TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/9/13
בוקר יום שלישי 10.9.2013

ה S&P הוסיף כאחוז בלילה לרמת 1671
אולי יפתיעו ויעשו מיני גל ל 1720 עליו דיברתי בעבר אבל זה דבר ממש לא רצוי מבחינתי
זה לא רצוי כי לאחר מכן יצטרך ה S&P רק לרדת בחדות יותר לרמות שציינתי בכל הסקירות בזמן האחרון
ברקע לעליות אתמול לא עומד שום דבר מיוחד למעט נתונים טובים מסין
ה"תקיפה" בסוריה ניראית כמו קירקס והרושם הוא שאובאמה מחפש לרדת מהעניין
מצד שני זה קצת פחות מעניין כרגע ...מה שיקבע זה מצב הכלכלה
וכאן יש מספר דברים:
1. האם תצומצם תוכנית הרכישות
2. האם זה יוכיח את עצמו והכלכלה תנוע לבד כך שכל האסטרטגיה של ה QE למיניהם
יוכחו כנכונות
3. ברננקי עומד לפרוש מכהונתו וגם זה משאיר סימן שאלה לא קטן

לסיכום:
נכון להיום ...צריך לרדת אצל האמריקאים ואני מאוד מקווה שזה יקרה מהר ולא תהיה נסיקה ל 1720 עד 1740
ירידה בוול סטריט אני מקווה שתהיה מוגבלת לרמות אותן ציינתי...אולי זה יגיע על רקע שמועה או הודעה על צימצום הדרגתי בתוכנית הרכישות

מדד המעו"ף ירד שלשום 1.2% ואתמול עלה בשיעור דומה
כיל וחברה לישראל לבדן תרמו מעל חצי אחוז לעליות במדד
וזה כמעט חצי מסך העליה במדד
סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד כמעט 0.4%
מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.2%
סקטור הגז תרם עוד כ 0.15%

לסיכום:
הכוכבות של אתמול היו כיל ובזק בעיקר
כיל נתנה פוש למעלה על רקע שמועה ...בזק ביצעה מהלך הופכי ביחס ליום ראשון
האם העליה במדד אמינה ? התשובה היא לא ...המדד יחזור למטה
מינימום ל 1160
כרגע כלפי מעלה חציית 1190 על הפרק וזה לא משנה אם חוצים או לא חוצים אותה
הירידה בחזרה למטה תגיע
לכן צריך לבחון בזהירות את ההתנהלות מול העליות לכאורה שרואים כרגע

מדד הבנקים רשם אתמול יום סולידי בעליה של 0.77%
גם במקרה הזה כמו עם מדד המעו"ף ...סייקל יורד נוסף יגיע כניראה לנמוך החודשי

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1100 עד 1120
ירידה ל 1100 היא כבר חזרה למומנטום שלילי
סגירה מעל 1130 תוביל לפוש נוסף מעלה אבל ירדו בחזרה
כרגע פוש כזה אפשרי אבל בסבירות נמוכה

הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי כ 0.1%
חוזה S&P חיובי מינורי עד 0.2%
הדאקס סגר אתמול על האפז ללא קבלת החלטה שתשפיע על הכיוון היום אבל הנטייה היא חיובית קלה
הדולר - רצוי שהוא ייבלם היום באיזור 3.6 ויסיים חיובי ...אחרת הוא יחזור לשפל 3.55
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
הגירעון במשק מצטמצם כך לפי פירסומים אתמול ואני מקווה שזה יבא לידי ביטוי בשוק שלנו בהמשך הדרך במידה והמגמה הזו תימשך

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1178 עד 1184
ירידה מ 1178 היא מסוכנת ובסימן היפוך
מעל 1184 יוביל ל 1190
אני מניח שניראה היום בכל מקרה 1184
מעל 1184 יוביל ל 1190 עד 1192
סגירה מעל 1192 היא סימן חיובי לטווח קצר בלבד ואם זה יקרה נעריך מצב
אבל בכל מקרה - לא משנה היכן סוגרים היום ...גם אם נעלה מעל 1200
אנחנו נחזור לסייקל יורד שוב ל 1160 מינימום

באופן כללי
אני מחפש גל עולה בריא...כשאין כזה צריך להתנהל בזהירות אל מול מצב גיאו פוליטי לא ברור...נכון להיום עושה רושם שמר אובאמה מזגזג בנוגע לסורים
לא ברור מה ילד יום ...אבל אני שם את זה בצד כרגע ומתחשב רק בהערכות שלי לגבי המדד
קטדם אני רוצה לראות גל יורד נוסף להיכן שציינתי
כשזה יגיע ניראה מהיכן הוא יורד ואיך
ואז אני מקווה שיהיה לונג בריא אגרסיבי
סביר להניח שאינדיקציית המחיר שנתתי אתמול בנוגע לקול 1190 תתקיים היום

יום רגוע ומצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il