TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/10/13

בוקר יום שני 14.10.2013

כל בשורה מצד המו"מ בקונגרס מזיזה את המדדים לכאן ולכאן
זה היה בסופ"ש וזה מתבטא בחוזים הקיימים עכשיו

אלו הדברים שכתבתי אתמול:
ביומיים מסחר סיים ה S&P על 1703 כשהוא עולה במצטבר כ 2.8% ומוחק בעצם את כל
הירידה שצבר תחת לחץ תקרת החוב...
מי שעוקב אחריי זוכר ציינתי שהוא יחזור לעצמו
וציינתי שה VIX יצנח בחזרה...הVIX ביומיים תנח כ 20%
אלה הם אינדיקטורים שהיו על הנייר אבל ברור שהשהירות במצב שהיה היתה מחייבת

כמו שהמצב ניראה כרגע ה S&P יחזור גם ל 1720
ה VIX ימשיך עוד קצת בצניחה שלו
ה 17 לחודש מתקרב גם הוא לקראת סוף השבוע הבא עלינו לטובה

כל התקדמות במגעים בין אובאמה לרפובליקנים היא סיבה למסיבה אצלם
תכלס...אין שום התקדמות...מדברים ויוצאים בלי כלום...אבל העיקר שמדברים
מסתמן שיעלו את התקרה לפרק זמן קצר נוסף על מנת להתדיין בלי לחץ
למען האמת זו האפשרות הסבירה שהיתה צפויה מראש...הבעיה היא שנחזור לסוגיה הזו שוב ושוב עד שיבא פיתרון יציב יותר

כשנקבל שקט מהסוגיה הזו גם אם זמנית...שוב נושא רכישות האג"ח יחזור לשלוט
בינתיים יש גם את עונת הדוחות להתמודד איתה

נכון להבוקר יום שני אין פיתרון ויום חמישי הקרוב מתקרב ואיתו עולה גם סף הלחץ
אני לא יודע לומר בוודאות מה יקרה בסוגייה הזו עד יום חמישי
אני כן יכול לומר שעל פי התמונה במדדים אפשר להאמין בפתרון

מדד המעו"ף כן נסוג אתמול מ 1300 וסגר על 1284
כבר לפני שיצאתי המדד נתן ירידה קלה מ 1292 וידעתי שהולכים לקראת 1284 לצערי
מבחינתי למרות שרציתי לראות מהלך ישיר מעלה מעל 1300 אני מקבל בדיעבד את המהלך השלילי הזה והוא מוגדר כרגע כסייקל מינורי מתקן עד שיוכח אחרת
75% ממניות המדד רשמו אתמול ירידות
המדד סגר 0.58% שלילי על 1284 לערך
אין סקטור או מניה שהשפיעו על המדד בצורה חריגה
סה"כ עומס הירידות התחלק בין הסקטורים השונים

לסיכום:
המצב הוא כזה
הירידה במדד של אתמול שבאה על רקע הלחצים במו"מ בארה"ב נפלה על קרקע בשלה במעו"ף כאשר הוא בקירבת הרמה 1300 והוציא מהלך מתקן
אני נוטה להאמין שזה לא סוף פסוק - כלומר 1300 תיבחן בשנית לקראת פריצה ול 1292 בכל מקרה נחזור
בכל אופן מן הסתם יהיה לחץ על המדד גם היום כניראה לפחות חלקית
כל עוד המדד בסייקל הזה לא ירד מ 1260 עד 1254 אז מדובר בסה"כ בסייקל מתקן לכל המהלך העולה
ירידה מהרמות האלו שציינתי כבר משנה את התמונה
בינתיים אני מקווה שהמדד אפילו לא יטרח לבקר ב 1260 וגם לא יתקרב לשם

מדד הבנקים לא אמר את המילה האחרונה...אני חושב שיש לבנקים בשר לתת באופן כללי באחוזים ניכרים מעל לרמות של אתמול
מדד הבנקים סגר אתמול על 1235
שתי הרמות החשובות הן 1220 לערך ורמת 1200 שהיא כבר קריטית יותר לטווח הקצר

הבוקר האביטראז לא משחק תפקיד משמעותי
חוזה S&P ניסחר שלילי חד יחסית כ 0.75% על רקע המו"מ בקונגרס והעקשנות של אובאמה
מעניין יהיה לראות את הפתיחה בדאקס
מאחר ואני מעריך שהדאקס גם אם יפתח שלילי הוא צפוי להמשיך בגל העולה שלו
יש גם בשורות פנים אצלנו עם פיטורים בבזן שבאו ימים ספורים לאחר הודעת הפיטורים בטבע...האם יש כאן איזה סנונית שלילית כללית ראשונית למשק ?
לא מתפקידי להעריך את זה...אבל טוב בבטן זה בטוח לא

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1292 עד 1276/7
טווח משני 1288/9 עד 1275
סביר מאוד שהמדד יתנהל שלילי לפחות בחלק מהיום
כמו שציינתי לעיל אני גם מאמין שנחזור לראות את 1292 אבל לא בטוח שהיום
בינתיים יש להתרכז ברמת 1260 ובבחינה שלה כי היא החשובה כרגע ועל בסיס סגירה


חבל לי שכל זה קרה במהלך שהותי בהלוויה
ראיתי את התמונה הסופית כשחזרתי וזה כמובן לא נעים לראות את מדד 75 ומדד 25 מבצעים תפנית שלילית על רקע תנאי פתיחה כל כך אידאליים
אבל זה המצב וצריך להתמודד איתו וכבר אמרתי שבשוק צפה לבלתי צפוי
כלומר דוקא בתנאי פתחה אידאליים יש לצפות להפוך על הפוך
זה תקף בשוק גם לצד השני
ראיתי עשרות מצבים כאלו במהלך השנים
לא ניתן להסתמך עליהם מראש אבל כן צריך לקבל אותם ולהתמודד איתם בדיעבד
ברגע שהמדד ירד אתמול מ 1292 ודישדש מעל ומתחת כבר היה צריך להיות ברור שהוא הולך ל 1284...שלחתי את רמות 1294 ו 1292 כקוים אדומים לפני שיצאתי
אבל בהחלט מי שלא פעל כלום בנידון עשה כמו שצריך
ניראה את המצב לאחר חצי שעת המסחר הראשונה


בינתיים המדד צריך לחזור ל 1292 אבל לא מבטיח שהיום אבל לפקוח עיין על זה צריך

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il