TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/10/13
בוקר יום ראשון 6.10.2013

בסיכום שני ימי מסחר לא בוצעה תנודה משמעותית בוול סטרט
אבל יש לציין את האופטימיות בה סגרו המדדים בסיום יום שישי...כולל הדאקס
הציפייה שיימצא פיתרון לסוגיית תקרת החוב מרחפת ממעל ובינתיים השביתה הפדראלית בתוקף כאשר אפילו תקציב לא העבירו
אף אחד לא רוצה לחשוב בכלל מה יקרה אם לא יעלו את תקרת החוב
זה ייצור בום חזק מאוד במדדים ומטב מאוד מאוד שזה לא יקרה
כולם יצאו רעים מאוד בעיני הציבור בתרחיש כזה
הן הרפובליקנים והן הדמוקרטים
לכן המדדים שואבים אופטימיות כי לכאורה מדובר בתרחיש מטומטם מבחינת כולם ולא סביר

מדד המעו"ף סיים ביום חמישי באקורד צורם על 1257 אבל בפיק אחד בודד במסחר הנעילה
עד למסחר הנעילה עמד המדד על 1272
עם הנעילה עצמה בתום המסחר עמד המדד על 1257 וכך סגר
תעודות הסל ביצעו עידכון מדד עקב כניסת אופקו
כמעט כל מניות המדד ולא משנה איך הם ניראו עד למסחר הנעילה חטפו במסחר עצמו
למעט המניות הדואליות שבהן השליטה היא בחו"ל
סה"כ סיים המדד שלילי 1.12%

סקטור התקשורת בהובלת בזק הכבידו בשיעור של כ 0.35%
סקטור הגז הכביד בשיעור של כ 0.32%
מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 18%
כיל הכבידה בעוד שיעור זניח יחסית נמוך מ 0.1%
עוד כ 8 ממניות מדד שוליות בד"כ הכבידו בשיעור של כ 0.3%
יוצאות מהכלל היו פריגו וטבע וח"ל שסיפקו למדד תמיכה בשיעור של כ 0.25%

לסיכום:
המדד סיים שלילי פסימי על 1257 בנסיבות יוצאות דופן
יש לציין שמי שחטפו את עיקר ההיצעים היו המניות השוליות במדד דוקא + סקטור הגז
אבל גם כיל , והבנקים חטפו
חציית רמת 1280 במדד סיפקה סיבה למסיבה אבל לא החיזקה מעמד אפילו יום בודד
למרות זאת התמונה לחלוטין פתוחה והמדד יכול לחזור ולהפגין עוצמה ובפרט כאשר נסיבות הירידה שלו ביום חמישי הן יוצאות דופן כפי שפרטתי
המצב העכשוי הוא כזה:
או שהמדד מבקר היום ב 1254 ומתהפך
או שהמדד פותח בכלל חיובי ומתעלם מהסיומת של יום חמישי ...אבל ביקור ב 1254 יגיע
כמו שעוד נבקר ב 1160 לדעתי בנסיבות כאלו או אחרות
אני מאוד מקווה שבטווח הקצר המדד ישכיל להתאושש ולהמשיך לטפס ו"יסגור חשבונות" בחודשים הבאים

מדד הבנקים סגר שלילי 0.6% לא משמעותי ולא חריף במיוחד
אבל כזה שמשאיר את התמונה פתוחה לטווח הקצר

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1200 עד 1220
המדד יכול לפתוח חיובי או שלילי ואין חד משמעיות לגבי הפתיחה שלו

מדד 75 ביצע מימוש חד יחסית של כ 1.35% על רקע הנסיבות
המדד סגר על 850 אבל לא השיג את רמת ה 900 עדיין וגם זה ראוי לציון
איזור ה 840 מספק לו את המשענת הקרובה ואני מקווה לראות אותו מתהפך אם לא יפתח ממילא בירוק

הבוקר הארביטראז הוא חיובי לא זניח בשיעור של כ 0.345 ובתמיכת פריגו וטבע
הדאקס סיים את השבוע אופטימי על 8623 והוא לדעתי יחצה את ה 8700
ואני גם זוכר שאמרתי 9000
דוקא מהדאקס אני שואב אופטימיות...אבל מקווה שהקונגרס ואובאמה יקבלו החלטות טובות ולא יפריעו
השבוע בעיקרון הוא דליל בנתוני מקרו למעט יום שישי בו יתרכזו מסה של נתוני מקרו ועד נפרט אותם

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1254 עד 1272
או
1266/7 עד 1284
אלו שני טווחים רלונטיים שתלויים בפתיחה עצמה
פתיחה מאוד סולידית סמוך לנקודת הסגירה של יום חמישי אז הטווח הרשום ראשון בתוקף
פתיחה מעל 1265 אז הטווח שרשום שני תקף
יש לציין שהגלום סגר בפער של כמעט 10 נקודות מהספוט וזה תוצאה מובהקת של עידכון המדד שבוצע וההפתעה של נקודת הסגירה שבוצעה בפיק אחד
לכן או שבפתיחה המדד יפגוש את הגלום היכן שסגר או להיפך
יש כמובן סבירות שהם יפגשו באמצע באיזור 1160 ובמקרה כזה צריך להמתין להתפתחויות
אני מקווה שהמדד ישכיל להתרומם מעלה בחזרה

יום רגוע ומ וצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il