה לאישורו של הסכם מתגבש
אפשר לקוות שהוא יאושר אבל צריך לחשוש
במידה והיום הוא לא יאושר אז למרות שיש עוד זמן עד יום חמישי המדדים יגיבו לאי אישור כזה בשליליות חדה כזו או אחרת בוול סטריט
אני מניח שהוא יאושר - אבל עם אובאמה לא ניתן לדעת והבן אדם יכול ליצור קשיים מדומים ולמשוך את הסיפור עוד יומיים
סה"כ ההסכם המתגבש הוא כפי שפרטתי באחת הסקירות...לדחות את תקרת החוב לפברואר ולהעלות אותה בינתיים ולאשר תקציב
הרפובליקנים יצטרכו לבלוע את הרוק כרגע כי ההשגים שלהם מול אובאמה אפסיים
אישור הסכם מצריך גם אישור בקונגרס עצמו

למרות האופטימיות - אני חוזר על הקריאה שלי להצטייד בהגנות היום ולא להמתין למחר
על כל מקרה וצרה שלא תבא

מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.82% כשהוא לא יורד מ 1280 וסוגר על 1295/6
המדד עלה אתמול כאילו לא ירד שלשום .
מניות הבנקים תרמו 0.22% לערך
המניות הדואליות תרמו עוד 0.2% לערך
כיל וח"ל תרמו עוד כ 0.12% לערך
בזק וסקטור התקשורת תרמו עוד כ 0.18%
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול

לסיכום:
כמו שציינתי אתמול למרות הירידות ...אני עדיין מקווה לראות את המדד נע לכיוון
הטריטוריה 1300 עד 1320
ואני רוצה לראות את זה מתבצע בהובלת מניות הבנקים
יחד עם זאת אנחנו ימים ספורים לפני הדד ליין בארה"ב
אנחנו נקבל גם תמונה אולי היום בלילה מהסכם שיאושר או לא ויובא עוד לאישור הקונגרס במידה וכן
לכן רצוי להתטייד בהגנות על כל צרה

מדד 75 לא שיתף פעולה עם מדד המעו"ף אתמול אבל עדיין אני רוצה לראות אותו ב 880 לפחות

הבוקר הארבטראז הו חיובי בינוני כ 0.48% בתמיכת אופקו
חוזה S&P נע חיובי סביב ה 0.1% כרגע
הדאקס סיים אתמול על קו האפס לאחר פתיחה בירידות סומת אופטימית ועמד כרגע על 8723
ציינתי סוף שבוע שהוא יחזור לרמת ה 8700 אבל אני מצפה ל 9000 אם כי אני הרבה פחות בטוח לגבי זה בעיקר בגלל סוגיית תקרת החוב
הדולר נימצא במומנטום מינורי שלילי ויתכן שיתקרב בטווח הקצר שוב לרמת ה 3.5
עונת הדוחות בארה"ב ברקע...אני מניח שעם הסרת העננה מצד תקרת החוב שאני מנח שבאמת תוסר הדוחות יתחילו להשפיע

טווח מסחר במדד המעו"ף להיום:
1292 עד 1304/5
לא רוצה להרם את הטווח ולהיות יומרני מידיי
בכל מקרה אני מעריך שנבקר היום ב 1300 שוב ...הסיכוי לחצות אותה הוא גבוהה
החשש שלי עם כל האופטימיות הרבה שלי שההיגיון מחייב אותה
הוא מקשיים במו"מ מול הרפובליקנים ואי אישור הסכם היום בלילה
דוקא מתוך התחושה שקיימת שם כאילו יש עד יום חמישי להסכים אז צד א יעשה שריר לצד ב רק בשבל להראות את העוצמות שלו במו"מ
זה נחמד לאחד הצדדים אבל מעיק על המדדים
כלומר בתרחיש כזה...עד שעה 18:00 יהיה טוב ונחמד וירוק בוול סטריט
ומ 18:00 תתחיל נסיגה...אני מקווה שהשכל ייכנס אצלהם וקול ההגיון יגבר על הכבוד והאגו הפוליטי

במידה והקולים משלמים כמו שצריך בפתיחה אז מי שרוצה וזה רצוי גם...שיממש אותם

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il