TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/9/13
בוקר יום רביעי 11.9.2013

באין טריגרים מהותיים שליליים מידיים המדדים בוול סטריט מטפסים
טיפוס שבעצם מקבל חיזוק מאז התחילו אולי להבין שתקיפה בסוריה זה במסגרת דיבורים
אתמול הוסיף ה S&P כ 0.73% וסגר על 1684
יתכן שה S&P אכן הולך לרמת 1720 שזט רמה שממילא אמורה להגיע
הבעיה שלי עם העליות האלה שהיא מלווה בסימני דרך שליליים שהחשבון איתם ייסגר
וזו נקודה טורדת שאני עוקב אחריה
אני תוהה כמובן מהו הטריגר השלילי שיוביל מהלך יורד להיכן שאני מעריך
הוא יכול להיות אחד משני הדברים הברים:
1. או ששבוע הבא הפד יכריז או ירמוז על צימצום ה QE בועידת השוק הפתוח
2. או שיהיה מדובר בטריגר ביטחוני כלשהו
אפשרות אחת ניראית כרגע יותר ריאלית
נתוני המקרו של השבוע אין בכוחם להיות טריגר מהסוג הזה


מדד המעו"ף בוחר ליישר קו מול העולם לעת עתה
אתמול פתח המדד על 1189 לערך ובהמשך חצה את 1192 וסגר באיזור 1198
סה"כ הוסיף המדד בסיכום יום כ 1.57%
השפעת מניות הבנקים היתה חיובית בשיעור של 0.52% לערך
סקטור הגז הוא הבא בעוצמתו אתמול עם תמיכה של 0.50% כמעט
כלומר אתמול סקטור הגז והבנקים הובלו כמעט שני שליש מסך העליות הכולל
כיל + ח"ל תרמו עוד כ 0.35%
כל המניות הדואליות היו אדומות אתמול בהשפעה שלילית של כ 0.2%

לסיכום:
המדד עומד היום על 1198 והמשמעות היא שיש לו עוד מה לתת
כלומר רמות 1210 1215 1220 הן ברות השגה בסייקל עולה כזה
הרמה המשמעותית היא 1214/5
אני מאוד מקווה ש 1230 לא תושג בסייקל עולה ישירות
אני מעדיף שהמדד ירד ויסדר עצמו מלמטה ויסגור את כל "החובות" שהוא ממילא צריך לסגור לפני שהוא עולה ל 1230

מדד הבנקים סגר אתמול על 1133
המשמעות היא שבכוחו להמשיך במומנטום אפילו ל 1160

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1130 עד 1145

הבוקר הארביטראז הוא לא משמעותי
חוזה S&P ניסחר בנטייה שלילית קלה ...אולי בהשפעת ה 11 לספטמבר העגום היסטורית
העולם מתנהל ברקע להתפוגגות מסויימת במתיחות הביטחונית מול סוריה
נתוני מקרו מהותיים אין היום והם יגיעו מחר וביום שישי
עוד ברקע אצלנו השבוע שתי בשורות :
1. ההודעה על צימצום הגירעון
2. כל מיני רעיונות ובחישות של שמואל האוזר יו"ר רשות נירות הערך לטיפול בנזילות
כמו מסחר ביום שישי במקום ביום ראשון ...הפרטה של הבורסה...הורדת המס
הכנסת פקודות כמו STOP ו TAKE ועוד שיכולוים שכולם טובים
מכל זה רק עניין הפרטת הבורסה ניראית לי מטרידה ולא ברורה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1204 עד 1194/5
חציית 1204 תוביל ל 1206/7
המטרה היא רמת 1214 שאני מאמין שתושג בכל מקרה בסייקל העולה הזה
הבעיה הגיאו פוליטית טילטלה למטה
ההתפוגגות שלה טילטלה למעלה
חסר טילטול נוסף ללמטה ...לכן ההתנהלות צריכה להיות זהירה עקב בצד אגודל

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il