TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/9/13
בוקר יום שני 30.9.2013

מעלה שוב את הדברים לגבי וול סטריט מאתמול

ארבעה ימי מסחר עברו בוול סטריט בלעדינו ...בזמן הזה ה S&P לא ביצע תנועות משמעותיות וסה"כ בכל יום מהימים האלה התנועה היתה +-0.3%
וסה"כ בסיכום זה תנועה כוללת של -0.59%
אם מסתכלים רחב יותר אז בעצם מאז תחילת חול המועד ה S&P מתממש כמעט שבעה ימים ברצף בחתיכות קטנות מרמת 1730 שהיא השיא האחרון
ה S&P עומד היום על 1691/2 כאשר איזור 1680 עד 1685 הוא איזור תמיכה

למה זה קורה ועוד אחרי ועידת הפד בה הצהירו שבינתיים תוכנית רכשיות האג"ח ממשיכה
התשובה היא : תקרת החוב האמריקאית
אם הנושא הזה לא ייפתר ולא יגיעו להסכמה עד יום שלישי הקרוב הרפובליקנים והדמוקרטים בקונגרס זה יוביל להשבתה של משרדי הממשלה ורוב השירותים לאזרח
זה גורר פגיעה בצמיחה ומכאן פגיעה בשוק המניות ולכן המימוש
הסיכוי לדעתי שיגיעו למצב כזה הוא נמוך
באם תיפתר הסוגיה הזו עד יום שלישי ואני מקווה שכן אז ה S&P יקבע לדעתי שיא חדש
השגת 1740 ולאחריה 1760

הערה:
גם אם תיפתר הסוגיה הזו וגם אם יקבע שיא חדש וסביר שכן...סערה שלילית עוד תגיע ...כך ניראה לי ...כבר במהלך החודשים הקרובים אולי בתוך 2014
יש מספיק אינדיקטורים שמצביעים על זה אבל קשה לשים את האצבע על לוח הזמנים

מדד המעו"ף ניסחר אתמול כאילו אין בעיות לפתור בארה"ב
לאחר פתיחה מהוססת על 1260 על המדד עד 1275/6 וסגר על 1270 סגירה אופטימית
ובסיכום יום הוסיף המדד כ 1.15%
כמחצית מעוצמת המדד אתמול שייכת לכיל וחברה לישראל שביחד תרמו 0.57% למדד
כל סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד כ 0.27%
אלביט מערכות + מגדל תרמו עוד כ 0.18%
מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.1%
מניות סקטור הגז תרמו עוד כ 0.1%
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול

לסיכום:
לכאורה פני המדד מעלה והוא ניראה מתמחר פיתרון חיובי לסוגיית תקרת החוב בארה"ב
במידה ואכן תיפתר סוגיית תקרת החוב
ניראה את המדד משייט לרמות שמעל 1300 ועד 1340
יחד עם זאת יש מספיק סימנים בדרך גם לגל שלילי אבל נכון לעכשיו זורמים במוד חיובי

מדד 75 סימן לדעתי יעד מינימלי 880 ...עוד לפחות כ 2%

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P ניסחר שלילי אדמדם תחת לחץ תקרת החוב בשיעור של כ 0.8% כמעט
הסכמה בין שני בתי הקונגרס אמורה להיות מושגת עד מחר ...קרי ה 1 לאוקטובר
אם לא תושג הסכמה יושבתו השירותים הממשלתיים ועוד...
מצב כזה יגרום בוודאות לחץ על שוק המניות ולכן החוזים ניראים כרגע כך
קשה לראות איך אובאמה נותן לזה לקרות ולמען האמת הוא יכול גם להשתמש בכוחו כנשיא ולהעלות את תקרת החוב גם ללא הסכמה ...אבל רצוי שזה יבא בטוב
אחרי פתרון הסוגיה הזו באם תיפתר יגיע סוף השבוע עם נתונים חשובים
אם לא תקרת החוב סביר שהנתונים האלה היו מייצרים רעש גדול יותר מאחר ויש להם השפעה על הפסקת או אי הפסקת תוכנית הרכישות
ביום ד' יפורסם סקר ה-ADP
ביום ה' יפורסם נתון תביעות האבטלה השבועיות
ביום ו' דו"ח התעסוקה שזה גם הנתון המרכזי

הדאקס נכון להיום עומד על 8660...ציינתי כבר אתמול שדוקא ממנו אני שואב מעט אופטימיות לקראת השבוע הזה שיתכן שהוא בדרכו ל 9000

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1264 עד 1277
קצת לא סביר שניראה עוצמה בעליות על רקע הלחץ השלילי בחוזים...אבל הכל הפיך בחוזם האלה ואחרי אתמול בת"א הכל יתכן
מה שמפריע לי זה הצטברות של אינדיקטורים שליליים לאורך הדרך שאני לא יודע מתי הם יבואו לידי ביטוי לכן מדחיקים אותם וזורמים בינתיים
עוד נקודה שמפריעה לי היא שהמדד לא ירד אתמול לבקר ב 1254
והוא עוד יבקר בה
אפשר לסכם את זה כך:
המשך הראלי לרמת 1300 עד 1340 תלוי בפתרון סוגיית תקרת החוב עד מחר

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il