TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 16/9/13
בוקר יום שני 16.9.2013

מעלה דברם שרשמתי אתמול בנוגע לוול סטריט + תוספת
בסיכום יומיים בסוף השבוע לא נירשמה תנודה משמעותית ב S&P
יחד עם זאת בסיכום התנודה הדו יומית התמונה המצטיירת ב S&P היא המשך תנועה מעלה בטווח הקצר לכיוון רמת 1720
ביום חמישי התנהלו המדדים בחוסר החלטיות בסגירה שלילית כאשר נתון דורשי האבטלה לא השפיע על המסחר
יום שישי נתון המכירות הקימעונאיות לא הציג קריאה מספיק טובה
אנחנו ניכנסים לשבוע חדש עם נתוני מקרו חדשים כאשר ברננקי והפד שוב במרכז
השאלה היא מה יקרה ביום רביעי והאם יכריזו משהו על ההקלה הכמותית
ביום רביעי אין מסחר בארץ עקב סוכות

שלוש טריגרים מרכזיים עשויים להשפיע על השווקים בקרוב:
1. צימצום או לא צימצום של ההקלה הכמותית
2. תקרת החוב ששוב תעלה לדיון באוקטובר
3. מחליף לברננקי

אחרי כל זה - אני מתריע...שאומנם המדדים בוול סטריט עולים...אבל יש בידי אינדיקטורים למימוש אגרסיבי שכרגע מועד פתיחתו לא ידוע ...אבל צריך להיזהר החודש וחודש הבא

מדד המעו"ף עלה אתמול 1.91% במחזור לא גבוה במיוחד גם אם מודדים אותו ביחס לימי ראשון...כי מתנודה כזו אפשר לצפות למחזור כזה
כשליש מכל כוח העליות שייך לכיל וח"ל
ביחד התרומה שלהם הסתכמה ב 0.62%
מניות הבנקים תרמו עוד 0.48%
סקטור הגז תרם עוד 0.36%
סקטור התקשורת + המניות הדואליות תרמו ביחד עוד כ 0.3%

לסיכום:
כמו שאמרתי בעבר כשמספר מנועים במדד עושים יד אחת מקבלים תנודה עוצמתית
היום זה קורה עם כיל הבנקים והגז
מן הסתם פני המדד הוא לכיוון רמות 1240 עד 1250
מהרמות הנ"ל אני קצת מתקשה לראות המשך עוצמתי
זורמים עם הלונג הזה והמגמה עד שיתקבל סימן שלילי ואני אשדר אותו

מדד הבנקים הולך ישירות לרמת 1200 עד 1220
רמת 1200 היא רמת שיא בדישדוש בן כשנה
השאלה איך יתנהג מדד הבנקים בין 1200 ל 1205 והאם ישיג בעוצמה את רמת 1220

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P ירקרק כאחוז על רקע הורדתו מהפרק של המועמד המוביל והמועדף על אובאמה להחלפת ברננקי...השווקים אוהבים את הידיעה כי המועמדת המובילה עכשיו היא כזו שנאמנת לדרכו של ברננקי

הבעיה שלנו היא יום רביעי הקרוב
מה יאמר הפד וברננקי בועידת השוק הפתוח לאחר הכרזת הריבית ? האם יגרמו לזעזוע בשוק עם רמיזה או הצהרה לגבי הפסקת תוכנית הרכישות או שישאירו את העמימות
כמו שהשוק האמריקאי מתנהג לפחות נכון להיום אני נוטה לנחש שלא יספקו טריגר שלילי בעת הזו...העניין יידחה ...זה בגדר ניחוש אני מדגיש
גם אני רוצה כמו כולם שבסוכות יהיה לנו שקט

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1222 עד 1238 זה טווח רחב מספיק ברמה התוך יומית
המדד סגר אתמול על 1225/6
הסיכוי שהמדד ישיג 1238 הוא גבוהה מאוד בין אם היום או מחר או בחול המועד
הפתיחה עצמה סביר בעיניי שתהיה סולידית
בינתיים נוסעים מעלה עם הלונג הזה עד להודעה חדשה

הערה:
על הנייר יש לי לא מעט סימנים שיגיע גל יורד אגרסיבי כמו שאני אומר לא מעט
זה לא אומר שצריך לחיות בפחד...זורמים עם המומנטום בזהירות
מקבלים החלטות תוך כדי
כרגע מה שצריך זה רק לעבור את יום רביעי הקרוב בשלום...אנחנו כמובן נהיה בחופשת סוכות ולא יתקיים מסחר...אבל נקבל החלטות לפי התנהגות המדד בת"א עד יום שלישי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il