TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/10/13
בוקר יום חמישי 3.10.2013 יום פקיעה שבועית

ה S&P מחק את כל הירידות...וסגר כמעט על האפס...מי שזוכר אתמול במהלך היום שלחתי במייל הערכה בה כתבתי שהחוזים לא עושים עליי רושם ואם לא היו מצמצמים בלילה
היו מתרוממים בחזרה בטווח של ימים ספורים
נכון להיום לכאורה הפנים למעלה אבל המצב רגיש והאוזן קשובה למריבות בקונגרס
ה VIX רשם אתמול זינוק של כ 7% ...זינוק מזוייף לדעתי שיימחק מהר וזה מעודד

בכל אופן המצב בארה"ב מאוד מאוד מורכב ובטח שאצלנו
גם תקרת חוב לפתור...גם תקציב להעביר...גם לפתור את בעיית ההקלה הכמותית
ועוד להתמודד השבוע עם דו"ח התעסוקה
אתמול סקר ה ADP איכזב אם מסתכלים נטו על הנתון
זה מצב מעורר גיחוך היתי אומר...בו דו"ח תעסוקה מאכזב עשוי להתקבל בברכה ולו רק שברננקי ימשיך להניק אותנו ברכישות אג"ח
בעלי האופק הכלכלי צריכים לשאוף לנתונים מעולים ולהתעלם מהשפעות קצרות טווח
לפחות לדעתי...בכל אופן מחר אמור להתפרסם דו"ח התעסוקה האמיתי

מדד המעו"ף ניסחר אתמול פראי בדיוק בטווח המסחר שנקבתי לא אתמול
פתיחה שלילית על 1272 ודשדוש
בום למעלה ל 1284
יריה בחזרה לנקודת הפתיחה וסגירה בה
כל זה בוצע על רקע חוזים אדמדמים
שורה תחתונה הסגירה היתה שלילית 0.22%
אין סקטור במדד שראוי לציון חריג למעט בזק
בזק לכאורה ביצעה יום היפוך שלילי...אני כותב לכאורה...כי הסגירה בה מרמזת על יום היפוך לא חד משמעי בכלל ולא אתפלא אם היא תסתפק ביום השלילי של אתמול

לסיכום:
המדד בעידוד בנק ישראל ביצע גיחה ל 1284 וחזר בהמשך לנקודת המוצא
הסיבה לגיחה התוך יומית אתמול על רקע סנטימנט שלילי בעולם היא הודעת בנק ישראל על רכישה מסיבית של דולרים
הסיבה היא יצוא הגז ...זה מבורך אבל משפיע לחיוב על השקל
בנק ישראל רוצה את השקל ברמות מסוימות כדי שהיצואנים לא ייפגעו
לכן הוא מאזן אותו על ידי רכישת דולרים
בכל אופן הסגירה אתמול במדד לא מעידה על כלום והכל פתוח להיום
סה"כ לכאורה הפנים אמורים להיות מעלה ולהשיג גם את רמת 1300 ומעל
אם כי התנהלות כל הראלי הזה רחוקה מאוד מעוצמת הראלי של שנה שעברה למי שזוכר אותו...ואני אטרח מידי פעם להזכיר שעל הנייר יש לי לא מעט סימני דרך גם לגל שלילי

הבוקר הארביטראז חסר משמעות והוא אפסי לחלוטין
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי סביב 0.2%
היום במרכז יהיהו שני גורמי השפעה
1. נתוני המקרו בארה"ב שזה גורם השפעה שולי לדעתי
הנתון המרכזי הוא תביעות האבטלה
2. עידכון המדדים החל מהשעה 16:55 בשלב הנעילה
מחר כבר יתפרסם דו"ח התעסוקה שהוא הנתון המהותי יותר

בהתייחס לעידכון המדדים...עברנו כבר לא מעט עידכונים ...יש כאלה בעלי אפשק חד ויש כאלה שפחות מורגשים...לרוה עידכוני המדדים גוררים אפקט שלילי מינורי
בכל אופן אם יש משהו ברמה המינורית תוך יומית שקצת מטריד אותי זה העידכון של היום

OPK מניה אמריקאית שהיא מניית ביו במהותה תירשם למסחר בת"א
ובגלל שוויה היא גם תיכנס כחברה במעו"ף והחל מיום ראשון היא תיסחר בו
OPK היא לא מניה ישראלית ...היא תהיה דואלית אמריקאית...הזיקה הישראלית שלה באה לידי ביטוי בבליעה של פרולור ביוטק
אופקו תקבל ביקושים...ומצד שני לא מעט מניות תקבלנה היצעים על ידי תעודות הסל
אגב OPK בארה"ב מגיבה יפה לכניסה לת"א וניראית טוב לקראת ביקור ב 10 דולר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1254 עד 1288/9
טווח מאוד רחב ואני בכוונה תחילה רושם אותו כי כולו אפשרי תיאורטית
אם להיות ריאליים מצומצים יותר אז הטווח הוא:
1268 עד 1288 או 1284
ירירדה מ 1267 תוביל ל 1260
מעל 1284 יוביל ל 1288/9

כיל - אמורה להגיב בחיוב לידיעה אודות רכישה של נתח מאורקאלי על ידי משקיע רוסי
בכל אופן...פוטאש בלילה הגיבה לא רע


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il