TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר 22.9

יראה, 22/9/13
בוקר יום ראשון 22.9.2013 חול המועד סוכות ושבוע הפקיעה

הפד וברננקי ממשיכים כרגיל עם תוכנית הרכישות ללא הודעה על צימצום וללא אופק כזה
עד שלדבריהם יבשילו התנאים ובעיקר האבטלה
שורה תחתונה ה S&P במצטבר בארבעה ימי מסחר הוסיף לערכו כ 0.75%
עיקר הזינוק היה ביום רביעי ביום בו הודיע הפד את הודעתו
אבל ביומיים שלאחר מכן ולאחר השגת 1730 התממש ה S&P יומיים
אין סיבה מיידית למימוש משמעותי
מצד שני לאחר שרמות 1720 עד 1740 שזו היתה הערכה שציינתי בסקירות הושגה
מכאן אולי ישיג ה S&P 1780 אבל אני בספק גדול לגבי זה
כרגע עננת תוכנית הרכישות לטווח הקצר הוסרה...דגש על הטווח הקצר
כי ייתכן והיא תצוף מחדש במהלך חודש אוקטובר
על הפרק עומדת עכשיו ההתומדדות מול תקרת החוב ...ושוב מריבות בין הרפובליקנים לדמוקרטים צפויות עד לרגע האחרון
הנושא הזה אמור להיפתר עד סוף חודש אוקטובר ואי פיתרון שלו יעיב על השווקים

מדד המעו"ף ביצע יום הפכפך מאוד בערב החג
המדד פתח בהססנות על 1230 ...עבר לשליליות עד 1222
ואז נתן פוש מעט מפתיע בעוצמה שלו עד 1240
ועל רקע יציאה לחופשת סוכות והחלטה של הפד
ועל רקע הערכה שניתנה בחו"ל שת"א היא "זולה"
סה"כ הוסיף המדד 0.78% במחזור מסחר לא נמוך ביחס לתקופה
מניולת הבנקים תרמו למדד כ 0.35% לערך
סקטור הגז תרם לעליות עוד 0.27% לערך
בזק תרמה עוד 0.17% לערך

לסיכום:
היה חשש בערב החג הן מצד החלטות של הפד בחג
הן מצד החו7לשה שהפגין המדד בפתיחה ובתוך יומי
אבל עד לסיום בוצעה תפנית וסיומת על 1240 ...זו סיומת שיש לה פוטנציאל לשנות תמונה
המדד הולך לשיא שנתי 1254
השאלה היא האם המדד יצליח למשוך מעלה לכיוון מה שניקרא ראלי
בעניין ראלי - אומנם דיברתי עליו הרבה כבר מאפריל ואני מדבר על רמות מעל 1300
ואף נקבתי בחודש ספטמבר כפוטנציאל לפריצה של ראלי כזה
אבל הטיימינג והצורה בה זה ניראה כרגע רחוקים מאוד ממה שרציתי לראות
לכן הספק מנקר בעניין הזה מאוד
לזה אני מוסיף את הצטברות האינדיקטורים השליליים שלי לאורך כל העלייה האחרונה
לכן ההתנהלות צריכה להיות עדיין זהירה וחשדנית בעניין התפתחות ראלי כרגע

מדד הבנקים השיג בחזרה את הגבוה השנתי 1204
התפתחות של ראלי תלויה בבנקים בלבד לדעתי...בבנקים גם תליתי לאורך הדרך את הציפיה שלי לראלי ונקבתי גם יעדים לבנקים הגדולים
אלא ששוב ...כל ההתנהלות של הבנקים והמעו"ף בשבועיים האחרונים משאירה ספקות בנוגע למהלך הזה
נכון להיום מדד הבנקים יכול להגיע ל 1240
אם אני צריך לנקוב ביעד כללי למדד הבנקים אז זה 1300 ולא ברור לי אם זה יושג בטווח הקצר וישירות ...אבל זה היעד וכמו שאמרתי זה מהלך עולה אולי מהמפתיעים שיצא לי לראות מבחינת מיקום היציאה שלו וההתנהלות שלו ועוד על רקע ביטחוני בעייתי

הבוקר הארביטראז הוא שלילי לא משמעותי על גבול האפס
הדאקס ביצע פריצה של 8600 והשיג את 8770 אבל ביצע נסיגה במהלך שני ימי המסחר האחרונים בדומה למדדים בוול סטריט
הן ב S&P והן בדאקס והן במעו"ף יש גם סימנים שליליים מצטברים למימוש חד והוא יגיע אלא שזו תקופה מאוד בעייתית בה התפניות רבות לטווחים קצרים
מבחינת המקרו השבוע
יום שלישי - מדד אימון הצרכנים בוול סטריט
יום רביעי - מכירות בתים
יום חמישי - תביעות אבטלה + התמ"ג

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1242 עד 1254
אפשר גם 1248 עד 1242
סביר שיהיה לנו ביקור ב 1254 במהלך חול המועד
לרמת 1254 יש חשיבות גדולה חצייה שלה וסגירה מעליה וכניסה לאיזור 1260 היא חשד לראלי...כלומר הרמה שלאחריה היא השגת 1280 בהדרגה
ולאחר מכן 1300 עד 1320 ו 1340
עדיף לראות קודם מה העוצמה של היום הזה ולחול המועד יש מסורת של עליות
לזה צריך להוסיף את אפקט הפקיעה ביום שלישי הקרוב

לדעתי לזרום עם העליות וזה מה שאני עושה...מצד שני העיין פקוחה על אפשרות לתפנית שלילית בת"א (בחו"ל יש נסיגה כזו בפועל) על רקע האינדיקטורים השליליים שהצטברו לי
וציינתי אותם
כרגע יש שתי אפשרויות:
1. או שהמדד ניבלם על 1254 שיא שנתי ונסוג אחורנית
2. או שפורצים מעלה וממשיכים לראלי בתחנה ראשונה 1280
לכן כרגע לראות איך פותח המדד היום ובאיזו עוצמה ואיך סוגר את היום כאשר הציר הוא 1254

היום חול המועד - יום מסחר מקוצר עד הצהריים

יום מוצלח לכולנו וחג שמח
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il