| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/9/13 בוקר יום שלישי 10.9.2013ה S&P הוסיף כאחוז בלילה לרמת 1671 אולי יפתיעו ויעשו מיני גל ל 1720 עליו דיברתי בעבר אבל זה דבר ממש לא רצוי מבחינתי זה לא רצוי כי לאחר מכן יצטרך ה S&P רק לרדת בחדות יותר לרמות שציינתי בכל הסקירות בזמן האחרון ברקע לעליות אתמול לא עומד שום דבר מיוחד למעט נתונים טובים מסין ה"תקיפה" בסוריה ניראית כמו קירקס והרושם הוא שאובאמה מחפש לרדת מהעניין מצד שני זה קצת פחות מעניין כרגע ...מה שיקבע זה מצב הכלכלה וכאן יש מספר דברים: 1. האם תצומצם תוכנית הרכישות 2. האם זה יוכיח את עצמו והכלכלה תנוע לבד כך שכל האסטרטגיה של ה QE למיניהם יוכחו כנכונות 3. ברננקי עומד לפרוש מכהונתו וגם זה משאיר סימן שאלה לא קטן לסיכום: נכון להיום ...צריך לרדת אצל האמריקאים ואני מאוד מקווה שזה יקרה מהר ולא תהיה נסיקה ל 1720 עד 1740 ירידה בוול סטריט אני מקווה שתהיה מוגבלת לרמות אותן ציינתי...אולי זה יגיע על רקע שמועה או הודעה על צימצום הדרגתי בתוכנית הרכישות מדד המעו"ף ירד שלשום 1.2% ואתמול עלה בשיעור דומה כיל וחברה לישראל לבדן תרמו מעל חצי אחוז לעליות במדד וזה כמעט חצי מסך העליה במדד סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד כמעט 0.4% מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.2% סקטור הגז תרם עוד כ 0.15% לסיכום: הכוכבות של אתמול היו כיל ובזק בעיקר כיל נתנה פוש למעלה על רקע שמועה ...בזק ביצעה מהלך הופכי ביחס ליום ראשון האם העליה במדד אמינה ? התשובה היא לא ...המדד יחזור למטה מינימום ל 1160 כרגע כלפי מעלה חציית 1190 על הפרק וזה לא משנה אם חוצים או לא חוצים אותה הירידה בחזרה למטה תגיע לכן צריך לבחון בזהירות את ההתנהלות מול העליות לכאורה שרואים כרגע מדד הבנקים רשם אתמול יום סולידי בעליה של 0.77% גם במקרה הזה כמו עם מדד המעו"ף ...סייקל יורד נוסף יגיע כניראה לנמוך החודשי טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1100 עד 1120 ירידה ל 1100 היא כבר חזרה למומנטום שלילי סגירה מעל 1130 תוביל לפוש נוסף מעלה אבל ירדו בחזרה כרגע פוש כזה אפשרי אבל בסבירות נמוכה הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי כ 0.1% חוזה S&P חיובי מינורי עד 0.2% הדאקס סגר אתמול על האפז ללא קבלת החלטה שתשפיע על הכיוון היום אבל הנטייה היא חיובית קלה הדולר - רצוי שהוא ייבלם היום באיזור 3.6 ויסיים חיובי ...אחרת הוא יחזור לשפל 3.55 אין היום נתוני מקרו משמעותיים הגירעון במשק מצטמצם כך לפי פירסומים אתמול ואני מקווה שזה יבא לידי ביטוי בשוק שלנו בהמשך הדרך במידה והמגמה הזו תימשך טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1178 עד 1184 ירידה מ 1178 היא מסוכנת ובסימן היפוך מעל 1184 יוביל ל 1190 אני מניח שניראה היום בכל מקרה 1184 מעל 1184 יוביל ל 1190 עד 1192 סגירה מעל 1192 היא סימן חיובי לטווח קצר בלבד ואם זה יקרה נעריך מצב אבל בכל מקרה - לא משנה היכן סוגרים היום ...גם אם נעלה מעל 1200 אנחנו נחזור לסייקל יורד שוב ל 1160 מינימום באופן כללי אני מחפש גל עולה בריא...כשאין כזה צריך להתנהל בזהירות אל מול מצב גיאו פוליטי לא ברור...נכון להיום עושה רושם שמר אובאמה מזגזג בנוגע לסורים לא ברור מה ילד יום ...אבל אני שם את זה בצד כרגע ומתחשב רק בהערכות שלי לגבי המדד קטדם אני רוצה לראות גל יורד נוסף להיכן שציינתי כשזה יגיע ניראה מהיכן הוא יורד ואיך ואז אני מקווה שיהיה לונג בריא אגרסיבי סביר להניח שאינדיקציית המחיר שנתתי אתמול בנוגע לקול 1190 תתקיים היום יום רגוע ומצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |