| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 30/9/13 בוקר יום שני 30.9.2013מעלה שוב את הדברים לגבי וול סטריט מאתמול ארבעה ימי מסחר עברו בוול סטריט בלעדינו ...בזמן הזה ה S&P לא ביצע תנועות משמעותיות וסה"כ בכל יום מהימים האלה התנועה היתה +-0.3% וסה"כ בסיכום זה תנועה כוללת של -0.59% אם מסתכלים רחב יותר אז בעצם מאז תחילת חול המועד ה S&P מתממש כמעט שבעה ימים ברצף בחתיכות קטנות מרמת 1730 שהיא השיא האחרון ה S&P עומד היום על 1691/2 כאשר איזור 1680 עד 1685 הוא איזור תמיכה למה זה קורה ועוד אחרי ועידת הפד בה הצהירו שבינתיים תוכנית רכשיות האג"ח ממשיכה התשובה היא : תקרת החוב האמריקאית אם הנושא הזה לא ייפתר ולא יגיעו להסכמה עד יום שלישי הקרוב הרפובליקנים והדמוקרטים בקונגרס זה יוביל להשבתה של משרדי הממשלה ורוב השירותים לאזרח זה גורר פגיעה בצמיחה ומכאן פגיעה בשוק המניות ולכן המימוש הסיכוי לדעתי שיגיעו למצב כזה הוא נמוך באם תיפתר הסוגיה הזו עד יום שלישי ואני מקווה שכן אז ה S&P יקבע לדעתי שיא חדש השגת 1740 ולאחריה 1760 הערה: גם אם תיפתר הסוגיה הזו וגם אם יקבע שיא חדש וסביר שכן...סערה שלילית עוד תגיע ...כך ניראה לי ...כבר במהלך החודשים הקרובים אולי בתוך 2014 יש מספיק אינדיקטורים שמצביעים על זה אבל קשה לשים את האצבע על לוח הזמנים מדד המעו"ף ניסחר אתמול כאילו אין בעיות לפתור בארה"ב לאחר פתיחה מהוססת על 1260 על המדד עד 1275/6 וסגר על 1270 סגירה אופטימית ובסיכום יום הוסיף המדד כ 1.15% כמחצית מעוצמת המדד אתמול שייכת לכיל וחברה לישראל שביחד תרמו 0.57% למדד כל סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד כ 0.27% אלביט מערכות + מגדל תרמו עוד כ 0.18% מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.1% מניות סקטור הגז תרמו עוד כ 0.1% זה פחות או יותר הסיפור של אתמול לסיכום: לכאורה פני המדד מעלה והוא ניראה מתמחר פיתרון חיובי לסוגיית תקרת החוב בארה"ב במידה ואכן תיפתר סוגיית תקרת החוב ניראה את המדד משייט לרמות שמעל 1300 ועד 1340 יחד עם זאת יש מספיק סימנים בדרך גם לגל שלילי אבל נכון לעכשיו זורמים במוד חיובי מדד 75 סימן לדעתי יעד מינימלי 880 ...עוד לפחות כ 2% הבוקר הארביטראז לא רלונטי חוזה S&P ניסחר שלילי אדמדם תחת לחץ תקרת החוב בשיעור של כ 0.8% כמעט הסכמה בין שני בתי הקונגרס אמורה להיות מושגת עד מחר ...קרי ה 1 לאוקטובר אם לא תושג הסכמה יושבתו השירותים הממשלתיים ועוד... מצב כזה יגרום בוודאות לחץ על שוק המניות ולכן החוזים ניראים כרגע כך קשה לראות איך אובאמה נותן לזה לקרות ולמען האמת הוא יכול גם להשתמש בכוחו כנשיא ולהעלות את תקרת החוב גם ללא הסכמה ...אבל רצוי שזה יבא בטוב אחרי פתרון הסוגיה הזו באם תיפתר יגיע סוף השבוע עם נתונים חשובים אם לא תקרת החוב סביר שהנתונים האלה היו מייצרים רעש גדול יותר מאחר ויש להם השפעה על הפסקת או אי הפסקת תוכנית הרכישות ביום ד' יפורסם סקר ה-ADP ביום ה' יפורסם נתון תביעות האבטלה השבועיות ביום ו' דו"ח התעסוקה שזה גם הנתון המרכזי הדאקס נכון להיום עומד על 8660...ציינתי כבר אתמול שדוקא ממנו אני שואב מעט אופטימיות לקראת השבוע הזה שיתכן שהוא בדרכו ל 9000 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1264 עד 1277 קצת לא סביר שניראה עוצמה בעליות על רקע הלחץ השלילי בחוזים...אבל הכל הפיך בחוזם האלה ואחרי אתמול בת"א הכל יתכן מה שמפריע לי זה הצטברות של אינדיקטורים שליליים לאורך הדרך שאני לא יודע מתי הם יבואו לידי ביטוי לכן מדחיקים אותם וזורמים בינתיים עוד נקודה שמפריעה לי היא שהמדד לא ירד אתמול לבקר ב 1254 והוא עוד יבקר בה אפשר לסכם את זה כך: המשך הראלי לרמת 1300 עד 1340 תלוי בפתרון סוגיית תקרת החוב עד מחר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |